گوشی هواوی مشخصات، خرید و قیمت گوشی هواوی Huawei

خانواده‌ی میت ۲۰، میت ۱۰، میت ایکس، پی ۳۰، پی ۲۰، نوا ۵، نوا ۵ تی، پی اسمارت ۲۰۱۹، وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ برخی محصولات شاخص دریافت‌کننده اندروید ۱۰ هستند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی تاپ رایان فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. هر کمپانی و تولیدکننده گوشی همراه تلاش دارد که گوشی‌های خود را نسبت به سایر رقبا خاص‌تر جلوه دهد و یکی از روش‌های انجام این کار، معرفی رابط کاربری اختصاصی است.

  • جالب است که بدانید در اصل حرف ه در اسم این برند تلفظ نمی‌شود بلکه تلفظ صحیح این اسم واوی است اما برای پرسیدن قیمت انواع گوشی هواوی در ایران بهتر است از همان کلمه‌ی هواوی استفاده کنید.
  • هوآوی، برند هانر را به عنوان یک برند که هیچ ترسی از انجام کارهای متفاوت ندارد، معرفی کرده است.
  • مقام بهترین گوشی Huawei به ترتیب از آن گوشی P40 Pro، گوشی هوآوی P40 Pro +، گوشی هوآوی P40، گوشی هوآوی P40 Lite، گوشی هوآوی P30 Pro، گوشی هوآوی P30، گوشی هوآوی P30 Lite، گوشی هوآوی P20 Pro، گوشی هوآوی P20 و گوشی هوآوی P20 Lite است.
  • تصاویر مذکور از زوایای مختلف قرار داده شده‌اند تا امکان بررسی جزئیات مختلف طراحی ظاهری محصول مدنظرتان را داشته باشید.

استارت موفقیت های شرکت هواوی در سال 2000 میلادی رقم خورد، جایی که توانست با افزایش تولیدات بازارهای جهانی را با نام خود آشنا سازد. در حال حاضر جایگاه بهترین گوشی های میان رده هواوی به گوشی Y9a، گوشی Y7a، گوشی Y8s و گوشی نوا 5 تی تعقل می‌گیرد که با داشتن مشخصات سخت‌افزاری مناسب و امکانات خوب می‌توانند به راحتی نیاز کاربران را در این طیف برطرف کنند. هوآوی Mate 40 Pro در حال حاضر بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین است و بعد از آن هوآوی P40 Pro یکی از فوق‌العاده‌ترین دوربین‌ها در بین تمام برندها را دارد. گوشی هواویمحصول یکی از شرکت‌های چند ملیتی فنآوری محوربوده که مقرر اصلی آن در شهر شنژن چین قرار دارد. این شرکت که در سال 1987 تأسیس شد،در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های ارتباطی قدرتمند دنیا محسوب می‌شود.

شرکت مخابرات چینی‌ از سال 1997 تلفن های همراه هواوی را تولید‌‌‌‌‌ کرده است.آخرین عرضه گوشی هوآوی enjoy 20se است. این گوشی هوشمند در دسامبر سال 2020 به بازار عرضه شد، با وجود سایت معتبر و فراوان خرید گوشی هوآوی را آسان کرده است . گوشی های میان رده هواوی به گونه ای طراحی می شوند که با به روزترین قابلیت ها، استفاده از دوربین با کیفیت و حافظه داخلی مناسب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای رقابت با برندهای بزرگ huawei پرچمداران خود را با کیفیت بسیار بالا را روانه بازار خواهد کرد. میتوانید انواع گوشی هوآوی را از فروشگاه گوشی پلازابا بهترین قیمت به همراه مشخصات فنی و نقد و بررسی تخصصی خریداری بفرمایید.

گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Lite MAR-LX1M دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت

بله، با وجود سرویس موبایل هوآوی که خلا سرویس موبایل گوگل را برطرف می‌کند و با توجه به کارایی و کیفیت بالای گوشی های هواوی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن‌ها ارزش خرید را دارند. گوشی نوا، نیز یکی از دیگر سری گوشی های هواوی است که در کلاس گوشی های میان رده قرار دارد. این سری از گوشی های هواوی به دلیل داشتن مشخصات و امکاناتی بهتر، در جایگاه بالاتری از گوشی های سری Y قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که بازار هدف این سری از گوشی های هواوی، جوانان علاقه‌مند به فناوری‌های جدید و امکانات خاص هستند. با نگاه انداختن به قیمت روز گوشی هواوی متوجه می‌شوید که قیمت این سری از گوشی های هواوی کمی بالاتر از سری Y است و همان‌طور که در بالاتر خدمتتان عرض کردیم دلیل این اختلاف قیمت، به‌کارگیری سخت‌افزار قدرتمند در این سری است.

شما می‌توانید همه‌روزه قیمت جدیدترین گوشی های هوآوی را در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و آن‌ها را با مناسب‌ترین قیمت و تنها با چند کلیک ساده از این فروشگاه خریداری کنید. خوشبختانه به خاطر بسته نبودن فضای اندروید مثل iOS، گرچه کاربران از خدمات گوگل پلی محروم هستند، اما می‌توانند از فروشگاه‌های اپلیکیشن متفرقه ایرانی و خارجی که وجود دارد استفاده کنند و هر اپلیکیشنی که می‌خواهند را بدون مشکل روی گوشی هواوی نصب کنند. علاوه بر این، خود هواوی یک فروشگاه اپلیکیشن به نام AppGallery را نیز طراحی کرده که ده‌ها هزار اپلیکیشن و بازی محبوب اندرویدی را شامل می‌شود و اکنون پس از گوگل پلی و پلی استور اپل، به سومین فروشگاه اپلیکیشن بزرگ و محبوب جهان تبدیل شده است. شاید از لحاظ طراحی ظاهری و زیبایی از هم‌ رده‌ های خود کمی عقب‌ تر باشد ولی با ارائه امکانات بی شمار و وسیع ارزش خرید بالایی را به همراه دارد. به طور کلی دوربین پشتی گوشی از 4 لنز تشکیل شده است که کیفیت لنز اصلی آن، 48 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی نیز با کیفیت 16 مگاپیکسل در یک پانچ کوچک در بالای نمایشگر قرار می‌گیرد. پنل جلویی این مدل گوشی تلفن همراه، کاملاً شیشه‌ای بوده و دوربین سلفی نیز در بریدگی کوچکی که در بالای صفحه نمایش قرار دارد، جای می‌گیرد.

جشنواره فروش ویژه

آمریکا، هواوی رو تحریم کرد و هواوی دیگه نمیتونست ازگوگل پلی و ابزار های گوگل استفاده کنه و همین باعث شد که این برند معتبر از لیست بهترین گوشی های بازار حذف بشه. در این قسمت می‌توانید لیست تمامی موبایل های هواوی موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت موبایل هواوی و یا سایر موارد، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. به غیر از شرکت اپل، تعداد کمی از برندها، سخت‌افزارهای داخلی گوشی‌های خود را تولید می‌کنند. هواوی، پردازنده‌ها، مودم‌ها، پردازنده‌های گرافیکی و دیگر سخت‌افزارهای گوشی‌های خودش را در کارخانه‌های خود تولید می‌کند.

آشنایی با کمپانی هواوی

قابلیت های آن ها را بررسی کنیم و برای انتخاب دقیق تر گوشی هوآوی، از نظر سایر کاربران، استفاده کنیم. این گوشی‌ها در اواخر سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده‌اند و مجهز به یک سیستم دوربین مشابه با گوشی‌های سری P40 هستند. با این حال، بهبود بعضی از قطعات داخلی و طراحی باکلاس‌تر آن‌ها سبب شده است که از خیلی از جهات، نسبت به گوشی‌های P40 برتری داشته باشند. این شرکت، به غیر دستگاه‌های مخابراتی، محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و … مشخصا، بخش اصلی فروش این شرکت مربوط به فروش گوشی هواوی است که در بخش بعدی به طور کامل در رابطه با آن‌ها صحبت خواهیم کرد.