گوشی شیائومی ️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های شیائومی دیجی دو-اصفهان موبایل مارکت

شرکت بزرگ شیائومی در ده سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته و موفق شده است دو پارامتر کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم قرار دهد. گوشی شیائومی به عنوان یکی از پر فروش ترین محصولات شیائومی در کشور ایران توانسته بخش اعظم بازار گوشی ایران را به خود اختصاص دهد. طراحی جذاب و منحصر به فرد، سنسور قوی اثر انگشت، CPU قدرتمند و عمر بالای باتری گوشی شیائومی، علت تمایل گسترده ی مردم به خرید این گوشی ها است.

  • سازنده چینی عملکردهای میان رده و دستگاه های پیشرفته را ترکیب کرده و آنها را در محصول نهایی قرار می دهد که می تواند تقریباً با هر رقیبی از نظر قیمت رقابت کند.
  • توشه به عنوان یک پلتفرم خرید محصولات فیزیکی به شکل پیش خرید / فروش، خدمات خود را به کاربران ارايه میدهد.
  • تخصص شرکت هوآمی تکنولوژی، در ساختن انواع ساعت و دستبند هوشمند، در طراحی‌های منحصر به فرد و ویژگی‌های خاصی است که با نام آمازفیت شناخته می‌شوند و به طور خارق العاده‌ای نظر افرادی که علاقه به این نوع محصولات دارند را به خود جلب می‌کند.
  • شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید.
  • در سری های میان رده شیائومی از پردازنده های قوی کوالکام استفاده کرده اند.

حقیقتی که این روز ها شاهد آن هستیم، کیفیت بالای سخت افزاری محصولات شیائومی است که میدان رقابت را به تسخیر خود درآورده است. شرکت شیائومی در تولید گوشی های خود دو فاکتور مهم را در نظر می گیرد تا خرید گوشی شیائومی، اولویت اول مشتریان شود. این شرکت علاوه بر گوشی های پایین رده یا اقتصادی، میان رده و پرچمدار گوشی هایی را با مشخصات پرچمدار اما هزینه کمتر عرضه میکند که محبوب ترین آن ها گوشی موبایل Xiaomi 11T pro و این سری فروش بالا و طرفداران زیادی را دارند. گوشی شیائومی با توجه به کارکردهایی که دارند قیمت های مختلفی دارند ولی قیمت گذاری این شرکت به گونه ای بوده که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای توان خرید آن را داشته باشند. با مراجعه به سایت کالاتیک می توانید قیمت انواع گوشی شیائومی نوت 9، نوت 8، ردمی 9، ردمی 8 و تقریبا تمامی مدل ها و سری های آن را پیدا کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ام 5 اس | Xiaomi Poco M5s 6/128

Redmi note 8 pro از سری نوت redmi بوده که نسبت به محصولات هم ردیف خود از دیگر برند‌ها برتری دارد. در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هسته‌ای ن بسیاری از برنامه‌های سنگین را پشتیبانی می‌کند. دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است. دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود.

انواع خط تولید گوشی شیائومی

شیائومی یک کمپانی موفق است که در زمینه ساخت وسایل الکتریکی فعالیت دارد و در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد. موبایل شیائومی از پرطرفدارترین مدل های موجود در بازار رقابتی تلفن همراه است که توانسته جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند و از قیمت گوشی شیائومی مناسبی برخوردار می باشند. با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران می‌توانید به مقایسه قیمت گوشی، بررسی تخصصی و در نهایت خرید بهترین گوشی شیائومی را انجام دهید. تنوع بالای موبایل های شیائومی که در زیر برند های ردمی، پوکو و بلک شارک هم موبایل های هوشمند خود را عرضه میکند، باعث شده کاربرانی که قصد خرید گوشی های شیائومی را دارند بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. مهم‌ترین علت موفقیت شیائومی، مقرون‌به‌صرفه و مناسب بودن قیمت مححصولات به خصوص در بخش گوشی‌های هوشمند بوده است. از سوی دیگر طرفداران سری نوت می‌توانند با کمترین هزینه، امکاناتی بسیار جذاب را در اختیار داشته باشند.

در زمان خرید مجله خبری موبایل مارکت حتما به نوع CPU و GPU که از اجزای پردازش اطلاعات و داده هستند، توجه داشته باشید. این شرکت در حال حاضر از پردازنده کوالکام در سری می و از پردازنده مدیاتک در بیشتر سری‌های ردمی استفاده می‌کند. در ادامه Poco M را این شرکت تولید می‌کند که با سری نوت و ردمی در یک سطح می‌باشد. Poco F و Poco X که از مشخصات سخت افزاری قوی‌تری برخوردار هستند و با قیمت‌های بسیار خوبی به بازار عرضه می‌شود، برای کاربران حرفه‌ای طراحی و تولید می‌شود.

همانطور که می‌دانید در سرتاسر جهان، همه روزه برای انواع محصولات برندهای مختلف هزینه‌های قابل ملاحظه‌ بسیاری صرف تبلیغات می‌شود؛ در نتیجه قیمت نهایی محصولات بیشتر می‌شود. در این بحبوحه، شرکت شیائومی هزینه‌ای صرف تبلیغ رسانه‌ای یا تلویزیونی محصولاتش نمی‌کند و تمام تبلیغات این برند از طریق شبکه‌های مجازی و توسط اینترنت صورت می‌گیرد. باید گفت که شیائومی کار خود را با رونمایی از رابط کاربری مبتنی بر اندروید MIUI آغاز کرد که دارای مزیت‌های بسیاری از جمله پشتیبان‌گیری ابری، استفاده آسان از پخش موسیقی و ارائه دهنده اپلیکیشن‌های فروشگاه خود بود. در نگاهی اجمالی شاید فکر کنید که لوگوی برند شیائومی تنها مخففی از Mobile Internet است، اما بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود این برند یک نام پنهان نیز دارد که حروف Mi برگرفته از آن است.