کمک به خانواده ها در یافتن برنامه های با کیفیت بالا برای کودکان



ارسال شده توسط میندی برو،، مدیر کل، کودکان و خانوادهبرنامه‌ها نقش مهمی را در زندگی همه ما ایفا می‌کنند و ما مفت،یم که Google Play به خانواده‌ها کمک می‌کند تجربیات آموزشی و لذت‌بخشی برای کودکان پیدا کنند. البته، این بدون نبوغ و تعهد مداوم شرکای توسعه‌دهنده ما امکان‌پذیر نخواهد بود. از برنامه‌های سرگرمی من، برای کودکان گرفته تا بازی‌های آموزشی، به پلتفرم ما کمک کرده‌اید تا مقصدی فوق‌العاده برای محتوای باکیفیت برای خانواده‌ها باشد. امروز، چند به‌روزرس، درباره نحوه ساخت این اثر برای ایجاد یک تجربه ایمن و مثبت در Play به اشتراک می‌گذاریم.

گسترش برنامه مورد تأیید معلم Play

در سال 2020، ما آن را معرفی کردیم تایید شده توسط معلم برنامه ای برای برجسته ، برنامه های با کیفیت بالا که توسط معلمان و متخصصان رشد کودک بررسی و رتبه بندی می شوند. از طریق این برنامه، تمام برنامه های موجود در برگه فروشگاه Play Kids مورد تأیید معلم هستند و خانواده‌ها اکنون می‌توانند راحت‌تر برنامه‌ها و بازی‌های باکیفیت را پیدا کنند.

به ،وان بخشی از سرمایه گذاری مستمر ما در تایید شده توسط معلم، ما هیجان زده هستیم که برنامه را به گونه ای گسترش دهیم که همه برنامه هایی که مطابق با Play هستند سیاست خانواده واجد شرایط بررسی و نمایش در برگه کودکان خواهد بود. ما همچنین فرآیند را برای توسعه دهندگان ساده می کنیم. با حرکت رو به جلو، ا،امات برنامه «طراحی شده برای خانواده‌ها» که قبلاً پیش نیاز جداگانه‌ای از واجد شرایط بودن «تأیید معلم» بود، در خط‌مشی گسترده‌تر خانواده‌ها ادغام می‌شود. با ،یب نیازمندی‌های خود در یک خط‌مشی و گسترش واجد شرایط بودن برای برنامه «تأیید شده توسط معلم»، ما مشتاقانه منتظر ارائه برنامه‌های مورد تأیید معلم به خانواده‌ها هستیم و به شما، شرکای توسعه‌دهنده‌مان، کمک می‌کنیم تا به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید.

اگر با برنامه Teacher Approved تازه وارد هستید، ممکن است تعجب کنید که ما به دنبال چه چیزی هستیم. فراتر از ا،امات سختگیرانه حفظ حریم خصوصی و امنیتی، محتوای عالی برای کودکان می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، خواه کنجکاوی را برانگیزد، به کودکان کمک کند یاد بگیرند یا صرفاً سرگرم کننده باشد. تیم معلمان و کارشناسان ما در سرتاسر جهان برنامه‌ها را بر اساس عواملی مانند من، بودن سن، کیفیت تجربه، غنی‌سازی و لذت، بررسی و رتبه‌بندی می‌کنند. برای شفافیت بیشتر، ما اطلاعاتی را در فهرست برنامه در مورد دلیل رتبه‌بندی بالای برنامه اضافه می‌کنیم تا به والدین کمک کنیم تا تشخیص دهند آیا برنامه برای فرزندشان من، است یا خیر. لطفا ببینید آکادمی Google Play برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه طراحی برنامه های با کیفیت بالا برای کودکان.

بر اساس سیاست‌های تبلیغاتی ما برای محافظت از کودکان

هنگامی که یک تجربه برنامه عالی برای کودکان و خانواده ها ایجاد می کنید، همچنین مهم است که هر تبلیغی که برای کودکان ارائه می شود من، و مطابق با ما باشد. سیاست خانواده. این شامل استفاده از SDK آگهی‌های خود تأیید شده برای خانواده‌ها برای ارائه تبلیغات به کودکان ما اخیراً تغییراتی را در برنامه SDK آگهی‌های تأییدشده خانواده‌ها ایجاد کرده‌ایم تا به محافظت بهتر از کاربران و تسهیل زندگی برای برنامه‌نویسان خانواده کمک کنیم. SDKهایی که در برنامه اکنون باید شناسایی کنید که کدام نسخه از SDK های آنها برای استفاده در برنامه های خانواده من، است و می تو،د فهرستی از نسخه‌های خود تأیید شده در مرکز راهنمای ما.

در سال آینده، همه برنامه‌نویسان Families م،م به استفاده از نسخه‌هایی از SDK آگهی‌های تأییدشده خود خانواده‌ها هستند که SDK آن‌ها را برای استفاده در برنامه‌های خانواده‌ها من، تشخیص داده است. ما شما را تشویق می کنیم تا قبل از اعمال کامل این خط مشی، آماده سازی را از هم اکنون آغاز کنید.

ایجاد شفافیت با گزینه های جدید بخش ایمنی داده ها

در هفته‌های آتی، همه برنامه‌هایی که کودکان را در بین مخاطبان هدف خود قرار می‌دهند، می‌توانند مطابقت خود را با Play به نمایش بگذارند. سیاست خانواده ا،امات با یک نشان ویژه در بخش ایمنی داده ها. این یک راه عالی دیگر است که می‌تو،د بهتر به خانواده‌ها کمک کنید تا برنامه‌هایی را پیدا کنند که نیازهایشان را برآورده می‌کند، در حالی که از تعهد Play برای ارائه شفافیت و کنترل بیشتر کاربران بر روی داده‌هایشان حمایت می‌کنید. برای نمایش نشان، لطفاً از بخش “اقدامات امنیتی” فرم ایمنی داده خود بازدید کنید.

تصویر صفحه نمایش تلفن همراه که فرم ایمنی داده را در Google Play نشان می‌دهد و بخش «اقدامات امنیتی» برجسته شده است.

مثل همیشه، از مشارکت شما در کمک به تبدیل Play به یک پلتفرم فوق‌العاده برای محتوای لذت‌بخش و با کیفیت برای کودکان و خانواده‌ها سپاسگزاریم. برای منابع بیشتر توسعه دهنده:


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/helping-kids-and-families-find-high-quality-apps-for-kids.html