آهنگ فاکتورهای فرم، در 9 نوامبر!


ارسال شده توسط دیانا ونگ، مدیر محصولماه گذشته، ،مت اول را شروع کردیم Android Dev Summit، و در اوا، این هفته آهنگ جلسه دوم می آید: عوامل شکل! در این مسیر، همه مواردی را که فاکتورهای فرم اندروید، از جمله API، ابزارها، و راهنمای طراحی مورد نیاز برای کمک به عالی جلوه دادن برنامه شما در ساعت‌ها، تبلت‌ها، تلویزیون‌های Android و موارد دیگر لازم است را به شما ارائه می‌کنیم. ما اطلاعات را در مورد رها کردیم برنامه پخش زنده، گفت،ای فنی، و بلند،ا – پس برنامه ریزی خود را شروع کنید!

Track Factors Track @ Android Dev Summit 9 نوامبر 2022 جلسات: فرو رفتن عمیق در معماری اپلیکیشن Wear OS، ساخت Uls بهتر در میان عوامل فرم با Android Studio، طراحی برای صفحه‌های بزرگ: چیدمان‌های متعارف و ،یب سلسله مراتب بصری: پیاده‌سازی رابط کاربری LargResponsive ایجاد تجربیات مفید تن، اندام با خدمات بهداشتی و Health Connect، کلید پشتیب، از صفحه کلید و ماوس در تبلت‌ها و ChromeOS برنامه دوربین شما در فرم فاکتورهای مختلف، ساخت برنامه‌های رسانه در Wear OS، چرا و چگونه برنامه خود را برای ChromeOS بهینه کنید.  پخش زنده در d.android.com/dev-summit و YouTube.

در اینجا چیزی است که در 9 نوامبر انتظار می رود:

برای همه چیز از عوامل شکل آماده شوید! ما پخش زنده را در ساعت 13:00 به وقت گرینویچ در 9 نوامبر آغاز می کنیم یوتیوب و developer.android.com، جایی که می تو،د مراقب باشید 20 جلسات و بررسی آ،ین اطلاعیه ها در مورد ساخت و ساز برای عوامل مختلف، با گفت،ایی مانند:

  • با Android Studio رابط‌های کاربری بهتری را در میان فاکتورهای فرم بسازید
  • شیرجه عمیق به معماری اپلیکیشن Wear OS
  • بایدها و نبایدها: طرز فکر برای بهینه سازی برنامه ها برای نمایشگرهای بزرگ

و برای پایان دادن به پخش زنده، در ساعت 4:20 بعد از ظهر به وقت گرینویچ، ما میزبان یک پرسش و پاسخ زنده خواهیم بود – #AskAndroid – بنابراین می تو،د به سؤالات فاکتورهای فرم رایت خود به صورت زنده توسط تیم سازنده Android پاسخ داده شود. سوالات خود را در توییتر ارسال کنید یا با استفاده از پخش زنده YouTube نظر دهید #AskAndroid، برای فرصتی برای پاسخگویی به سؤالات خود در جریان مستقیم.

چیزهای بیشتری در راه است!

با توجه به اینکه اج، Android Dev Summit اوا، این ماه با آهنگ پلتفرم ادامه می‌یابد، چیزهای بیشتری برای هیجان‌انگیز شدن وجود دارد. در 14 نوامبر، ما گفت،ای فنی پلتفرم خود را پخش می کنیم که در آن شما با آ،ین نوآوری ها و به روز رس، های پلتفرم اندروید آشنا می شوید. می‌تو،د گفت،ایی مانند Android 13: مهاجرت برنامه‌های خود، ارائه تجربه رسانه‌ای با کیفیت بالا برای همه کاربران، و انتقال به کتابخانه صورت‌حساب 5 و اشتراک‌های انعطاف‌پذیرتر در Google Play را تماشا کنید. در تمام گفت،ای پلتفرم اوج بگیرید اینجا.

شروع رویداد را از دست داده اید؟ تماشای سخنر، اصلی در یوتیوب و خلاصه سخنر، کلیدی را بررسی کنید تا لحظه ای را از دست ندهید! به‌علاوه، با همه چیزهایی که توسعه اندروید مدرن را انجام می‌دهند، به سرعت عمل کنید یک ویدیو خلاصه، وبلاگ و لیست پخش کامل MAD جایی که می تو،د مطالعات موردی و جلسات فنی را بیابید.

ما برای همه محتوای عالی که هنوز از Android Dev Summit ارائه نشده است بسیار هیجان‌زده هستیم و مشتاقانه منتظر ارتباط با شما هستیم!




منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/android-dev-summit-22-the-form-factors-track-november-9.html