گوشی سامسونگ خرید و قیمت روز انواع گوشی سامسونگ26 آذر-اصفهان موبایل مارکت

در این سری گوشی‌های هوشمند طراحی زیبا، حاشیه کمتر و ظاهری لوکس را خواهید دید. با دوربین‌های عالی آن‌ها می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های زیبایی را ثبت کنید. صفحه نمایش (که معمولاً Quad HD است) فیلم‌ها را بسیار واضح نمایش می‌دهد.

  • دوربین های گلکسی اس 22 شامل 1 دوربین واید، 1 دوربین اولتراواید و1 دوربین تلفوتو می شود.
  • ابر کمپانی سامسونگ سال هاست که به محصولات با کیفیت خود، بازار موبایل دنیا را در دست گرفته است.
  • دوربین دستگاه تشکیل شده از یک لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی ، یک بنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با قابلیت عکاسی تا ۱۲۳ درجه ، یک لنز ۵ مگاپیکسل ماکرو برای عکاسی از فاصله نزدیک و یک لنز تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی .
  • سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت و از همه مهم‌تر قلم S Pen، مهم‌ترین ویژگی‌های سری نوت به‌شمار می‌آیند.
  • ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید.

سامسونگ علاوه بر سری گلکسی S22 که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود، گوشی گلکسی S20 FE 2022 را نیز چندی پیش معرفی شد. گوشی های Z Flip به‌صورت عمودی خم می‌شوند و از یک روکش شیشه‌ای هیبریدی به‌نام Infinix Flex Display بهره می‌برند. این مدل‌ها به قوی‌ترین سخت‌افزار و به‌روزترین نرم‎افزار مجهز هستند و نمایشگری کم‌نظیر دارند. با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy S22 ultra (5G) با ظرفیت 512/12GB دو سیم کارت (هند)

بیشتر این قطعات در کارخانه اصلی که در کره جنوبی قرار دارد، تولید می شوند؛ بنابراین کیفیت ساخت تمام گوشی های سامسونگ یکسان است و هیچ تفاوتی ازنظر کشور سازنده با یکدیگر ندارند. شایعاتی مطرح شده است که سامسونگ قصد دارد به تولید گوشی‌های گلکسی نوت پایان دهد زیرا این گوشی‌ها اکنون خیلی شبیه به گوشی‌های گلکسی اس شده‌اند. پشتیبانی مجله خبری موبایل مارکت Galaxy S21 Ultra از قلم الکترونیکی گوشی‌های گلکسی نوت، به این شایعه دامن زده است. ما در اینجا هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی‌های سامسونگ بدانید، برای شما توضیح خواهیم داد. با خواندن این مطلب تا تصمیم‌گیری در رابطه با خرید گوشی سامسونگ برای شما راحت‌تر خواهد شد.

لیست قیمت گوشی سامسونگ

سری M چند سال پیش توسط این شرکت راه اندازی شد و در مدت زمان کوتاهی شهرت زیادی به دست آورد. این یک سری باتری مرکزی است که یک باتری بزرگ و سایر ویژگی های عالی را در تلفن با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. برای سال 2022، سامسونگ گلکسی A53 5G را به عنوان یک میان رده ایده آل معرفی می کند. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود به‌روزرسانی‌های جالبی را دریافت می‌کند، از جمله سخت‌افزار داخلی سریع‌تر، باتری بزرگ‌تر و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بیشتر. برای سال 2022، سامسونگ در حال ایجاد چند تغییر کلیدی در سری گلکسی A است. اول از همه این واقعیت است که مدل‌های میان‌رده گلکسی A مانند گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، چهار به‌روزرسانی تضمینی سیستم‌عامل اندروید را به همراه پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد.

Samsung Galaxy S20 FE 5G 8/128GB Mobile Phone

اما اگر به هر دلیل خرید گوشی‌های موسوم به مسافری که به صورت غیررسمی وارد شده‌اند را ترجیح می‌دهید، بهتر است نکات زیر را مدنظر قرار دهید. سامسونگ در سال‌های اخیر همواره در بالای جدول برترین تولیدکنندگان گوشی موبایل بوده است. دلیل این موضوع شاید این باشد که سامسونگ برای ساخت گوشی کمترین وابستگی را به سایر شرکت‌ها دارد.

متاسفانه نسخه اسنپدراگون گوشی های پرچمدار سامسونگ که عملکرد مناسب و خوبی را ارائه می‌دهند در بازار ایران یافت نمی‌شوند و فقط به کشورهای چین و آمریکا ارسال می‌شوند. با این حال اصلا جای نگرانی نیست چرا که تراشه‌های اگزینوس نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارند و به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها برمی‌آیند و شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این تراشه‌ها در قیمت گوشی موبایل سامسونگ نیز تأثیرگذار است. بدون شک، مکمل سخت‌افزار در گوشی‌ های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که در تجربه کاربری افراد تأثیر به سزایی دارد.

هر یک از این سری‌هایی که نامشان ذکر شد دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند و برای بازه‌های مختلف قیمتی در نظر گرفته شده‌اند. از سری گلکسی M اخیرا محصولاتی به نام‌های گلکسی M33 ،M23 و M53 روانه بازار هند، کشورهای آسیای غربی و اروپایی شده‌اند که ارزش خرید بالایی نیز دارند. سامسونگ برای سری گلکسی A نیز مدل‌هایی مانند گلکسی A53 ،A33 ،A23 ،A13 و A73 را معرفی کرده که وارد بازار ایران شده و با قیمت مناسب در سایت کالاتیک قرار دارند. در این بین به محصولات سری گلکسی F مانند گلکسی F23 نیز می‌توان اشاره کرد که ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 750G دارد. با این حال اگر به دنبال پرچم‌دار هستید باید به سراغ سری گلکسی Z و گلکسی S بروید. با اینکه هنوز محصولات جدید سری گلکسی Z معرفی نشده، اما می‌توانید از آخرین مدل‌های سری گلکسی S22 در سایت کالاتیک دیدن کرده و در صورت علاقه، مدل دلخواهتان را خریداری کنید.

باغ کالا یک فروشگاه اینترنتی با تیمی حرفه ای می باشد که با پشتکار بالا توانسته با تمامی برند های روز دنیا همکاری کند و مانند سایر فروشگاه های اینترنتی با تلاش و کوشش فراوان خود، به یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. باغ کالایی ها گرد هم آمدند تا با رعایت حقوق مشتری و جلب رضایت همیشگی شما کاربران محترم، به اصول کلیدی (مهلت تست 7 روزه (کالاهای فاقد گارانتی)، تضمین اصل ‌بودن کالا و ارائه ی گارانتی همراه تمام محصولات) پرداخته و آرامش خاطر را برایتان، به ارمغان آورند. ما با توضیحاتی واضح و مختصر این امکان را به شما می دهیم تا قبل از خرید، درباره ی محصولات اطلاعات کافی را داشته باشید. داشتن مگاپیکسل بیشتر به این معنا نیست که دوربین موبایل سامسونگ بهتر است.