گوشی موبایل شیائومی- مشخصات و فروش انواع گوشی موبایل شیائومی- شیائومی 360-اصفهان موبایل مارکت

پرچم دارهای شیائومی که جدیدترین آن‌ها یعنی Xiaomi 12 به‌تازگی معرفی شده، در این دسته قرار می‌گیرند. تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبه‌رو هستیم. سری شماره‌گذاری شده، خود شامل چند نوع می‌شود؛ مثلا امسال علاوه بر مدل اصلی شیائومی 12، ورژن‌های پرو و X آن هم روانه‌ی بازار شدند. شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند. سری بلک شارک که بسیار محبوب شده‌اند، گوشی‌هایی با سخت افزار بسیار قوی مخصوص فعالیت‌هایی با گرافیک و قدرت پردازش بالا می‌باشند. این گوشی‌ها به گوشی گیمینگ نیز معروف هستند و قابلیت اجرای بروزترین بازی‌ها با بالاترین گرافیک‌‌ها را دارا می‌باشند.

از خاکستری گرفته تا طلایی، سایه های بسیار سردی برای انتخاب پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های واقعا عالی وجود دارد که می تواند وظایف شما را آسان تر کند و تجربه شما را از استفاده از تلفن همراه حتی بهتر کند. بنابراین، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد و ویژگی ،، های عالی داشته باشد، بلکه قیمت مناسبی نیز داشته باشد، باید به سراغ تلفن ،، های همراه شیائومی بروید.

  • گوشی های هوشمند این شرکت از پردازنده های میداتک و اسنپدراگون استفاده می‌کنند، که بسته به نوع تلفن همراه و عملکرد آن ها استفاده می‌شود.
  • آیا به دنبال یک گوشی هوشمند نسبتا ارزان با امکانات زیاد هستید؟ شاید بخواهید شیائومی را بررسی کنید.
  • بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد.
  • عرصه انواع گوشی های موبایل شیائومی ، ردمی ، بلک شارک ، پوکو و غیره با بهترین قیمت ، گارانتی 18 ماهه و در صورت انتخاب ، با کد رجیستری با کیفیت ترین محصولات شیائومی در طرح های مختلف را با کمترین قیمت فقط میتوانید از شیائومی 360 تهیه کنید.
  • در زمان خرید گوشی شیائومی حتما به نوع CPU و GPU که از اجزای پردازش اطلاعات و داده هستند، توجه داشته باشید.

با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است. برای کسانی که به رابط کاربری اندروید سامسونگ عادت دارند، شاید عادت کردن به رابط کاربری MIUI دشوار مجله خبری موبایل مارکت باشد. در سری های میان رده شیائومی از پردازنده های قوی کوالکام استفاده کرده اند. از یک باتری 5080 میلی آمپری نیرو می گیرد که با شارژر سریع 67 واتی شارژ می شود. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

برای کاربرانی که دوربین جلو و عقب دوربین برایشان مهم است، باید سعی داشته باشند که با توجه به نیازشان از گوشی‌های مناسب خودشان استفاده کنند. این گوشی سری پرچمدار در خرید گوشی شیائومی محسوب می‌شود و از پردازنده بسیار قوی و دوربین با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند. این مدل چند سال است که در بین کاربران از جایگاه و محبوبیت خاصی برخوردار شده است. اگر دنبال گوشی پرچمدار شیائومی هستید حتما مدل‌های 12T و 11T به شما پیشنهاد می‌شود.

تائید شماره تلفن همراه

موبایل های عرضه شده به صورت پک کامل، گارانتی 18 ماهه و رجیستری می‌باشند. همچنین روش های مختلف پرداخت مانند پرداخت در محل و درگاه بانکی نیز برای مصرف کنندگان تلفن همراه موجود هست. بلک شارک درواقع یکی از برندهای فرعی شیائومی است؛ اما به‌نظر نمی‌رسد در حد ردمی و پوکو مستقل باشد.

آسیاتل یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های مشهد است که در زمینه فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی فعالیت میکند. شما عزیزان میتوانید بهترین قیمت انواع گوشی سامسونگ، شیائومی، هوآوی، اپل، نوکیا و سایر برندهای مطرح بازار را در فروشگاه آسیاتل موبایل، مشاهده و خرید کنید. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت گوشی های xiaomi چه در بازار ایران و چه در بازار جهانی، ارزش خرید بالای گوشی های شیائومی خصوصا در گوشی های اقتصادی، میان رده و قاتل پرچمدار این برنده. منظور از ارزش خرید بالا اینه که مشخصات و عملکرد بهتری رو در بازه قیمتی یکسان به نسبت گوشی های سایر برندها خصوصا گوشی های سامسونگ شاهد هستیم. شاید امتیازهای بنچمارک یا مشخصات بالاتر دوربین و نمایشگر برای کاربران نه چندان حرفه ای خیلی مهم نباشه اما برای گیمرها و خوره های گوشی که پول زیادی هم برای خرج کردن ندارن، این برتری ها خیلی جذابه!

گوشی شیائومی 11 لایت NE با ظرفیت 8/256 | Xiaomi 11 Lite 5G NE

اما در خصوص فروش گوشی شیائومی بر خلاف گوشی های اپل یا حتی سامسونگ افت قیمتی زیادی رو شاهد هستیم. پس اگه عادت دارید که هر ساله گوشیتون رو عوض کنید بدونید فروش گوشی دست دو شیائومی به آسونی گوشی های آیفون یا سامسونگ نیست و افت قیمتی بیشتری داره. سری دوم این گوشی‌ها Redmi نام دارد که باب میل تمام افراد خاص پسند می‌باشد، به خصوص قیمت بسیار مناسب آن که محبوبیت این محصول را چند برابر کرده است. مشخصات گوشی شیائومی باعث شد، کاربران هنگام مقایسه قیمت گوشی ها ناگزیر از انتخاب گزینه‌ی دارای می یا ردمی باشند. از این رو، شرکت چینی که رفته رفته اپل چین هم لقب گرفته بود خیلی زود به یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند بدل شد. همه این ویژگی ها حداکثر راحتی و تجربه استثنایی را از تلفن های همراه شیائومی Mi تضمین می کنند.

Xiaomi 12 5G 12/256

البته شیائومی در برخی از مسائل هم عملکرد خیلی خوبی نداشته و این مشکلات به نقاط ضعف تبدیل شده است. البته فراموش نکنید که نمی توان کالایی را پیدا کرد که هیچ گونه نقطه ضعفی نداشته باشد، باید به ارزش خرید در مقابل کیفیت و هزینه خود توجه کنید. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. موبونیوز فروشگاه اینترنتی نیست و بدون در نظر گرفتن ملاحظات، بررسی گوشی رو به مخاطب ارائه میکند. و در نهایت گوشی های سری F که کامل ترین گوشی های برند POCO به حساب میان و در لول قیمتی گوشی های میان رده نزدیک به بالارده قرار دارن و جدا از بحث عملکرد خوب در بیشتر بخش ها،‌ کیفیت ساخت بالاتری دارند و به نوعی پرچمداران این برند محسوب میشن. گوشی‌های هوشمند پر قدرت شیائومی، در 2 سری مختلف برای سلیقه‌های بسیار متفاوت و مناسب با وضع اقتصادی تمام اقشار جامعه، دسته بندی شده‌اند.