تجربه گلکسی سامسونگ در اکتبر امسال با فضایی جدید در سانفرانسیسکو بازخواهد گشت – اتاق خبر جهانی سامسونگ


اخیراً، Samsung Electronics میزبان دو فضای تعاملی Galaxy Experience، یکی در لندن و دیگری در نیویورک بود. این رویدادها به مشتریان و علاقمندان الکترونیک فرصتی داد تا از نزدیک با جدیدترین دستگاه‌ها و نوآوری‌های سری Galaxy آشنا شوند. پس از موفقیت این رویدادها، سامسونگ Galaxy Experience را در اکتبر آینده در سانفرانسیسکو بازگرداند.

Galaxy Experience که همراه با رویداد Galaxy Unpacked 2022 در آگوست راه اندازی شد، Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 کاملاً جدید را از طریق فضاهای فراگیر و فعالیت های تعاملی به نمایش گذاشته است. رویدادهای لندن و نیویورک بیش از 106000 شرکت‌کننده را در دوره افتتاحیه 21 روزه خود که از 11 تا 31 آگوست برگزار شد، بازدید ،د.

San Francisco Galaxy Experience به مدت سه هفته در اکتبر آینده اجرا می شود و به شرکت کنندگان اجازه می دهد با دستگاه های جدید از جمله Galaxy Z Fold4، Galaxy Z Flip4، سری Galaxy Watch5 و Galaxy Buds2 Pro و ویژگی ها و تجربیات هیجان انگیز آشنا شوند. Galaxy Experience همچنین دارای برنامه های سرگرم کننده ای مانند مجموعه پین ​​و چالش های ع، است. شرکت‌کنندگان می‌توانند هدایای ویژه از جمله هدیه Galaxy x BTS دریافت کنند.

این رویداد در خیابان پاول 111 در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد و از 7 اکتبر تا 28 اکتبر ادامه خواهد داشت. اگر در آن منطقه هستید، مطمئن شوید که از نزدیک ببینید سامسونگ چه چیزی برای سری گل،ی در نظر گرفته است. در عین حال، برای نگاهی دزدکی به مکان جدید و همچنین برخی از نکات برجسته از رویدادهای لندن و نیویورک، ع، های زیر را بررسی کنید.


منبع: https://news.samsung.com/global/samsungs-galaxy-experience-set-to-return-this-october-with-a-new-san-francisco-،e?utm_source=rss&utm_medium=direct