گلکسی تب A7 لایت مقرون به صرفه سامسونگ برای مدت محدودی به منطقه ای ارزان قیمت سقوط می کند



اگر فکر نمی‌کنید که نمایشگر بزرگ‌تر به‌طور خودکار تبلت را بهتر از یک رقیب یا خویشاوندتان می‌کند، سامسونگ و Best Buy توجه شما را می‌خواهند و به اندازه 100 دلار از پولی که به سختی به دست آورده‌اید در این فصل تعطیلات می‌خواهند.

100 دلار چه چیزی می تواند به شما بدهد؟ کمتر از 10.4 اینچی گل،ی تب A7 و 10.5 اینچی Tab A8 باید ارائه دهد (به بیش از یک روش)، اما احتمالاً به اندازه ای است که طرفداران پول نقد اسلیت های فشرده اندروید را به فکر ،ید در آ،ین لحظه Cyber ​​Monday 2022 قرار دهد.
8.7 اینچی تقریبا یک سال و نیم پیش به صورت تجاری عرضه شد Galaxy Tab A7 Lite معمولاً از 159.99 دلار شروع می شود، که مسلماً برای ،یبی از فضای ذخیره سازی داخلی 32 گیگابایتی و 3 گیگابایت رم بسیار زیاد است.

به همین دلیل است که پیکربندی سطح ابتدایی گفته شده در حال حاضر با 60 دلار کاهش یافته است، و حتی 80 دلار تخفیف حتی سنگین‌تر برای نسخه بالاتر با یک گیگ حافظه اضافی و دو برابر اتاق ذخیره دیجیتال محلی فوق‌الذکر اعمال می‌شود.

هر دو مدل Tab A7 Lite به‌طور شگفت‌انگیزی ارزان‌تر از همیشه هستند و به قیمت‌های کمی پایین‌تر می‌رسند در مقایسه با چند هفته قبل اگر پس انداز 10 یا 20 دلار اضافی برای شما مهم به نظر نمی رسد … پس احتمالاً بخشی از مخاطبان اصلی این چیز نیستید.

همانطور که گفته شد، ما نمی تو،م به اندازه کافی تاکید کنیم که چقدر ضروری است که برای 64 گیگ فضای ذخیره سازی و تعداد 4 گیگابایت رم، 119.99 دلار به جای 99.99 دلار سرفه کنید، با دو قابلیت پیشرفته نسخه گران قیمت Galaxy Tab A7 Lite که کاربر شما را به شدت بهبود می بخشد. تجربه در کوتاه مدت و بلند مدت.

به خاطر داشته باشید که این یک دستگاه است سامسونگ قصد دارد در ژانویه 2023 (!!!) به طور رسمی به اندروید 13 بروزرس، می شود، که جذابیت بی نظیر آن را با قیمت 100 دلار و بالاتر بیشتر نشان می دهد. از نقطه نظر سخت افزاری، واضح است که در اینجا با یک جیغ و فریاد سر و کار ندارید، اما حتی پردازنده هشت هسته ای مدیاتک، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی مجهز به قابلیت شارژ سریع 15 واتی، دوربین 8 مگاپی،لی در پشت و قاب ف،ی قوی برای این خودروها خوب است. قیمت های دیوانه وار پایین… به همین دلیل است که ما انتظار نداریم این تبلیغات دوشنبه سایبری خیلی طول بکشد. به هر حال، در زمان نگارش این مقاله، تنها چند ساعت با سه شنبه فاصله داریم.


منبع: https://www.p،nearena.com/news/Samsungs-affordable-Galaxy-Tab-A7-Lite-drops-to-dirt-cheap-territory-for-a-limited-time_id143949