گوشی هوآوی️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های هوآوی- دیجی دو-اصفهان موبایل مارکت

هواوی می‌گوید این گوشی‌ها مختص جوانانی است که قصد دارند یک گوشی زیبا و البته کارآمد را در دست بگیرند. اما هواوی برای افرادی که بودجه کمی برای خرید یک گوشی جدید دارند هم چاره‌ای مجله خبری موبایل مارکت اندیشیده و گوشی‌های پرفروش سری Y خودش را ارائه کرده است. مدل آنر HONOR ارائه شده توسط هواوی به هنگام عرضه توانست انقلابی در محصولات ارائه شده توسط این شرکت ایجاد نماید.

  • اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، گوشی های سری P و همچنین سری Y با تنوع بسیار بالا و مدل های مختلفی پیش روی شما قرار خواهد داشت.
  • ما وضعیت را رصد خواهیم کرد و در صورت بهبود وضعیت ممکن است گوشی های هواوی را در آینده بهترین خریدها کنیم.
  • اگر دوست دارید فناوری پیشرفته را در جیب خود داشته باشید، چند گزینه جذاب تر و جدیدترین فناوری هواوی وجود دارد – خواه میت 40 پرو، میت 20 یا پی 40 پرو.
  • تولید محتوا و مشاوره رایگان در انتخاب، ارسال به موقع سفارشات به تمام نقاط ایران، ضمانت 7 روز تعویض کالا، بخش دیگری از خدمات کالاوما جهت جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان عزیز است که بالاترین ارزش در کالاوماست؛ زیرا آنان را شایسته‌ی این اعتماد می‌داند.
  • چنانچه تمایل به خرید گوشی هواوی دارید، ما در کلاتیک شما را به بهترین نحو در انتخاب و خرید بهترین گوشی هواوی راهنمایی می‌کنیم تا تجربه خوبی از یک خرید اینترنتی داشته باشید.

گوشی Y9 Prime 2019 دوربین سه گانه (16مگاپیکسلی اصلی، هشت مگاپیکسلی فوق عریض و دو مگاپیکسلی)، صفحه نمایش 6.59 اینچی FHD + LCD و اسکنر اثر انگشت در قاب پشت دارد. اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، باید اطلاعات کافی در مورد گوشی های پایین رده میان رده و با راننده این برند به دست آورید. برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی هواوی می توانید از فروشگاه اینترنتی آترامارت نیاز خود را دریافت کنید. علاوه بر این راهنمای ارائه شده برای خرید گوشی هواوی در مدل های مختلف به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

هوآوی Mate 40 Pro در حال حاضر بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین است و بعد از آن هوآوی P40 Pro یکی از فوق‌العاده‌ترین دوربین‌ها در بین تمام برندها را دارد. گوشی هواویمحصول یکی از شرکت‌های چند ملیتی فنآوری محوربوده که مقرر اصلی آن در شهر شنژن چین قرار دارد. این شرکت که در سال 1987 تأسیس شد،در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های ارتباطی قدرتمند دنیا محسوب می‌شود. مهلت خرید گوشی‌های تلفن همراه هوای با تخفیف ویژه، 2 هفته، از 15 تا 29 مرداد 1401 است. سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی می‌شود که هر یک قابلیت‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند؛ قیمت مناسب‌تر نسبت به پرچمداران اولین شاخصه این گوشی‌هاست و هر یک طرفداران خاص خود را دارند.

گوشی موبایل نوکیا مدل G10 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت با 3 گیگابایت رم

تمرکز اصلی برند هواوی بر تولیدگوشی هواوی و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط است. از دیگر محصولات شرکت هواوی می توان به مودم های بی سیم و با سیم، ماژول ها، set top box و محصولات ویدئویی است. تنها در سال 2010 هواوی توانست 120 میلیون دیوایس فعال را به سراسر جهان عرضه کند. 30 میلیون از این دیوایس ها سهم گوشی هواوی بود که به بازارهای ژاپن و آمریکا و اروپا صادر شد. به طور خلاصه هواوی یک شرکت توسعه محور در زمینه ی شبکه های کامپیوتری و ارتباطات است.

کد امنیتی

باشگاه رانندگان اسنپ در همکاری با برند هواوی، شرایط ویژه‌ای را به مدت 2 هفته، از 15 تا 29 مرداد، برای خرید انواع گوشی‌های موبایل این برند با کد تخفیف اختصاصی و هدایای ویژه برای کاربران راننده اسنپ فراهم کرده است. این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین آغاز کرده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم نموده که گوشی­ های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع دریافت نمایند. مواردی از قبیل دوربین های چهار لنز با نام تجاری Lecia ، شارژ سریع باتری ها با استفاده از تکنولوژی انتقال برق بدون سیم، صفحه نمایش لمسی با وضوح AMOLED 4k و انفجار رنگ ها برای اینکه گوشی هایشان مطرح شود و به یک نقطه عطفی در مد گوشی های موبایل تبدیل شود.

حوزه فعالیت هواوی ارتباطات و کامپیوتر است و انواع لپ‌تاپ، تبلت و مسلما انواع گوشی در این کمپانی تولید می‌شود. انواع تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی همانند ساعت‌های هوشمند نیز در این کمپانی ساخته شده که محبوبیت زیادی برای کاربران مختلف دارد. سرعت رشد بخش گوشی‌های این کمپانی بسیار بالا بود و اولین گوشی هوشمند، همراه با سیستم عامل اندروید در سال 2009 به بازار معرفی شد.

گوشی میت 50 هواوی ظرفیت 256/8 گیگابایت (ارسال فوری)

گوشی های سری میت از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برند که همین عامل سبب شده تا قیمت بالاتری نسبت به سایر گوشی های هواوی داشته باشند. سری میت که در کلاس گوشی های پرچمدار قرار دارد و در لیست قیمت گوشی هواوی بالاترین جایگاه را به خودش داده است. قیمت گوشی های سری پی، گوشی هواوی سری پی نیز همانند سری میت در کلاس گوشی های پرچمدار قرار دارد. در ساختار این سری از گوشی های هواوی نیز از سخت افزاری قدرتمند استفاده شده است که همین موضوع سبب شده تا بالاترین جایگاه را درلیست قیمت گوشی هواوی داشته باشند.