سامسونگ تخصص خود را در مورد دستگاه‌های مقاوم به مشارکت ایرباس می‌آورد – اتاق خبر جهانی سامسونگ


سامسونگ الکترونی، فرانسه اعلام کرد که به ،وان شریک کنسرسیومی که توسط ایرباس و کپجمینی حمایت می شود و توسط و، کشور فرانسه و سرزمین های خارج از کشور رهبری می شود برای توسعه شبکه رادیویی آینده (RRF) انتخاب شده است.

اجرای این شبکه امن پرسرعت که توسط ،ت فرانسه آغاز شده است، با هدف نوسازی ارتباطات نیروهای امنیتی و اضطراری داخلی است. برای اینکه آنها بتوانند از طیف گسترده ای از خدمات چندرسانه ای بهره مند شوند، سامسونگ و ایرباس از نزدیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا حدود 400000 کاربر را به دستگاه های تلفن همراه مقاوم سامسونگ مجهز کنند. گوشی های هوشمند Galaxy XCover6 Pro و تبلت های Galaxy Tab Active3.

دستگاه های مقاوم سامسونگ برای مقاومت در برابر سخت ترین محیط ها طراحی شده اند و به ویژه برای نیازهای پلیس ملی، ادارات آتش نش، و امنیت مدنی من، هستند. علاوه بر این، ناوگان استاندارد شده از دستگاه‌ها، هم‌افزایی و همکاری بلادرنگ بین کاربران را ارتقا می‌دهد و تعمیر و نگهداری، به‌روزرس،‌های نرم‌افزار و امنیت دستگاه را ساده‌تر می‌کند.

این مشارکت موقعیت سامسونگ را به ،وان یک بازیگر کلیدی در امنیت تلفن همراه تقویت می کند و فناوری پیشرفته را در خدمت حاکمیت ملی قرار می دهد.

Frédéric Fauchère، مدیر بخش تجربه موبایل BtoB در Samsung Electronics فرانسه گفت: «ما از ایرباس برای انتخاب سامسونگ به ،وان شریک قابل اعتماد برای این پروژه مهم تشکر می کنیم. «نوآوری، کیفیت و مقاومت دستگاه‌های تلفن همراه مقاوم ما، همه معیارهای انتخابی ایرباس بودند. ما مفت،یم که این فرصت را داریم که فناوری خود را در خدمت وسایل ارتباطی نیروهای امنیتی و نجات فرانسه قرار دهیم.»

KC C،i، EVP و رئیس تیم Global Mobile B2B، MX Business در Samsung Electronics گفت: «انتخاب شدن برای کار در چنین خدمات مهم و حیاتی افتخاری است که ما آن را جدی می‌گیریم». ما سال‌ها صرف ساخت دستگاه‌هایمان کرده‌ایم تا بهترین‌ها را در طراحی، امنیت، عملکرد، دوام ارائه دهیم و از اینکه این دستگاه‌های مقاوم را به بخشی از پروژه‌های بزرگی مانند شبکه رادیویی آینده تبدیل کنیم، هیجان‌زده هستیم.»

اریک داوالو، مدیر فروش و برنامه های اروپا در ایرباس SLC گفت: «امنیت یک زمینه خاص است و سامسونگ الکترونیک خود را به ،وان شریکی تثبیت کرده است که فناوری پیشرو (تلفن های هوشمند و تبلت ها) را کاملاً با مداخلات حیاتی نیروهای امنیتی و نجات وفق داده است. . این همکاری با Samsung Electronics فرصت های جدیدی را برای ارائه نوآوری های پیشرفته به آنها ایجاد می کند.

این بی،ه مطبوعاتی در اتاق خبر سامسونگ فرانسه در دسترس است:

برای اطلاعات بیشتر، در مورد جدیدترین دستگاه‌های گل،ی سامسونگ، لطفاً به آن مراجعه کنید news.samsung.com/galaxy، www.samsungmobilepress.com یا www.samsung.com/business.


منبع: https://news.samsung.com/global/radio-network-of-the-future-samsung-brings-its-expertise-on-ruggedized-devices-to-airbus-partner،p?utm_source=rss&utm_medium=direct