قیمت گوشی هوآوی 26 آذر + خرید اینترنتی مبیت-اصفهان موبایل مارکت

یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پیکسل ‌های بزرگ و فیلتر های رنگی RYYB برای عملکرد بهتر در نور کم در این دو مدل وجود دارند. این فیلترهای رنگی در حالت زوم هم فعال هستند و گرفتن عکس با قابلیت زوم در شب را فراهم می‌کنند. در دوربین استاندارد P40 Pro یک دوربین پریسکوپ با قابلیت بزرگ نمایی پنج برابر و در مدل Plus دو حسگر برای بزرگ نمایی سه تا ده برابر وجود دارد.

  • این شرکت، به غیر دستگاه‌های مخابراتی، محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و …
  • ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.
  • البته، هواوی موفقیت خوبی در بازارهای گوشی بریتانیا و دیگر بخش‌های اروپا داشت.

گرچه در تولید محصولات مختلف سابقه درخشان و طولانی دارد؛ اما همه ما این شرکتچینی را به طور عمده با مدل‌های متنوع گوشی‌ موبایل که از جمله مدل‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفهبازار نیز هستند می‌شناسیم. تمام مدل‌های گوشی‌های تلفن همراه ارائه‌شده در این طرح، با کمترین قیمت‌های موجود در بازار برای شما عزیزان عرضه شده است. همچنین هدایای ویژه‌ای که با خرید هر گوشی به شما تعلق می‌گیرد، بر جذابیت پیشنهادهای هواوی اضافه می‌کند.

این مورد از سال 2021 وجود داشته است، به این معنی که تعداد کمی از مشتریان می توانند گوشی هواوی دارای سیستم عامل اندروید را در دست بگیرند (مگر اینکه یک تلفن بازسازی شده خریداری کنند ). هوآوی با گوشی هایی مانند P10 و P10 Plus در ساخت گوشی هایی برای رده های بالاتر بازار سرآمد است. به عنوان مثال، جدیدترین Huawei P10 Pro شامل جدیدترین فناوری های لبه به لبه، صفحه نمایش از بالا به پایین و ویژگی های پیشرفته به عنوان واحد پردازش عصبی است که برنامه های اندرویدی مبتنی بر هوش مصنوعی را فعال می کند.

گوشی های جدید هواوی به علت تحریم‌های وارده بر آن از سال 2020 نمی توانند از سرویس گوگل پشتیبانی کنند و هوآوی برای برطرف کردن این محدودیت به طراحی پلتفرم مخصوص گوشی های خود روی آورد و سرویس موبایل هوآوی را طراحی کرد. HMS در گوشی های هوآوی جایگزین سرویس موبایل گوگل شده است و دارای مجموعه ای از اپلیکشن ها و خدمات نرم افزاری مانند هواوی کلاد، موزیک، مرورگر، هواوی ویدئو و … علاوه بر این در ایران با نصب بازار برای گوشی هواوی امکان دانلود و نصب بسیاری از نرم افزارها و اپلیکشن ها مانند گوگل کروم، یوتیوب، گوگل مپ و غیره به راحتی محیا می شود. گوشی های سری Enjoyکه در بازار جهانی با نام هواوی Y شناخته می‌شود، یکی دیگر از سری گوشی های هوآوی است که در کلاس گوشی های میان رده قرار دارد.

گوشی A13 سامسونگ

این اختلاف قیمت به دلیل بهره گیری از مشخصات و فناوری های بروزتر نسبت گوشی های سری Y است. در واقع عملکرد گوشی های سری نوا به گونه‌ای است که بعضی از مدل های آن را با گوشی های سری میت و پی مقایسه می‌کنند. گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8، گوشی هواوی Nova 8 SE، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 Pro، گوشی هواوی Nova 8 5G، گوشی هواوی Nova 7 Pro، گوشی هواوی Nova 7 5G و گوشی هواوی Nova 7i گوشی جدید هواوی در سری نوا هستند. گوشی موبایل هواوی در مقایسه با گوشی های سامسونگ و سونی قیمت کمتری دارند و در رتبه ی دوم بعد از گوشی های سامسونگ قرار می گیرند. موبایل های هواوی به خاطر قطعات سخت افزاری با کیفیت بالا، پردازنده کرین که در بسیاری از این گوشی ها به کار گرفته شده، جزو گوشی های میان رده می باشد. گوشی های هوشمند هواوی بر روی سیستم عامل موبایل اندرویدی اجرا می شوند و مدل هایی برای پوشش هر نیازی وجود دارد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova Y70 دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

در این‌جا قصد داریم سری های گوشی هواوی را که تا امروز فعال هستند، با هم بررسی کنیم. این کمپانی در سال 2016 اعلام کرد که قصد دارد به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند فعالیت کند و در سال 2020 به این هدف خود دست پیدا کرد. کالاهای تولیدی اولیه این برند شامل محصولات متنوعی هم‌چون USB، مودم بی‌سیم، ترمینال‌های بی‌سیم و… بود.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y7 Prime 2019 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

این شرکت اولین گوشی خود را در سال 2004 با نام C300 به بازار عرضه کرد و اولین گوشی هواوی با قابلیت 3G در سال 2005 به بازار آمد. U8220 نیز اولین گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت بود که در سال 2009 رونمایی شد. خرید موبایل کار خیلی آسانی نیست چرا که با پیشرفت فناوری‌هایی که در ساخت گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرند,امروزه گوشی‌های هوشمند توانسته ‌اند به راحتی جای خود را در بین وسایل شخصی کاربرانشان باز کنند و به یکی از وسایل پرکاربرد تبدیل شوند. شاید این اتفاق برای شما افتاده باشد که بعد از خرید گوشی از خریدن آن پشیمان باشید و به فکر تعویض و یا خرید مجدد گوشی باشید.

این گوشی شباهت زیادی به گوشی هواوی میت ۴۰ پرو دارد و مجموعه‌ی دوربین آن نیز همانند هواوی Mate 40 Pro است. با این حال، دوربین این گوشی از نظر سخت‌افزاری نسبت به میت ۴۰ پرو بسیار ضعیف‌تر است و مشخصات این گوشی‌ها با هم دیگر قابل مقایسه نیستند. ویژگی گوشی‌های سری P که سبب شده است در زمره‌ی گوشی‌های پرچم‌دار قرار بگیرند، دوربین آن‌ها است. سال‌ها است که دوربین‌های پشتی گوشی‌های سری P، از بهترین دوربین‌ها در میان گوشی‌های هوشمند بوده‌اند.

همین مسئله سبب می‌شود که خیلی از مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند قید خرید گوشی هواوی یا خرید گوشی هانر را بزنند. با این حال، اگر از این نقطه ضعف بسیار بزرگ صرف نظر کنیم، گوشی‌های هواوی از سه وجه می‌توانند با دیگر غول‌های فناوری حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند، رقابت کنند. اسند و آنر از دیگر سری گوشی های هواوی بودند که سال‌ها پیش در بازار به فروش می‌رسیدند.

چینی‌ها جای خالی سرویس‌های موبایلی گوگل GMS را با سرویس‌های موبایلی هواوی HMS پر کردند تا کاربرانشان در این زمینه احساس کمبود نکنند؛ بنابراین اگر قصد خرید مجله خبری موبایل مارکت دارید و با شرایط فوق مشکلی ندارید، حتما محصولات این برند را بررسی کنید. هوآوی مانند سامسونگ تا امروز چندین دستگاه در قیمت ‌های مختلف و با عملکرد ‌های گوناگون به بازار عرضه کرده است که برای طیف گسترده تری از مردم در سراسر جهان در دسترس هستند. انواع گوشی ‌های هوشمند هوآوی با طراحی‌ های زیبا و مشخصات خاص و ویژگی‌ های سطح بالا، رقابت تنگاتنگی با گوشی‌ های رده بالا مثل آیفون و گلکسی‌ های سامسونگ دارند.