گوشی هوآوی️ بررسی مشخصات و بهترین قیمت گوشی های هوآوی- دیجی دو-اصفهان موبایل مارکت

تمرکز اصلی برند هواوی بر تولیدگوشی هواوی و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط است. از دیگر محصولات شرکت هواوی می توان به مودم های بی سیم و با سیم، ماژول ها، set top box و محصولات ویدئویی است. تنها در سال 2010 هواوی توانست 120 میلیون دیوایس فعال را به سراسر جهان عرضه کند. 30 میلیون از این دیوایس ها سهم گوشی هواوی بود که به بازارهای ژاپن و آمریکا و اروپا صادر شد. به طور خلاصه هواوی یک شرکت توسعه محور در زمینه ی شبکه های کامپیوتری و ارتباطات است.

  • می‌توان گفت که گوشی‌های سری P هواوی شباهت زیادی به گوشی‌های سری گلکسی S سامسونگ دارند.
  • مدل آنر HONOR ارائه شده توسط هواوی به هنگام عرضه توانست انقلابی در محصولات ارائه شده توسط این شرکت ایجاد نماید.
  • یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت این گوشی صفحه نمایش 7.2 اینچی OLED آن است که انتخاب خوبی برای بازی و دیدن فایل‌های چند رسانه‌ای است.
  • این مهم افزون بر قیمت مناسب گوشی های هواوی در مقابل قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی آیفون سبب شد تا هواوی بتواند به راحتی رقابت کند.
  • از این رو سایمان دیجیتال سعی نموده است با گردآوری نقد و بررسی گوشی‌ها و ارائه پایین ترین قیمت، روند خرید گوشی‌های هوآوی را برای شما آسان‌تر نماید.

برخلاف گوشی‌های هم رده‌اش که اغلب سنگین وزن و ضخیم هستند، هواوی nova 8 ضخامت ناچیز 7.64 میلی‌متری داشته و وزن آن به 170 گرم هم نمی‌رسد. بنابراین نوا 8 یک گوشی عالی مخصوص مشتریانی است که دستان بزرگی ندارند و می‌خواهند به راحتی گوشی در دست گرفته و بتوانند بدون مشکل یک دستی هم از گوشی خود استفاده کنند. وقتی صحبت از خرید گوشی به میان می‌آید، قیمت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند در انتخاب کاربر تأثیرگذار باشد.

گوشی Huawei Nova 7i

حوزه فعالیت هواوی ارتباطات و کامپیوتر است و انواع لپ‌تاپ، تبلت و مسلما انواع گوشی در این کمپانی تولید می‌شود. انواع تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی همانند ساعت‌های هوشمند نیز در این کمپانی ساخته شده که محبوبیت زیادی برای کاربران مختلف دارد. سرعت رشد بخش گوشی‌های این کمپانی بسیار بالا بود و اولین گوشی هوشمند، همراه با سیستم عامل اندروید در سال 2009 به بازار معرفی شد.

ورود قطعات جدید به گوشی هواوی

هواوی می‌گوید این گوشی‌ها مختص جوانانی است که قصد دارند یک گوشی زیبا و البته کارآمد را در دست بگیرند. اما هواوی برای افرادی که بودجه کمی برای خرید یک گوشی جدید دارند هم چاره‌ای اندیشیده و گوشی‌های پرفروش سری Y خودش را ارائه کرده است. مدل آنر HONOR ارائه شده توسط هواوی به هنگام عرضه توانست انقلابی در محصولات ارائه شده توسط این شرکت ایجاد نماید.

گوشی موبایل هواوی مدل Y8p ظرفیت 128/6 گیگابایت

گوشی Y9 Prime 2019 دوربین سه گانه (16مگاپیکسلی اصلی، هشت مگاپیکسلی فوق عریض و دو مگاپیکسلی)، صفحه نمایش 6.59 اینچی FHD + LCD و اسکنر اثر انگشت در قاب پشت دارد. اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، باید اطلاعات کافی در مورد گوشی های پایین رده میان رده و با راننده این برند به دست آورید. برای اطلاع از آخرین قیمت مجله خبری موبایل مارکت می توانید از فروشگاه اینترنتی آترامارت نیاز خود را دریافت کنید. علاوه بر این راهنمای ارائه شده برای خرید گوشی هواوی در مدل های مختلف به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.