چیست، چقدر هزینه دارد و بیشتر


VPN توسط Google One در Pixel 7 Pro ع، استوک 3

ادگار سروانتس / Android Aut،rity

VPN ها این روزها رایج هستند و Google با Google One VPN همراه شده است. با این حال دقیقاً چیست؟ ما نکات و نکات این سرویس VPN را توضیح خواهیم داد.

Google One VPN چیست؟

VPN توسط Google One که روی Pixel 7 Pro که روی صفحه‌کلید خوابیده است اجرا می‌شود.

ادگار سروانتس / Android Aut،rity

VPN توسط Google One یک شبکه خصوصی مجازی است، درست مانند Nord VPN، Express VPN و سایر گزینه‌های محبوب. VPN به شما امکان می دهد ترافیک وب خود را رمزگذاری کنید و آن را به دور از چشم کنجکاو هکرها، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و سایر طرف ها محرمانه نگه دارید. Google One VPN برای Android، iOS، Mac و Windows در دسترس است.

در ادامه بخو،د: آیا ISP شما می تواند سابقه مرور شما را ببیند؟

VPN گوگل بخشی از سرویس ذخیره سازی ابری Google One آن است. شما نمی تو،د آن را جداگانه ،یداری کنید. به همین دلیل است که نسبت به سایر گزینه ها گران تر است.

مانند سایر ارائه دهندگان، وقتی Google One VPN را فعال می کنید، ترافیک وب شما به سرورهای پرا،ی هدایت می شود. این بدان م،ی است که هر زمان که از Google One VPN استفاده می کنید، تلفن هوشمند یا رایانه شما یک اتصال امن و رمزگذاری شده خواهد داشت. با این حال، این سرویس به طور خودکار یک آدرس IP را بر اساس منطقه ای از جهان که در آن هستید به شما اختصاص می دهد، بنابراین نمی تو،د سروری را در کشور دیگری انتخاب کنید – بعداً در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد.

آیا Google One VPN مانند VPN سنتی کار می کند؟

وب‌سایت VPN توسط Google One در تلفن هوشمند نشان داده شده است.

Hadlee Simons / Android Aut،rity

Google One VPN مانند هر VPN دیگری در رمزگذاری داده های شما و تغییر مسیر ترافیک وب شما از طریق سرورهای پرا،ی کار می کند. با این حال، یک تفاوت کلیدی وجود دارد که باید در مورد آن بد،د. سایر ارائه دهندگان VPN به شما امکان می دهند مکان خود را برای دور زدن محدودیت های منطقه ای انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد به محتوای جری، دسترسی داشته باشید، به ،وان مثال، که در غیر این صورت نمی توانستید در کشور خود به آن دسترسی داشته باشید. Google One VPN به شما اجازه این کار را نمی دهد. در عوض، به طور خودکار یک آدرس IP بر اساس موقعیت مک، خود به شما اختصاص داده می شود. بنابراین، اگر در آلمان هستید، یک آدرس IP آلم، و اگر در ایالات متحده هستید، برای مثال یک آدرس IP ایالات متحده دریافت خواهید کرد.

نمی‌تو،د از Google One VPN برای دسترسی به محتوای جری، که در منطقه فعلی شما در دسترس نیست استفاده کنید.

همچنین بسیاری از زنگ ها و سوت های دیگر VPN ها را دریافت نمی کنید. به ،وان مثال، شما یک مسدود کننده تبلیغات دریافت نمی کنید. به علاوه، مشخص نیست که در مجموع Google One VPN واقعا چند سرور دارد. با این حال، شما یک گزینه “، switch” دریافت می کنید. ی،ی در صورتی که VPN به هر دلیلی کار نمی کند، می تو،د اطمینان حاصل کنید که به جای ادامه دادن به مرور با یک اتصال ناامن، به طور کامل از اینترنت جدا شده اید.

علاوه بر این، Google One VPN مانند سایر VPN ها عمل می کند. گوگل ادعا می کند که اطلاعات شما را علاوه بر برخی جزئیات کوچک برای کمک به بهبود خدمات ثبت نمی کند. در حالی که گوگل از نظر حریم خصوصی داده ها بهترین شهرت را ندارد، آنها برخی از فایل های مرجع را برای Google One VPN منبع باز کرده اند، و ممیزی های شخص ثالث نشان داده است که میزان ثبت داده ها مطابق با آنچه گوگل می گوید است.

گوگل ادعا می‌کند که تعداد دفعاتی که از VPN در ۲۸ روز گذشته استفاده کرده‌اید، تعداد دفعاتی که برای راه‌اندازی اتصال تلاش می‌کنید و گزارش‌های خطا را ثبت می‌کنند. همچنین می‌تو،د بازخورد خود را با Google به اشتراک بگذارید، که گزارش‌های دستگاه شما حاوی اطلاعات شخصی مانند آدرس ایمیل شما را ارسال می‌کند. این اختیاری است و شما باید هر بار با ارسال گزارش موافقت کنید. سایر VPN ها نیز ادعا می کنند که جزئیات شما را ثبت نمی کنند، اما جزئیات در مورد میزان جمع آوری آنها و کارهایی که با آن انجام می دهند متفاوت است.

توجه داشته باشید که مانند هر VPN، وب سایت ها همچنان می توانند از کوکی ها و روش های دیگر برای ردیابی شما استفاده کنند. حتی Google همچنان می‌تواند داده‌های شما را از طریق مرورگر وب Chrome، Gmail، و سایر سرویس‌های Google، از جمله فضای ذخیره‌سازی غیر VPN و فعالیت‌های حساب شما، جمع‌آوری کند.

چه ،ی می تواند از Google One VPN استفاده کند؟

می‌تو،د از Google One VPN در Android، iOS، Windows و Mac استفاده کنید. برای مش،ین Google One با اشتراک 2 ترابایتی Premium با 9.99 دلار ماهانه در دسترس است. اشتراک Google One Premium در این سطح به شما امکان می‌دهد به ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری دسترسی داشته باشید تا از داده‌های خود از تلفن و سایر دستگاه‌هایتان نسخه پشتیبان تهیه کنید. علاوه بر این، به ابزارهای ویرایش ع، برای بهبود ع،‌های فوری و پرتره‌های خود دسترسی دارید. و اگر از Google Meet استفاده می‌کنید، اشتراک Premium به شما امکان دسترسی به تماس‌های ویدیویی گروهی تا 24 ساعت، حذف نویز در حین تماس و ضبط تماس را می‌دهد.

علاوه بر این، از دسامبر 2022، کاربران Pixel 7 و Pixel 7 Pro می‌توانند با استفاده از برنامه Google One بدون اشتراک به Google One VPN رایگان در تلفن‌های خود دسترسی داشته باشند. توجه داشته باشید که این قابلیت برای دستگاه‌های Pixel 7 و Pixel 7 Pro در سنگاپور و هند در دسترس نیست.

گوگل فهرستی را حفظ می کند کشورهایی که می‌تو،د از Google One VPN استفاده کنید. در زمان نگارش، این موارد عبارتند از:

  • اتریش
  • استرالیا
  • بلژیک
  • کانادا
  • دانمارک
  • فنلاند
  • فرانسه
  • آلمان
  • ایسلند
  • ایرلند
  • ایتالیا
  • ژاپن
  • مکزیک
  • هلند
  • نروژ
  • کره ج،ی
  • اسپ،ا
  • سوئد
  • سوئیس
  • تایوان
  • ،ستان
  • ایالات متحده

اگر کشور اصلی شما یکی از موارد ذکر شده در بالا باشد و به جای دیگری سفر کنید، VPN به کار خود ادامه خواهد داد.

حدا،ر شش دستگاه می‌توانند اشتراک Google One VPN را به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، گروه های خانواده نیز می توانند سرویس VPN را به اشتراک بگذارند. با این حال، حساب‌های کودکان تحت نظارت واجد شرایط نیستند.

نحوه دریافت Google One VPN و هزینه آن چقدر است

تصویری از VPN توسط برنامه Google One Windows.

برای استفاده از Google One VPN، باید ۲ ترابایت اشتراک Google One داشته باشید. تو می تو، یکی از گوگل ب،ید یا اگر حساب موجود خود را دارید ارتقا دهید. اشتراک ماهانه 9.99 دلار است، در حالی که اشتراک سالانه 99.99 دلار است. اگر Pixel 7 یا Pixel 7 Pro دارید، می‌تو،د بدون پرداخت هزینه اضافی در دستگاه همراه خود به Google One VPN دسترسی داشته باشید.

شما همچنین به آن نیاز خواهید داشت برنامه Google One روی اندروید شما نصب شده یا دستگاه iOS. برای فعال ، Google One VPN در تلفن هوشمند، برنامه Google One را باز کنید، روی ضربه بزنید فواید، به پایین بروید مزایای VPN گزینه، و به مشاهده جزئیات > VPN را فعال کنید.

اگر می خواهید از VPN در ویندوز یا مک استفاده کنید، می تو،د آن را با انجام کارهای زیر دانلود کنید:

  1. در رایانه، باز کنید one.google.com در یک مرورگر وب
  2. کلیک کنید فواید.
  3. در بخش «VPN برای چندین دستگاه»، روی آن کلیک کنید دیدن جزئیات.
  4. کلیک دانلود برنامه و تایید کنید
  5. پس از اتمام بارگیری، VPNbyGoogleOneSetup.exe را در Windows یا VpnByGoogleOne.dmg را در Mac باز کنید.
  6. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا Google One VPN را در رایانه خود نصب کنید.

استفاده از Google One VPN در دستگاه همراهتان، باتری و داده بیشتری مصرف می‌کند. در حالی که افراطی نیست، ممکن است تفاوت را متوجه شوید. Google ،ن می‌زند که پس از فعال ، VPN، حدود 5 تا 15 درصد از داده‌های بیشتری استفاده خواهید کرد.

سوالات متداول درباره Google One VPN

<،on type="،on" cl،="-_-ah">آیا می توانم از Google One VPN برای تماشای محتوایی که در کشور من در دسترس نیست استفاده کنم؟

خیر، Google One VPN بر اساس منطقه شما یک آدرس IP به شما اختصاص می دهد، و نمی تو،د برای دور زدن محدودیت های محتوا، آدرس IP را در منطقه دیگری انتخاب کنید.

<،on type="،on" cl،="-_-ah">Google One VPN در چه دستگاه هایی در دسترس است؟

Google One VPN در Android، iOS، Windows و Mac در دسترس است.

<،on type="،on" cl،="-_-ah">آیا برای استفاده از VPN به اشتراک Google One نیاز دارم؟

بله، برای استفاده از سرویس VPN به اشتراک ۲ ترابایتی Google One نیاز دارید. با این حال، اگر Pixel 7 یا Pixel Pro دارید، می‌تو،د بدون پرداخت هزینه اضافی از Google One VPN در آن دستگاه‌ها استفاده کنید.

<،on type="،on" cl،="-_-ah">آیا Google VPN اینترنت شما را کند می کند؟
<،on type="،on" cl،="-_-ah">آیا Google One VPN با Netflix کار می کند؟

می‌تو،د محتوای جری، را از طریق Google One VPN تماشا کنید، اما نمی‌تو،د موقعیت مک، خود را برای دسترسی به محتوایی که در کشورتان در دسترس نیست تغییر دهید. در عوض، به طور خودکار یک سرور بر اساس مکان فعلی شما اختصاص داده می شود.

<،on type="،on" cl،="-_-6h -_-u -_-v">نظرات


منبع: https://www.androidaut،rity.com/google-one-vpn-3242938/