گوشی سامسونگ خرید و قیمت روز انواع گوشی سامسونگ26 آذر-اصفهان موبایل مارکت

با خرید گوشی موبایل سامسونگ با پردازنده های بهینه هیچ پردازشی را منتظر نخواهید بود. این تنوع به شما امکان می‌دهد بین گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر تاشو، قابلیت‌های خود ایستاده و گزینه‌های قلم انتخاب کنید. حتی می توانید محافظ صفحه نمایش سامسونگ را پیدا کنید متناسب با هر مدلی که شما ترجیح می دهید فراتر از طراحی، گوشی های گلکسی ویژگی های متعددی را ارائه می دهند. گوشی موبایل سامسونگ معمولا از صفحه نمایش amoled استفاده می کند و باید برای آن از گلس محافظ صفحه نمایش مناسب سامسونگ استفاده کنید.

  • بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند.
  • سری گلکسی A اکنون نزدیک به 60 درصد از کل فروش گوشی های سامسونگ در سطح جهان را به خود اختصاص داده است، بنابراین به وضوح علاقه زیادی به آنچه این برند کره ای در این زمینه انجام می دهد وجود دارد.
  • البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمی‌کند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشی‌های سامسونگ باقی نمی‌ماند.
  • سامسونگ از همان سال های اول بخاطر مدیریت و رهبری خوب آقای لی بیونگ چول، با سرعت بسیار زیادی پیشرفت می کرد.

مشخصات گوشی های موبایل سامسونگ یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که مشتریان و خریداران گوشی باید به آن توجه داشته باشند. بررسی دقیق مشخصات و مقایسه انواع موبایل های سامسونگ به شما کمک می کند انتخاب بهتری داشته باشید و بهترین مدل موبایل سامسونگ را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید. سامسونگ بزرگترین برند تولید کننده گوشی هوشمند اندرویدی است که محصولات آن هم در بازار جهانی و هم در ایران طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالا، خلاقیت و نوآوری، تنوع مدل ها و قیمت های گوشی سامسونگ باعث شده این گوشی ها مشتریان زیادی داشته باشند و همواره مورد اعتماد کاربران باشند. چه به دنبال یک گوشی اقتصادی قابل اعتماد باشید چه قصد خرید بهترین پرچمدار سال را داشته باشید، سامسونگ همیشه در صدر گوشی هایی است که به شما پیشنهاد می شود.

گوشی سامسونگ سری Note

این گوشی در حالت بازشده، ابعادی برابر با 6.9 در 71.9 در 165.2 میلی متر دارد و زمانی که تا شود، به راحتی درون جیب جای می گیرد. در ساخت بدنه آن از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده اند و از گواهی IPX8 برخوردار است. قسمتی از هزینه ای که شما بابت خرید گوشی های سامسونگ پرداخت می کنید، هزینه مربوط به برند گوشی است.

گوشی سامسونگ سری M

استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید. جدیدترین مجله خبری موبایل مارکت در سال 2021 در سری S گوشی‌های Galaxy S21 Ultra، Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 و گلکسی اس 21 FE هستند که در لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه کلاتیک در بالاترین جایگاه قرار دارند. برای برخی از کاربران، بالاتر بودن قیمت موبایل سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو، توجیه‌پذیر نیست.

پربازدیدترین اخبار سامسونگ

سامسونگ به‌منظور فروش بهتر در بازارهای مختلف همواره دو نسخه از پرچمدارهای خود، یکی با پردازنده‌ی اگزینوس و دیگری با پردازنده‌ی کوالکام، تولید و عرضه می‌کند. عموما در مدل‌هایی که با دو پردازنده عرضه می‌شوند مدل اسنپدراگون به بازار خاصی مثل آمریکای شمالی اختصاص دارد و کمتر در ایران چنین مدل‌هایی یافت می‌شود. در صورتی که گوشی سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌های کره جنوبی به شمار می‌رود که تقریباً یک پنجم کل صادرات کشور را؛ صنایع الکترونیکی، صنایع سنگین، ساخت و ساز و صنایع دفاعی، به خصوص گوشی های سامسونگبر عهده دارد.