گوشی موبایل شیائومی- مشخصات و فروش انواع گوشی موبایل شیائومی- شیائومی 360-اصفهان موبایل مارکت

پس از اولین اقدام شما برای این کار که منوط به داشتن حساب کاربری شیائومی است، ظرف چند روز مجوز آنلاک کردن برایتان صادر می‌شود. پس از این مرحله قادر خواهید بود رام گلوبال را روی گوشی شیائومی پک چین خود را از طریق Mi Flash فلش کنید. اما باید دقت داشته باشید که از سپتامبر ۲۰۱۸ دیگر امکان بستن بوتلودر پس از فلش رام گلوبال روی گوشی چینی وجود ندارد و در صورت اقدام به چنین کاری گوشی غیرقابل استفاده خواهد شد. ✓ شرکت شیائومی با هدف ساخت گوشی های هوشمند باکیفیت و ارزان و محصولات دیگر در کشور چین که مقر آن در پکن است، شروع به کار کرد.

  • از آن‌جایی که تنوع محصولات شیائومی بسیار پایین است، این شرکت نمی‌تواند هر سال، ده‌ها گوشی مختلف وارد بازار کند.
  • اما سری Mi تنها محدود به پرچمداران نمی‌شود بلکه برخی از گوشی های میان رده شیائومی نیز از این سری محسوب می‌شوند و قابلیت‌های بسیاری دارند.
  • مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.
  • این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند.
  • شیائومی با ورود خود به بازار جهانی موبایل‌های هوشمند تبدیل به رقیبی جدی برای دیگر برند‌های موفق در این صنعت شد.

شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی کالاتیک سعی داشته تا با فروش گوشی های شیائومی با بهترین قیمت و ارسال فوری رضایت شما عزیزان را جلب کند. به جز گوشی های پرفروش و رند بازار معمولا کمتر مغازه ای اقدام به موجود کردن همه ی گوشی های شیائومی میکنه و درصد خرید اینترنتی گوشی شیائومی به نسبت گوشی های سامسونگ بیشتره. همونجوری که دیدید تنوع مدل های گوشی های xiaomi بالاست و در برخی موارد در یک بازه قیمتی شاهد حضور چندین مدل مختلف از این برند هستیم.

پوکو از چهار زیر مجموعه خود پشتیبانی می‌کند و هر ساله مدل‌های مختلفی معرفی و تولید می‌کند. ارزان ترین مدل آن Poco C است که برای کاربرانی که به دنبال گوشی‌‌های ارزان هستند، طراحی و تولید شده‌اند. در حال حاضر گوشی های ردمی جزو میان رده های شیائومی محسوب می‌شوند و پرچمداران این کمپانی از سری Mi هستند. در سال ۲۰۱۸ وقتی خرید مجله خبری موبایل مارکت به یکی از گزینه‌ی جدی کاربران تبدیل شد، برند چینی تصمیم گرفت با زیربرند بلک شارک پا به عرصه‌ی گوشی‌های گیمینگ بگذارد.

گوشی شیائومی Mi 11 pro

شیائومی محصولی متناسب با بودجه شما و نیاز هر کاربر را با فناوری پیشرفته ، یعنی صفحه نمایش ، ظرفیت حافظه و ویژگی های دوربین مناسب تولید می کند. هنگام انتخاب تلفن همراه شیائومی ، مهم است که کاربران در مورد نیاز مورد نظر خود تصمیم بگیرند و تلفن مناسب برای این منظور را انتخاب کنند. اگر می خواهید تلفنی خریداری کنید که قرار است در طول روز زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بتواند ساعت های طولانی دوام بیاورد ، تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 با ظرفیت بالای باتری در بین مدلهای مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 ظرفیت باتری بسیار بالای 5000 میلی آمپری دارد.

این گوشی‌ها مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G کوالکام هستند که آن‌ها را به گوشی‌های میان‌رده تبدیل کرده است. آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است. بعدازآن 17 درصد سهام بازار متعلق به اپل و 14 درصد آن متعلق به شیائومی می شود و شرکت های OPPO و Vivo به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند. مشکلات اقتصادی حاکم بر کل جهان ناشی از ویروس کرونا در این کاهش فروش تأثیر داشته است.

گوشی موبایل ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی 5G – حافظه 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

باید منتظر ماند و دید چه زمانی Poco از زیر سایه‌ی Xiaomi و Redmi بیرون می‌آید. گوشی های شیائومی معمولا تو بازه قیمتی خودشون بهترین طراحی و کیفیت ساخت رو دارن بر خلاف سامسونگ که فقط تو گوشی های پرچمدارش روی طراحی و متریال بدنه وقت میذاره (البته گوشی های Honor و هواوی هم طراحی خوبی دارند)! مورد بعدی آداپتورهای شارژ گوشی های شیائومی که همچنان توی پک موجوده و معمولا جز بهترین ها از لحاظ توان و سرعت شارژ بین رقبای هم قیمت خودشه. مزیت بعدی تو بخش اسپیکر گوشی هاس که شیائومی بازم خساست به خرج نمیده و روی بیشتر مدل ها حتی گوشی های اقتصادی از اسپیکر استریو با کیفیت استفاده میکنه.

قیمت مناسب این محصول در کنار قابلیت های خوبی که ارائه می دهد از دلایل مهم فروش بالای آن است. Mi 11 Lite 5G از تراشه اسنپدراگون 780 برای پردازش داده ها استفاده می کند. در قاب پشتی آن، دوربین های سه گانه حرفه ای قرار دارند که به شما اجازه ثبت بهترین تصاویر را می دهد. صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد. کاربران در سال 2011 شاهد اولین گوشی شیائومی با نام mi one بودند که توانست فروش خوبی داشته باشد. سپس در سال 2016 بود که گوشی های mi mix با طراحی زیبا و خاص خود به دنیا معرفی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

توسعه سخت افزار های شخصی آن ها موفقیت آمیز بود زیرا درآمد آن ها فقط برای سال 2013 مبلغی حدود 5 میلیارد دلار بود. گفته شد که این برند چینی، گوشی‌هایی ارزان‌قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌دهد و علاوه بر ۵ رده‌ی اصلی گوشی‌هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازه‌ی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازنده‌ی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. اگر از نظر سخت‌افزاری گوشی شیائومی را می‌پسندید ولی با سیستم عامل MIUI مشکل دارید، سری می A برای شما ساخته شده است.

همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد. این لوگو معانی مخفی دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان ماموریت غیر ممکن را نام برد که به چالش هایی که این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست، اشاره دارد. قطعات گوشی های شیائومی کاملا در دسترس‌اند و اگر بنا به هر علتی دچار مشکل شوند، به سادگی قابل تعمیر می‌باشند و هیچ مشکلی برای تعمیر آن‌ها وجود ندارد.

شیائومی معمولا طی دو سال ۲ نسخه ارتقا اندروید را به کاربرانش ارائه می‌کند؛ اما نسخه‌های پایدار آپدیت شیائومی برای MIUI به صورت ماهیانه منتشر می‌شود. برای کاربرانی که مشتاق برخورداری از جدیدترین امکانات هستند، شیائومی آپدیت هفتگی یا رام developer را نیز در نظر گرفته است. این آپدیت‌ها به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و برای دریافت آن‌ها لازم است یک بار رام دولوپر یا بتا را روی گوشی خود فلش کنید. رابط کاربری MIUI در نسخه‌های MIUI 12 و MIUI 12.5 کاملا بهینه شده و امکاناتی نظیر هوش مصنوعی برای اجرای سریعتر برنامه‌ها به آن اضافه شده است.