گوشی هوآوی قیمت خرید انواع گوشی هوآوی 14 آذر

ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. گوشی‌های جدید هواوی در بازار کشورمان با سیستم‌عامل هارمونی روانه بازار می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم‌عامل بررسی گوشی های Huawei در زومیت را مطالعه کنید. خیر، گوشی‌های هواوی از خدمات گوگل مانند Google map و Google Play Store پشتیبانی نمی‌کند.

  • را برای افرادی تولید می‌کند که طراحی و رنگ‌های جذاب برایشان در اولویت قرار دارد و دوست دارندکه بهترین دوربین گوشی موبایل را در اختیار داشته باشند.
  • هواوی می‌گوید این گوشی‌ها مختص جوانانی است که قصد دارند یک گوشی زیبا و البته کارآمد را در دست بگیرند.
  • اگر قصدخرید گوشیدارید ، می‌توانید در سایت 19کالا لیستقیمت مناسب گوشی هواویهم دربخش میان‌‌رده و هم در بخش پرچمدار را مشاهده کرده و به خوبی تفاوت قیمتی مدل‌های مختلف این برند را متوجه شوید.
  • چینی‌ها جای خالی سرویس‌های موبایلی گوگل GMS را با سرویس‌های موبایلی هواوی HMS پر کردند تا کاربرانشان در این زمینه احساس کمبود نکنند؛ بنابراین اگر قصد خرید گوشی هواوی دارید و با شرایط فوق مشکلی ندارید، حتما محصولات این برند را بررسی کنید.
  • برای رقابت با برندهای بزرگ huawei پرچمداران خود را با کیفیت بسیار بالا را روانه بازار خواهد کرد.
  • باتری‌هایی با ظرفیت بالا و سرعت شارژ بالا هم یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی‌های هواوی است که باعث محبوبیت آن‌ها شده است.

هواوی همواره به این مشهور بوده است که گوشی‌هایی با امکانات مناسب را در کنار قیمتی رقابتی وارد بازار می‌کند تا طیف وسیع‌تری از مردم جهان بتوانند از امکانات و فناوری‌های جدید موبایل استفاده کنند. اگر قصد خرید و بررسی گوشی های برند هوآوی یا دیگر برندهای معتبر موبایل را دارید می توانید به صفحه اصلیفروشگاه اینترنتی تاپ رایان در بخش موبایل مراجعه فرمایید. در حال حاضر برند هانر توانسته تا به طور مستقل به فعالیت خود در این زمینه ادامه دهد و محصولات خوب، باکیفیت و قیمت مناسبی را در بازارها جهانی عرضه نماید. البته باید توجه داشت در طی چند سال اخیر و با تحریم‌های آمریکا علیه چین، سرویس‌های گوگل برای گوشی‌های هوآوی ارائه نمی‌شود.

گوشی موبایل هواوی مدل Y7p دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

ساختار چهارگانه دوربین، لرزش‌گیر، لنز واید و قابلیت فوکوس خودکار در این مدل لحظات شما را به بهترین شکل ممکن ثبت می‌کند. اگر برای زندگی حرفه‌ای و شغلی خود، به امکانات و ابزار خاصی برای گوشی هوشمندتان نیاز نداشته نباشید، گوشی‌های سری P بهترین و مناسب‌ترین محصولات این برند، برای شما خواهند بود. گوشی‌های سری ‌P بهترین گوشی‌های ممکن برای کاربران گوشی‌های هوشمند هستند و محبوبیت زیادی نیز در بین کاربران کسب کرده‌اند.

لوازم جانبی

با نگاه کردن به لیست قیمت گوشی هواوی متوجه خواهید شد که گوشی های سری میت در بالاترین جایگاه و با حداکثر قیمت به فروش می‌رسند. خانواده سری میت از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند که در کنار نرم افزار اختصاصی هواوی عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. هواوی هر ساله گوشی های سری میت را در چند نسخه مختلف عرضه می‌کند که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

گوشی دوجی

گوشی هواوی بسیار محبوب است و از این نظر تنها می‌توان آن را با گوشی سامسونگ مقایسه کرد که پرفروش‌ترین برند گوشی در دنیا است. شما می‌توانید از بخش گالری به عکس گوشی هواوی مدنظرتان دسترسی داشته باشید که شامل رنگ‌بندی‌های موجود انواع گوشی هواوی می‌شود. تصاویر مذکور از زوایای مختلف قرار داده شده‌اند تا امکان بررسی جزئیات مختلف طراحی ظاهری محصول مدنظرتان را داشته باشید. همچنین شما می‌توانید برای مشاهده تصاویر گرفته شده با دوربین موبایل های هواوی به بخش نمونه تصاویر در بررسی زومیت از آن محصول مراجعه کنید. هواوی در سال ۲۰۱۴ برای ارتقاء تجربه‌ی عکاسی با موبایل هواوی سراغ شرکت لایکا رفت.