گوشی هوآوی️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های هوآوی- دیجی دو-اصفهان موبایل مارکت

گوشی های سری میت از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برند که همین عامل سبب شده تا قیمت بالاتری نسبت به سایر گوشی های هواوی داشته باشند. سری میت که در کلاس گوشی های پرچمدار قرار دارد و در لیست قیمت مجله خبری موبایل مارکت بالاترین جایگاه را به خودش داده است. قیمت گوشی های سری پی، گوشی هواوی سری پی نیز همانند سری میت در کلاس گوشی های پرچمدار قرار دارد. در ساختار این سری از گوشی های هواوی نیز از سخت افزاری قدرتمند استفاده شده است که همین موضوع سبب شده تا بالاترین جایگاه را درلیست قیمت گوشی هواوی داشته باشند.

  • این موضوع سبب افت ناگهانی فروش گوشی های هوآوی شد و کاربران دیگر نمی‌توانستند ریسک خرید گوشی هایی بدون قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های گوگل را بپذیرند؛ اما این موضوع تنها مدت کوتاهی این برند را تحت تاثیر قرار داد.
  • با وجود این مسائل کمپانی هواوی هم‌چنان به کار خود ادامه می‌دهد و گوشی‌های بسیار خوبی به بازار معرفی می‌کند.
  • گوشی های huawei با داشتن صفحه نمایش با کیفیت، چیپست پرقدرت، صدای استریو، باتری قوی، قیمت مناسب و طراحی زیبا، بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرگرمی کودکان، استفاده چند رسانه‌ای و خرید است.
  • گوشی هواوی میت 40، گوشی هواوی میت 30 پرو 5G، گوشی هواوی میت 30 پرو، گوشی هواوی میت 30، گوشی هواوی میت 20 پرو، گوشی هواوی میت 20 ایکس و گوشی هواوی میت 10 بهترین گوشی هواوی در خانواده Mate برشمرده می‌شوند.

حوزه فعالیت هواوی ارتباطات و کامپیوتر است و انواع لپ‌تاپ، تبلت و مسلما انواع گوشی در این کمپانی تولید می‌شود. انواع تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی همانند ساعت‌های هوشمند نیز در این کمپانی ساخته شده که محبوبیت زیادی برای کاربران مختلف دارد. سرعت رشد بخش گوشی‌های این کمپانی بسیار بالا بود و اولین گوشی هوشمند، همراه با سیستم عامل اندروید در سال 2009 به بازار معرفی شد.

گوشی سونی

باشگاه رانندگان اسنپ در همکاری با برند هواوی، شرایط ویژه‌ای را به مدت 2 هفته، از 15 تا 29 مرداد، برای خرید انواع گوشی‌های موبایل این برند با کد تخفیف اختصاصی و هدایای ویژه برای کاربران راننده اسنپ فراهم کرده است. این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین آغاز کرده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم نموده که گوشی­ های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع دریافت نمایند. مواردی از قبیل دوربین های چهار لنز با نام تجاری Lecia ، شارژ سریع باتری ها با استفاده از تکنولوژی انتقال برق بدون سیم، صفحه نمایش لمسی با وضوح AMOLED 4k و انفجار رنگ ها برای اینکه گوشی هایشان مطرح شود و به یک نقطه عطفی در مد گوشی های موبایل تبدیل شود.

آگهی، قیمت و خرید آنلاین huawei کارکرده

هواوی می‌گوید این گوشی‌ها مختص جوانانی است که قصد دارند یک گوشی زیبا و البته کارآمد را در دست بگیرند. اما هواوی برای افرادی که بودجه کمی برای خرید یک گوشی جدید دارند هم چاره‌ای اندیشیده و گوشی‌های پرفروش سری Y خودش را ارائه کرده است. مدل آنر HONOR ارائه شده توسط هواوی به هنگام عرضه توانست انقلابی در محصولات ارائه شده توسط این شرکت ایجاد نماید.

گوشی هواوی Y8s دو سیم‌کارت ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی Y9 Prime 2019 دوربین سه گانه (16مگاپیکسلی اصلی، هشت مگاپیکسلی فوق عریض و دو مگاپیکسلی)، صفحه نمایش 6.59 اینچی FHD + LCD و اسکنر اثر انگشت در قاب پشت دارد. اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، باید اطلاعات کافی در مورد گوشی های پایین رده میان رده و با راننده این برند به دست آورید. برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی هواوی می توانید از فروشگاه اینترنتی آترامارت نیاز خود را دریافت کنید. علاوه بر این راهنمای ارائه شده برای خرید گوشی هواوی در مدل های مختلف به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.