وقتی امسال بیشترین کلمه گوگل را پیدا کنید شگفت زده خواهید شد


بیشترین جستجو شده در گوگل امسال ج، دپ بود

جام جه، مسئول دو مورد از پنج جستجوی پرطرفدار بود گوگل امسال با هند در مقابل ،یس دوم شد و هند در مقابل آفریقای ج،ی پنجم شد. اوکراین سوم شد و ملکه الیزابت چهارم شد. ملکه اوایل سال جاری درگذشت. پنج نفر برتری که در سال 2022 در گوگل جستجو ،د، ج، دپ (به لطف محاکمه افترا علیه همسر سابق امبر هرد که اتفاقاً شماره سه بود)، ویل اسمیت (سیلی، یادتان هست؟)، ولادیمیر پوتین و کریس راک بودند. (“سیلی”، یادتان هست؟).

پنج خبر برتر گوگل در سال 2022 با اوکراین شروع شد، زیرا در طول سال به نبرد با روسیه ادامه داد. مرگ ملکه الیزابت دوم شد و نتایج میان دوره ای انتخابات سوم شد. به لطف چند جکپات بزرگ، نتایج قرعه کشی با ویروس Monkeypox شماره پنج در رتبه بعدی قرار گرفت. ما فرض می کنیم که بسیاری از مردم در سراسر جهان نگران آ،ین خطرات سلامتی بودند.

پنج مرگ برتری که امسال در گوگل جستجو شد، مرگ ملکه الیزابت در صدر و پس از مرگ ملکه آمریکا، بتی وایت بود. این ستاره تلویزیونی در 31 دسامبر 2021 در سن 99 سالگی درگذشت. مرگ آن هچه، بازیگر، توجه کاربران گوگل را نیز به خود جلب کرد و مرگ او سومین مرگ گوگل شده در سراسر جهان در سال جاری بود.

پس از مرگ هچه، مرگ غیرمنتظره پدر باب ساجت آمریکایی در فهرست بیشترین مرگ‌های گوگل قرار گرفت. ستاره سقوط کرد و سرش به کاشی مرمری کف حمام هتل برخورد کرد و یک شبه مرد. و شماره پنج در لیست مرگ آرون کارتر بود. برادر کوچکتر پسر بک استریت نیک کارتر در سن 34 سالگی درگذشت.

پنج برنامه تلویزیونی برتر گوگل که در سال 2022 در سراسر جهان جستجو شده است، Eup،ria را در صدر قرار داد و خانه اژدها را در رتبه بعدی قرار داد. Moon Knight، The Watcher و Inventing Anna در رتبه های اول قرار گرفتند.

برای استفاده از قابلیت Hum to Search گوگل، به برنامه یا ویجت Google بروید و روی نماد میکروفون ضربه بزنید. در پایین صفحه، دکمه ای را می بینید که می گوید «جستجوی آهنگ». آهنگ آهنگی را که می‌خواهید جست‌وجو کنید زمزمه کنید و Google آن را متوجه خواهد شد (آهنگ شما واقعاً این را با دو آهنگ ریف سنگین بیتل امتحان کردید – Day Tripper و And Your Bird Can Sing، و هر دو کار ،د).

ورزش، تیم‌ها و بازیکنان ایالات متحده از پنج عبارت برتر ورزشی که امسال در گوگل جستجو شده بودند، حذف شدند

چیزی که همه به آن منجر می شود، پنج درخواست برتر Hum to Search در Google در سال جاری است. آنها پاسوری از علی ستی، باتر از BTS، Chaand Baaliyan از Aditya A، Heat Waves از Gl، Animals و Enemy از Imagine Dragons هستند.

در نهایت، اگر از طرفداران ورزش های آمریکایی هستید، دیگر نباید باور کنید که ورزش ها، تیم ها و بازیکنان آمریکایی اینقدر برای بقیه جهان جالب هستند. پنج عبارت برتر ورزشی که در سال 2022 در گوگل جستجو شده اند، شامل آرون جاج نمی شود، حتی اگر او در فصل گذشته رکورد 62 بازی خانگی را در لیگ آمریکا به ثبت رساند. همچنین شامل توآ تاگووایلوآ، م،ع می، دلفین‌های میامی، تایریک هیل و جیلن وادل نمی‌شود.

پنج عبارت برتر ورزشی که امسال در گوگل جستجو شده اند عبارتند از: جام جه، در رتبه اول (و بله، من، است)، تعداد مدال های المپیک در رتبه دوم، شعله های آتش در رتبه سوم، المپیک در رتبه چهارم، و شگفت انگیزترین، لیگ فوتبال کانادا (CFL) ) رتبه پنج را ،ب می کند. صحبت از توهین بزرگ به لیگ ملی فوتبال. شما هیچ بازیکن یا تیم NFL در لیست ندارید، اما درخواست هایی برای امتیازات CFL دارید. اوه، این باید به مدیران NFL آسیب برساند.

و پنج فیلم برتری که امسال در گوگل جستجو شدند عبارتند از ثور: عشق و تندر، بلک آدام، تاپ گان: ماوریک، بتمن و انکانتو.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Youll-be-surprised-when-you-find-out-the-most-googled-word-in-the-world-this-year_id144143