گوشي Sony Xperia S گوشی سونی اکسپریا اس گوشی سونی اکسپریا S-اصفهان موبایل مارکت

سنسور واید عکس هاش شارپنسه بالایی داره و نویز خیلی کمه، دینامیک رنج عکس های میشه گفت عالیه و رنگ های خیلی شبیه به واقعیته. لنز تله فوتو با زوم 2.9 برابری جزئیات خوبی داره و لبه های اجسام کاملا مشخص و با کیفیته، تو زوم 4.4 برابری هم تقریبا به همین صورته اما کمی زوم کنید روی عکس کمی پیکسل پیکسل شده جزئیاتش. عکسبرداری پرتره بسیار خوبه و سنسور اصلی به خوبی سوژه رو جدا میکنه و جزئیات خوبی توش دیده میشه. عکسبرداری تو نور کم، عکس های شارپ و با جزئیاتی میگیره و رنگ ها دقیقه، سایه ها کمی تاریک تر میشن ولی در کل عکس های واقعی و خوبی میگیره. ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که برای گوشی‌ای به این ابعاد انتخاب مناسبی بوده است. همچنین این گوشی دارای دوربین سه لنزی فوق العاده‌ای است که شامل لنز اصلی، اولترا واید و تله فوتو 12مگاپیکسلی است.

در حال حاضر هیچکدام از مدل‌های جدید در بازار کشور وجود ندارد؛ به همین خاطر نمی‌توانیم گوشی را به‌عنوان بهترین گوشی سونی موجود در بازار ایران، معرفی کنیم. نمایشگر 4K با رفرش‌ریت 120 هرتز گوشی فوق‌العاده است و شارژدهی نیز در سطح قابل قبولی است. سرعت گوشی هم به‌لطف پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 بالا است اما سونی در مورد پشتیبانی نرم‌افزاری از این گوشی خیلی روشن و صریح عمل نکرده است.

این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

  • البته ممکن است برند سونی مانند دیگر شرکت‌های مطرح در مدل سونی اکسپریا ۱ مارک ۵ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را حذف کند.
  • همچنین یک نسخه مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای خرید نیز وجود دارد.
  • دوربین‌ها، کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری آن‌ها در این بخش بررسی می‌شود.
  • سه دوربین اصلی به صورت عمودی تو یه برآمدگی مناسب گوشه سمت راست گوشی قرار گرفتن و قسمت پشتی به غیر از لوگو SONY و XPERIA خبر خاص دیگه ای نیست.

این دوربین همچنین می‌تواند فیلم‌های با کیفیت ۴K با سرعت ۲۴، ۲۵، ۳۰، ۶۰ و ۱۲۰ فریم در ثانیه بگیرد. گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 انقلابی در زمینه دوربین تله‌فوتو داشته است. این گوشی می‌تواند زوم اپتیکال بین ۸۵ تا ۱۲۵ میلی‌متری ارائه کند. دوربین‌ها در یک جزیره بیضوی کشیده قرار گرفته‌اند که کمی بیرون‌زدگی دارد. در این طرح با خرید هر محصول یک یا چند هدیه نیز برای شما در نظر گرفته شده است که در بخش هر محصول می توانید هدیه ی آن را نیز مشاهده کنید. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

به محض ورود به موبایل تندیس با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia T3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند. آموزش استفاده از دکمه ی ریست در Sony Xperia C3 تمام مدل های جدید Sony Xperia، دارای یک دکمه برای ریستارت کردن گوشی هستند.

Sony Xperia L2-32GB

گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دو طرف این تلفن همراه با شیشه گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است. صفحه نمایش 81.4 درصد از قسمت جلوی گوشی رو تشکیل میده و نسبت به پرچمداران دیگه حاشیه های گوشی از پایین و بالای صفحه زیاده و از ناچ یا پانچ هول استفاده نشده که اتفاق خوبی نیست. استفاده از گوریلا گلس 6 هم باعث شده صفحه در مقابل خط و خش و خرد شدن مقاوم باشه. دوربین‌های این گوشی نقطه قوت آن هستند و سونی به آن‌ها افتخار می‌کند.

Sony Xperia S

در این بخش از مقاله اطلاعات کامل‌تری از بدنه و صفحه نمایش گوشی Sony Xperia 1 IV در اختیارتان قرار می‌دهیم. یکی از روش های بروز رسانی موبایل sony و دیگر گوشی های مجله خبری موبایل مارکت اندرویدی، استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ است. برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید.

Sony Xperia Z5 Dual 32GB

بهترین گوشی های سونی سال‌ها است با برند اکسپریا وارد بازار می‌شوند. در ادامه با پلازا همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به برترین گوشی های سونی ۲۰۲۲. استفاده سونی از سیستم دوربین سه گانه 12 مگاپیکسلی به امری عادی بدل شده و گوشی Xperia 5 IV نیز از این قاعده مستثنی نیست. با اینکه در این مدل خبری از لنز پریسکوپی متغیر با زوم 3 برابری و 4.4 برابری نیست ، در عوض شما بزرگنمایی بدون افت کیفیت 2.5 برابری را امسال و در این مدل دریافت خواهید کرد.