گوشی سونی قیمت، مشخصات، مقایسه و خرید موبایل SONY

محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. این گوشی دارای قدرتمندترین چیپست‌ موجود در بازار است که به کمک رم 12 گیگابایتی آن، می‌تواند بسیار پرسرعت باشد. این گوشی که از جدیدترین گوشی های سونی موجود در بازار است، باتری 4000 میلی آمپر ساعت دارد و وزن 225 گرمی آن ممکن است برای افراد کمی سنگین باشد. در سال 2019 که سونی گوشی‌های اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پرو را عرضه کرد، نتوانست توجه مشتریان را جلب کند و این دو گوشی فروش خوبی نداشتند تا اینکه اکسپریا 1 را که همچنان جزو بهترین گوشی های سونی 2021 است، به بازار عرضه کرد.

  • همچنین دوربین این گوشی دارای دوربینی با ساختاری قدرتمند بوده دارای سنسورهای اصلی، اولترا واید و عمق است و بعلاوه اینها، دارای یک دوربین تله فوتو آداپتیو 12 مگاپیکسلی است که می‌تواند بین 2.9× و 4.4× زوم اوپتیکال تغییر کند.
  • با این حال، اگر با این قضیه مشکلی ندارید، می‌توانید این بهترین گوشی سونی دنیا را تهیه کنید.
  • شما را با دریایی از محصولات سونی روبه‌رو می‌کند و به شما اجازه می‌دهد گوشی مورد نظر خودتان را بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید.
  • این گوشی دارای قدرتمندترین چیپست‌ موجود در بازار است که به کمک رم 12 گیگابایتی آن، می‌تواند بسیار پرسرعت باشد.
  • این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ رفرش ریت 120 هرتز است که موجب می‌شود موقع استفاده‌ از آن، گوشی خیلی روان عمل کند.

آپدیت گوشی سونی به برطرف شدن بسیاری از باگ ها و ایرادات نرم افزاری این دستگاه کمک می کند. به چند روش مختلف می توان گوشی های سونی را بروز رسانی کرد که در ادامه تمامی آنها را به شما آموزش می دهیم. اگر در زمینه آپدیت گوشی سونی با مشکل مواجه شدید، می توانید خدمات و راهنمایی های تخصصی را از همکاران ما در نمایندگی تعمیر موبایل سونی مرکز سخت افزار ایران دریافت کنید. برای آشنایی با روش ها و نکات مهم بروز رسانی گوشی سونی، از شما دعوت می کنیم ادامه مقاله را دنبال کنید. البته این گوشی سونی که همچنان جزو بهترین گوشی های سونی 2021 است، کمی از مد افتاده و اندروید 8 آن در ذوق می‌زند. با این حال نمی‌شود منکر این موضوع شد که این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است و همچنان می‌تواند بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها را به خوبی و بدون هنگی باز کند.

Sony Xperia XZ Premium

البته باید در نظر داشت که در عمل سطح موثر سنسور مورد استفاده در عمل کوچکتر از 1 اینچ است. سونی این سنور را به یک دیافراگم متغیر f/2.0 و f/4.0 و لنز 24 میلیمتری (زایس) تثبیت شده تجهیز کرده است که به کاربر این اختیار را می دهد تا دست بازتری برای تنظیمات و خلق تصویر با این گوشی داشته باشد. در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. در حال حاضر، شرکت سونی یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های تولید گوشی و لوازم الکترونیکی دیگر است.

گوشی موبايل سونی مدل اکسپریا XZ3 دو سيم کارت – ظرفيت 64 گيگابايت

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. همینطور که از اسم این بریک معلوم می باشد، گوشی که دچار این نوع بریک شده را، نمی توان بصورت نرم افزاری آنبریک کرد و باید به تعمیرکار مجاز یا نمایندگی آن سپرد. دکمه های پاور و افزایش صدا را به طور همزمان به مدت 9 ثانیه نگه داشته، تا گوشی 3 بار ویبره بزند و خاموش شود، سپس یک رام رسمی را با استفاده از فلش تول فلش نمایید.

با این حال، اگر با این قضیه مشکلی ندارید، می‌توانید این بهترین گوشی سونی دنیا را تهیه کنید. در واقع، شرکت سونی یکی از کمپانی‌های خوشه‌ای و چند ملیتی ژاپنی است و رقیب سرسخت دو برند سامسونگ و ال جی به شمار می‌آید. گوشی سونی Xperia 1 II یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های سونی 2022 با ویژگی‌هایی خوب است که می‌توان خریداری کرد.