گوشی هواوی Huawei خرید گوشی هواوی Huawei خاص باکس

در حال حاضر شرکت هوآوی توانسته در حدود 20 موسسه تحقیقات فناوری در کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه تأسیس کند و همچنین در 140 کشور مختلف محصولات و خدمات خود را ارائه می‌کند. موبایل هوآوی، از جمله محصولات این شرکت است که بسیار مورد توجه افراد علی‌ الخصوص در ایران قرار دارد. موبایل‌ های این برند یکی از رقیب‌ های اصلی برند سامسونگ در بین محصولات میان رده و پایین رده هستند. در ادامه بیشتر در رابطه با این برند و محصولات آن از جمله گوشی‌ های تلفن همراه هوشمند، توضیح داده می‌شود.

در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰،‌ شرکت هواوی یک سوئیچ تلفنی وارد بازار کرد که از تمامی رقبای چینی خودش بهتر بود. این موفقیت همراه با ارتباطات ژنگفی با حزب کمونیست چین به هواوی این امکان را داد تا بزرگترین قرارداد دولتی خودش را ببندد. استفاده از قطعات جدید شرکت HiSilicon در تراشه ی گوشی هواوی اسند پی 7 از اولین گام های سال 2014 برای شرکت هواوی بود، کایرین 910T تراشه ی بکار برده شده در هواوی اسند پی 7 است که هنوز هم از هسته ی Cortex-A9 بهره می برد. در سال 2013 با رونمایی از اسند دبلیو 1 هواوی اولین گوشی غیراندرویدی خود را وارد بازار کرد. با توجه به محبوبیت و آپدیت های بسیار حرفه ای اندروید در آن زمان اسند دبلیو 1 نتوانست با موفقیت همراه شود. در اواخر سال 1999 مرکز R&D هواوی در بنگلور هند تاسیس شد هدف از این بنیاد گسترش نرم افزارهای مخابراتی بود.

بنابراین، اگر استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل جزء مهمی از زندگی شما است، تا زمان رفع احتمالی تحریم هواوی توسط رئیس‌جمهور بایدن، خرید گوشی هواوی را به شما توصیه نمی‌کنیم و بهتر است که به خرید گوشی سامسونگ فکر کنید. اولین تلفن همراه هوشمند این برند که در ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش رسید، گوشی Google Nexus 6P بود. طراحی و توسعه‌ی این محصول توسط شرکت گوگل انجام شد اما شرکت هواوی آن را تولید کرد. با اینکه هواوی هرگز حضور قدرتمندی در ایالات متحده‌ی آمریکا که یکی از بازارهای اصلی فروش تلفن همراه است، نداشته اما این موضوع دلیل نمی‌شود که این شرکت چینی را یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده‌ی تلفن همراه هوشمند ندانیم.

قیمت گوشی های سری پی، گوشی هواوی سری پی نیز همانند سری میت در کلاس گوشی های پرچمدار قرار دارد. در ساختار این سری از گوشی های هواوی نیز از سخت افزاری قدرتمند استفاده شده است که همین موضوع سبب شده تا بالاترین جایگاه را درلیست قیمت گوشی هواوی داشته باشند. سری Nova که به زبان لاتین به معنای ستاره جدید است نیز مفهوم نوآوری وروح و ابداع ابدی برند را در خود جای می‌دهد.

از آنجا که کمپانی هواوی دارای نمایندگی رسمی در داخل ایران است، شما با خیال راحت می‌توانید گوشی مورد نظرتان را خریده و از آن استفاده کنید. به لطف نمایندگی‌های هواوی در ایران و فروش محصولات این برند با گارانتی رسمی شرکتی، تمام گوشی‌های حال حاضر هواوی در بازار قابل تعمیر هستند و قطعات آن‌ها به صورت رسمی وارد کشور می‌شود. کمپانی هواوی طیف گسترده‌ای از گوشی‌ها را با امکانات و قیمت متفاوتی وارد بازار کرده است که مشتریان بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از آن‌ها را تهیه کنند.

  • اگر گوشی‌های سری P هواوی مشابه گوشی سامسونگ Galaxy S باشند، پس گوشی هواوی میت مشابه گوشی سامسونگ گلکسی نوت است.
  • همچنین در برخی از موبایل‌ های هوآوی قابلیت‌ هایی وجود دارد که در برندهای دیگر دیده نمی‌شود پس نباید هیچگاه این برند را دست کم گرفت.
  • با اینکه هواوی هرگز حضور قدرتمندی در ایالات متحده‌ی آمریکا که یکی از بازارهای اصلی فروش تلفن همراه است، نداشته اما این موضوع دلیل نمی‌شود که این شرکت چینی را یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده‌ی تلفن همراه هوشمند ندانیم.
  • اسند و آنر از دیگر سری گوشی های هواوی بودند که سال‌ها پیش در بازار به فروش می‌رسیدند.
  • طراحی‌های بسیار زیبا، رنگ‌های شاد و البته دوربین‌های بسیار خوب، توانسته قشر جوان را به این گوشی‌های جذب کند.
  • هواوی یک شرکت چندملیتی در حوزه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است که در سال 1987 و به هدف رقابت با شرکت‌های خارجی در چین تاسیس شد.

چنانچه به لیست قیمت موبایل هواوی نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که قیمت گوشی های نوا کمی بالاتر از گوشی سری Y است. این اختلاف قیمت به دلیل بهره گیری از مشخصات و فناوری های بروزتر نسبت گوشی های سری Y است. در واقع عملکرد گوشی های سری نوا به گونه‌ای است که بعضی از مدل های آن را با گوشی های سری میت و پی مقایسه می‌کنند. گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8، گوشی هواوی Nova 8 SE، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 5G، گوشی هواوی Nova 7 Pro، گوشی هواوی Nova 7 5G و گوشی هواوی Nova 7i گوشی جدید هواوی در سری نوا هستند. گوشی هواوی سری وای، در طبقه گوشی های میان‌رده قرار دارد که انواع زیادی از مدل‌های میان‌رده اقتصادی در آن یافت می‌شود، در واقع با توقف خط تولید گوشی های اسند و استقلال یافتن گوشی آنر، شرکت هواوی سری Y را برای ماندن و رقابت در بازار گوشی های میان رده عرضه کرد.

طراحی های لوکس گوشی هواوی

برای اینکه دائم از قیمت گوشی هواوی آگاه باشید، بهتره این صفحه رو ذخیره کنید تا هرموقع تمایل داشتید بتونید قیمت ها رو بصورت لحظه ای مقایسه و بررسی کنید. هواوی یک تولید کننده چینی می باشد که سال هاست گوشی موبایل با کیفیت بالا و سایر محصولات مخابراتی را تولید می کند. طبق گفته وب سایت رسمی هواوی، این شرکت در حدود ۱۹۷.۰۰۰ کارمند داشته و به ۱۷۰ کشور و همچنین به بیش از سه میلیارد نفر در سراسر جهان محصولات و خدمات می رساند. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواعقیمت گوشیبهفروشگاه اینترنتی مقداد آی تیمراجعه کنید.

گوشی Huawei Y8s

هوآوی P50 Pocket نیز از گوشی های پرچمدار هوآوی است که طراحی تاشو دارد؛ این گوشی از پردازنده اسنپدراگون بهره‌مند است و به علت طراحی متفاوت و جدید خود، نظرات زیادی را جلب کرده است. گوشی های جدید هوآوی همگی با سیستم‌عامل اختصاصی این برند یعنی HarmonyOS عرضه می‌شوند؛ بنابراین برای کاربران در هنگام استفاده هیچ‌گونه محدودیتی وجود نخواهد شد که همین امر سبب شده است تا این برند دوباره بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد.

سال‌ها است که دوربین‌های پشتی گوشی‌های سری P، از بهترین دوربین‌ها در میان گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. این قدرت گوشی‌های هواوی در عکاسی، همراه با طراحی خلاقانه و جنبه‌های سخت‌افزاری قدرتمند محصولات سری P، آن را به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال۲۰۲۰ تبدیل کرده است. نقطه ی عطف گوشی هواوی با معرفی نکسوس 6 پی رقم خورد، این مدل در سال 2015 و با تراشه ی اسنپدراگون طراحی و ساخته شده بود. وجود صفحه نمایش Amoled در کنار کیفیت QHD توانست کیفیت فوق العاده ای از یک گوشی هوشمند را به نمایش گذارد. تا آن زمان خرید یک گوشی تمام فلزی با این ضخامت و حس لوکس بودن در بازار محال ممکن بود، نکسوس 6پی با دوربیتی فراتر از حد تصور و اسپیکرهای قوی در یاد همه ماندگار شد.

Huawei P30 lite- 4/128GB

در دهه‌ی ۱۹۸۰، چین به شدت به ابزارهای مخابراتی و ارتباط از راه دور نیاز داشت. ژنگفی با مهندسی معکوس محصولات خارجی، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی را در چین توسعه داد که وابستگی این کشور را به خارجی‌ها کمتر می‌کرد. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.