گوشی هواوی خرید آنلاین و لیست قیمت گوشی‌ های هواوی Huawei کالاتیک کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..-اصفهان موبایل مارکت

کمتر بودن قیمت گوشی هواوی نسبت به رقبا به این دلیل است که این کمپانی خود یکی از تولیدکننده‌های چیپست‌های داخل گوشی نیز هست. این تراشه‌ها از نظر قدرت پردازش و گرافیکی با برند‌های مطرح روز دنیا رقابت می‌کنند. قیمت گوشی های هواوی در چندین محدوده مختلف دسته‌بندی می‌شود و سری Mate گران‌قیمت‌ترین گوشی‌ها بوده که البته امکانات متناسب با قیمت خود را نیز ارائه می‌دهند.

  • در زبان چینی قسمت اول نام هواوی به معنای گل است که با کمی دقت شما می‌توانید آن‌را در لوگوی هواوی هم ببینید.
  • گوشی هواوی Mate 20 Pro به لطف طراحی زیبا، صفحه نمایش عالی و عملکرد خوب، مرتباً در لیست بهترین تلفن‌ های هوشمند جهان Business Insider قرار می‌گیرد.
  • با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.
  • در مقایسه با اپل اپ استور یا گوگل پلی، در گالری اپلیکیشن هواوی یک پیشنهاد نسبتاً کاهش یافته وجود دارد.
  • لیست قیمت موبایل هواوی به شما کمک می کند تا اطلاعاتی در مورد موبایل های هوآوی موجود در دارسو با قیمت دقیق آنها و گوشی هوشمند آینده هواوی به دست آورید.

گوشی های سری Enjoy با هدف عرضه گوشی با قیمت مناسب‌تر در بازار چین به وجود آمدند و تنها تفاوت آن با (نسخه جهانی) گوشی های سری Y، نرم‌افزار چینی به کار گرفته شده در گوشی‌ های سری اینجوی است. گوشی های سری Y یا محصولات میان رده هواوی، عمدتاً از صفحه‌نمایش‌های LCD برخوردار هستند و بسته به مدل‌های مختلف با یکی از تراشه‌های کایرین و مدیاتک عرضه می‌شوند. از جمله بهترین مجله خبری موبایل مارکت در سری Y می‌توان به هواوی Y9a، هواوی Y7a،هواوی Y8p،هواوی Y8s،هواوی Y7p،هواوی Y6p،هواوی Y5p،هواوی Y9s، هواوی Y6s،هواوی Y9 Prime اشاره کرد. اگرخرید گوشی هواویرا مد نظر دارید می‌بایست گفت که این شرکت گوشی‌های خود را در چندین سری عرضه می‌کند که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. خط تولید Y متنوع‌ترین عرضه مدل‌های میان‌رده اقتصادی این برند را بر عهده دارد.در واقع بعد از استقلال کامل گوشی آنر، گوشی‌های Y برای رقابت و ماندن در این بازار رقابتی در نظرگرفته شدند. هوآوی P40 لایت هم جزو گوشی‌ های بدون خدمات گوگل است اما با وجود این محدودیت، ویژگی ‌های قابل توجهی دارد.

گوشی موبایل Huawei Nova 8 ظرفیت 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

با گذشت زمان، هواوی احتمالاً به برنامه های کاملاً ویژه تر دسترسی پیدا می کند و گوشی های بدون گوگل این برند را به چشم انداز جذاب تری تبدیل می کند. ما وضعیت را رصد خواهیم کرد و در صورت بهبود وضعیت ممکن است گوشی های هواوی را در آینده بهترین خریدها کنیم. و دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن باتری گوشی خود باشید، زیرا گوشی های هوآوی به خاطر ظرفیت بالای باتری خود مشهور هستند.

گوشی نوا 10z هواوی ظرفیت 128/6 گیگابایت (ارسال فوری)

این قدرت گوشی‌های هواوی در عکاسی، همراه با طراحی خلاقانه و جنبه‌های سخت‌افزاری قدرتمند محصولات سری P، آن را به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال۲۰۲۰ تبدیل کرده است. شرکت هواوی تقریبا از زمان معرفی سیستم عامل اندروید، گوشی‌های هوشمند تولید کرده است. این شرکت در طول این سال‌ها، صدها گوشی مختلف تحت نام‌های متفاوت شامل Ascend، رده‌ی GR، رده‌ی T و … اولین گوشی هواوی که در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد، یک گوشی ساده به نام C300 بود. شاخه‌ی گوشی‌های هواوی به سرعت رشد کرد و در سال ۲۰۰۹، این شرکت اولین گوشی هواوی مجهز به سیستم عامل اندروید با نام U8220 معرفی نمود.

البته قیمت پایین دلیلی بر عدم کیفیت این سری از گوشی‌های هوشمند نبود، بلکه محصولات هوآوی با قابلیت‌های کاربردی خود توانستند خلاف این موضوع را به همگان ثابت کنند. آخرین گوشی‌های سری P هواوی عملکرد چشمگیر دوربین را ارائه داده‌اند که مورد قبول اکثر افراد است، بنظر می‌رسد که از نظر سطح فنی، چشمگیرترین دوربین را در گوشی‌های هوشمند بازار داشته باشد. این شرکت سعی داشته علاوه بر حفظ کیفیت و عملکرد قابل قبول و با مناسب بودن قیمت گوشی هواوی، نظر اکثر کاربران را جلب کند.