مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو-اصفهان موبایل مارکت

آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید. پیش ازخرید گوشی سامسونگخالی از لطف نیست کمی با پیشینه شرکت سامسونگ آشنا شویم.

  • قیمت گوشی سامسونگ در کنار طراحی و امکانات جالب آن باعث شد رفته‌رفته کاربران موبایل خرید گوشی سامسونگ را به سایر برندها ترجیح دهند.
  • اگر زیاد به پخش ویدئو یا کنفرانس ویدئویی علاقه ندارید، یک گوشی معمولی با بلندگوهایی که در قسمت پایین قرار دارند نیز باید خوب باشد.
  • گوشی‌ گلکسی سری S قدرت پردازش بالایی دارند، همیشه بدون مشکل کار می‌کنند و سریع پاسخ می‌دهند.
  • در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است.

برای خرید میانرده های با کیفیت مانند گوشی سامسونگ A52s و گوشی سامسونگ A72 نیز باید حدود ده میلیون تومان هزینه کنید. این رقم برای گوشی های قاتل پرچمدار مثل گوشی سامسونگ اس 21 اف ای به بیست میلیون تومان نزدیک می شود. در صورتی که قصد خرید از نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران را دارید می توانید از طریق همین سایت گوشی مورد نظرتان را خریداری کنید، یا از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش سامسونگ تماس بگیرید. برای خرید حضوری از فروشگاه نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در تهران نیز می توانید به شعب نمایندگی به شرح فروشگاه سامسونگ سعادت آباد، فروشگاه سامسونگ ونک یا فروشگاه سامسونگ هروی سامسونگ مراجعه نمایید. امروزه گوشی‌های هوشمند با یک ویژگی بسیار مهم به بازار عرضه می‌شوند که نوید دهنده سرعت شارژ سریع در مقایسه با گوشی‌های نسل قدیمی است.

گوشی سامسونگ Galaxy A53 (5G) دو سیم کارت ظرفیت 256/8GB (هند)

به‌عنوان مثال، قیمت گلکسی Z Flip3 تقریبا با قیمت Galaxy S21 برابر است و از آن مهم‌تر، Galaxy Z Fold3 با اختلاف، گران قیمت ترین مجله خبری موبایل مارکت محسوب می‌شود؛ اختلافی که در صورت مجهز شدن این گوشی به قلم S Pen، از این هم بیش‌تر خواهد شد. از آن جا که برند سامسونگ از قدیمی ترین و بهترین برندهای بازار محسوب می شود، کاربران به راحتی به گوشی سامسونگ اعتماد کرده و آن را اولین انتخاب خود برای خرید می دانند. جالب است بدانید محبوبیت گوشی سامسونگ فقط مربوط به کشور سازنده اش نمی شود، مشتریان زیادی در سراسر جهان شیفته این برند هستند به طوری که حاضر نیستند، حتی برای یک بار، تجربه جدیدی از یک گوشی با برند دیگری داشته باشند. خرید گوشی سامسونگ از سری‌های Galaxy S، Galaxy Note و Galaxy Z برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A03S 64GB Ram 4GB

شما می‌توانید قیمت روز جدیدترین گوشی های سامسونگ را به راحتی و تنها با چند کلیک ساده در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید. به صورت کلی سری گوشی های گلکسی M سامسونگ قیمت مناسب تر و انتخاب مقرون به صرفه تری هستند برای خرید گوشی. بله امکان خرید اقساطی گوشی سامسونگ با شرایط بسیار متنوع و باز پرداخت طولانی مدت حتی بدون نیاز به ارائه چک نیز در فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ میسر است.

ویژگی های گوشی سامسونگ

گوشی های معرفی شده در این سری دارای صفحه نمایش تاشدنی هستن و این قابلیت باعث داشتن صفحه نمایشی بزرگ و شبیه تبلت می شود ، از بهترین های سری زد میتوان به ZFold و ZFlip اشاره کرد . قیمت جدیدترین مدل گوشی سامسونگ به همراه مشخصات کامل آن در سایت نمایندگی سامسونگ تهران موجود است. در این صفحه می توانید جدیدترین مدل های گوشی موبایل سامسونگ را ببینید و از قیمت آن ها مطلع شوید. همانطور که اشاره شد، این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین کاربران با بودجه های متفاوت می‌توانند متناسب با نیاز خود تجربه خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد معقول است و می‌توان گفت سامسونگدر قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل کرده است. مثل هر محصول دیگری وقتی فاکتورهای کاربردی افزایش می یابد و یا ضریب امنیت در آن بالا می رود نمودار پر شیبی از قیمت را می بینیم.

نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ را با قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی به صورت خرید حضوری، تلفنی و اینترنتی ارائه می کند. با وجودی که ما در این صفحه به روز ترین لیست قیمت گوشی سامسونگ را به همراه مشخصات و ویژگی های همه مدل های گوشی قرار می دهیم، اما این اطلاعات نمی توانند جای یک راهنمای خرید جامع و تخصصی را بگیرند. در صورتی که گوشی موبایل سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود. بنابراین، اگر به وجود منوهای فارسی در گوشی سامسونگ اهمیت می‌دهید، باید یکی از رام‌های ایران، امارات، هند یا عربستان را روی گوشی فلش کنید.

قیمت گوشی گلکسی A71 در مقایسه با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار رضایت‌بخش است. گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است. این گوشی‌ها، بهترین قابلیت‌ها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم می‌آورند. گوشی‌های Galaxy S معمولا قدرتمند‌ترین گوشی‌های این برند هستند و بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارند. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

فروشگاه موبایل 7 شرایط ویژه و آسانی برای خرید اقساطی گوشی سامسونگ برای تمام افراد و تمام مشاغل فراهم کرده است. شما می توانید گوشی های اقتصادی مانند سامسونگ A12 و سامسونگ M12 ، تا پرچمداران گران قیمت سامسونگ یعنی سامسونگ اس 22 اولترا و اس 21 اولترا را با بهترین شرایط به صورت اقساطی از موبایل 7 خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی گوشی موبایل سامسونگ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. همانطور که اشاره شد علاوه بر دریافت لیست قیمت روز گوشی سامسونگ، در سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در تهران می توانید مشخصات گوشی های سامسونگ را به صورت کامل و جامع دریافت کنید.