گوشی شیائومی قیمت انواع مدل های گوشی موبایل شیائومی شیائومی سیتی-اصفهان موبایل مارکت

شرکت شیائومی یک شرکت چینی است که سال 2011 اولین گوشی موبایل خود را وارد بازار کرد و در طی سال‌های گذشته توانسته است به‌عنوان یک برند با ساخت موبایل با قیمت‌های به‌صرفه و تولید گوشی‌های میان‌رده برای خود اعتباری در سطح بین‌المللی به دست آورد. گوشی‌های شیائومی (و اغلب محصولات این شرکت) قیمت‌های بسیار مطلوبی در مقایسه با خیلی از گوشی‌های موجود در بازار دارند. این شرکت معمولا گوشی‌هایش را فقط اندکی بالاتر از قیمت تمام شده‌ی ساخت آن‌ها، قیمت‌گذاری می‌کند. گاهی اوقات تفاوت یک گوشی شیائومی با یک گوشی مشابه از برند سامسونگ، صدها دلار است. به علاوه، قیمت گوشی شیائومی Mi Note از قیمت گوشی شیائومی Mi پایین‌تر است. هر رده از گوشی‌های این برند، با یک شماره نام‌گذاری می‌شود و هر شماره گوشی شیائومی دارای زیرشاخه‌هایی است که در محدوده‌های قیمتی متنوعی قرار دارند.

این قانون یعنی تمام محصولات شرکت شیائومی مثل گوشی های هوشمند، گجت های شیائومی و حتی لوازم خانگی هم مشمول این سود 5 درصدی خواهند بود. سری می میکس جایی است که شیائومی خلاقیت خود را با ارائه‌ی محصولاتی متفاوت به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین تعجبی ندارد که این خانواده، میزبان گوشی Mi Mix Fold با طراحی جسورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته باشد. گوشی میکس 4 هم اولین مدل از ساخته‌های شیائومی است که به دوربین زیر نمایشگر مجهز شده است. مقایسه مشخصات +Redmi Note 12 Pro درمقابل Realme 9Pro سری جدید ردمی نوت 12 برای… توشه به عنوان یک پلتفرم خرید محصولات فیزیکی به شکل پیش خرید / فروش، خدمات خود را به کاربران ارايه میدهد.

  • در حال حاضر گوشی های ردمی جزو میان رده های شیائومی محسوب می‌شوند و پرچمداران این کمپانی از سری Mi هستند.
  • کیفیت شیائومی در این سال‌ها ثابت شده و رضایت مشتریان آن نیز در هر سال و با تولید موبایل‌های جدید بیشتر نیز شده است.
  • در سال‌های بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند.
  • واژه‌ی سومین شرکت، آن هم برای شیائومی که تنها حدود ده سال است که پا به عرصه‌ی نوآوری و خلق محصولات متنوع گذاشته، بسیار ارزشمند و مستحق تقدیر است.
  • قبل از این که برای خرید گوشی شیائومی اقدام کنید، ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع محصولی هستید و چه پارامترهایی برای شما اهمیت دارد.

توسعه سخت افزار های شخصی آن ها موفقیت آمیز بود زیرا درآمد آن ها فقط برای سال 2013 مبلغی حدود 5 میلیارد دلار بود. گفته شد که این برند چینی، گوشی‌هایی ارزان‌قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌دهد و علاوه بر ۵ رده‌ی اصلی گوشی‌هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازنده‌ی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. اگر از نظر سخت‌افزاری گوشی شیائومی را می‌پسندید ولی با سیستم عامل MIUI مشکل دارید، سری می A برای شما ساخته شده است.

قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت های خوبی که ارائه می دهد از دلایل مهم فروش بالای آن است. Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند. در قاب پشتی آن، دوربین های سه گانه حرفه ای قرار دارند که به شما اجازه ثبت بهترین تصاویر را می دهد. صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد. کاربران در سال 2011 شاهد اولین مجله خبری موبایل مارکت با نام mi one بودند که توانست فروش خوبی داشته باشد. سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

ساعت شیائومی مدل واچ اس 1 اکتیو (Xiaomi Watch S1 Active)

باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید. گوشی های شیائومی معمولا تو بازه قیمتی خودشون بهترین طراحی و کیفیت ساخت رو دارن بر خلاف سامسونگ که فقط تو گوشی های پرچمدارش روی طراحی و متریال بدنه وقت میذاره (البته گوشی های Honor و هواوی هم طراحی خوبی دارند)! مورد بعدی آداپتورهای شارژ گوشی های شیائومی که همچنان توی پک موجوده و معمولا جز بهترین ها از لحاظ توان و سرعت شارژ بین رقبای هم قیمت خودشه. مزیت بعدی تو بخش اسپیکر گوشی هاس که شیائومی بازم خساست به خرج نمیده و روی بیشتر مدل ها حتی گوشی های اقتصادی از اسپیکر استریو با کیفیت استفاده میکنه.

تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه Xiaomi Note 9 Pro با عملکرد دوربین بالا از پر فروش ترین ها است. علاوه بر فضای ذخیره سازی بالا ، اسلات microSD نیز به کاربران کمک می کنند تا فضای ذخیره سازی را بیشتر کنند. شاید در حال حاضر کاربران مختلف این برند را تنها به عنوان تولید کننده گوشی‌های با کیفیت و ارزان قیمت بشناسند اما شیائومی در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است و محصولات مختلفی را در زمینه خانه هوشمند نیز تولید می‌کند. یکی از زیر برندهای بسیار محبوب شیائومی در زمینه خانه هوشمند سونتی می، می‌باشد که محصولات با کیفیت و کاربردی را با قیمت مناسب به کاربران عرضه می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی 11T پرو 5G – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

پوکو از چهار زیر مجموعه خود پشتیبانی می‌کند و هر ساله مدل‌های مختلفی معرفی و تولید می‌کند. ارزان ترین مدل آن Poco C است که برای کاربرانی که به دنبال گوشی‌‌های ارزان هستند، طراحی و تولید شده‌اند. در حال حاضر گوشی های ردمی جزو میان رده های شیائومی محسوب می‌شوند و پرچمداران این کمپانی از سری Mi هستند. در سال ۲۰۱۸ وقتی خرید گوشی شیائومی به یکی از گزینه‌ی جدی کاربران تبدیل شد، برند چینی تصمیم گرفت با زیربرند بلک شارک پا به عرصه‌ی گوشی‌های گیمینگ بگذارد.

پس از اولین اقدام شما برای این کار که منوط به داشتن حساب کاربری شیائومی است، ظرف چند روز مجوز آنلاک کردن برایتان صادر می‌شود. پس از این مرحله قادر خواهید بود رام گلوبال را روی گوشی شیائومی پک چین خود را از طریق Mi Flash فلش کنید. اما باید دقت داشته باشید که از سپتامبر ۲۰۱۸ دیگر امکان بستن بوتلودر پس از فلش رام گلوبال روی گوشی چینی وجود ندارد و در صورت اقدام به چنین کاری گوشی غیرقابل استفاده خواهد شد. ✓ شرکت شیائومی با هدف ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان و محصولات دیگر در کشور چین که مقر آن در پکن است، شروع به کار کرد.