اچ تی سی HTC فروشگاه اینترنتی دکتر باتری

1- برای تنظیم موقعیت مکانی در اندروید به تنظيمات بروید و موقعیت مکانی را روشن کنید. 4- در صورت نیاز می توانید از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. 4- پس از تهیه موارد مورد نیاز می توانید به راحتی اطلاعات خود را بر رو تلویزیون مشاهده کنید.

  • در برخی از گوشی های اندروید شما می توانید عکس خود را با کیفیت و رنگ بندی بهتری دریافت کنید و در برخی از گوشی ها می توانید این ویژگی را اضافه کنید.
  • 4- شما می توانید با استفاده از برنامه Find My iPhone اندرویدی گوشی خود را پیدا کنید.
  • فروشگاه اینترنتی آوادا پروشاپ پلاس یک فروشگاه اینترنتی کامل است که توسط قالب قدرتمند آوادا طراحی شده است.
  • با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

اگر در برنامه تلگرام نمی توانید ویس ارسال کنید و یا پس از ارسال ویس، تیک ارسال ندارید ممکن است اینترنت گوشی شما غیر فعال باشد. اگر اینترنت شما فعال است و همچنان ارسال ویس ممکن نیست می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. اگر شما گوگل استور گوشی را پاک کرده باشید به سختی می توانید دوباره برنامه گوگل استور را نصب کنید و ممکن است برنامه گوگل استور را غیر فعال کرده باشید که در این صورت به آسانی گوگل استور شما نصب می شود. برای فعال سازی گوگل استور می توانید از بخش برنامه های نصب شده ، برنامه گوگل استور را نصب کنید. شما برای رفع مشکلات و آموزش فلش گوشی خود می توانید به صفحه آموزش فلش کردن گوشی اندروید بروید. اگر شما از افرادی هستید که به تازگی گوشی اندروید خریداری کرده اید به دنبال تبدیل کردن کابل برق از 3 شاخه به 2 شاخه هستید باید از مبدل های برق 3 به 2 استفاده کنید.

آموزش فعال کردن و تنظیم موقعیت مکانی موبایل اچ تی سی ( Learn To Enable And Set HTC Mobile Location )

1- با استفاده از برنامه NFC شما می توانید اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید. 4- در برنامه شما می توانید اطلاعات ورزش را باری دوستان تان به اشتراک بگذارید. 1- اول از شارژ بودن باتری قلمی اطمینان حاصل کنید و در صورت شارژ نداشتن آن را شارژ کنید. 3- گوشی را کامل خاموش کنید تا زود تر شارژ گردد یا آن را در حالت آماده به کار قرار دهید. 2- سپس به تنظیمات بروید و در بخش همه برنامه ها، برنامه فعلی را متوقف کنید. 4- اطمینان حاصل کنید که درون گوشی کاملا خشک باشد و سپس گوشی را روشن کنید.

آموزش پیدا کردن موبایل اندرویدی یا گوشی سرقت شده اچ تی سی ( Learn About HTC Android Mobile Phone Or A Stolen Phone )

1- ابتدا با اتصال یک هدفون یا هدست به گوشی از پخش صدا مطمئن شوید. 2- با برنامه فایل منیجر ES می توانید فایل های اضافی و بدرد نخور در حافظه را پاک کنید. 2- شما می توانید با برنامه های پاک کردن حافظه گوشی خود را آزاد کنید. 1- شما می توانید با پاک کردن برنامه های اضافی حافظه اندروید خود را افزایش دهید. برای نصب رام گوشی شما باید در ابتدا از فایل های کاستوم رام مدل های مشخص استفاده کنید. 6- اگر عکس های درون برنامه گوگل استور قابل مشاهده نمی باشد ، در تنظیمات خود را فردی کودک معرفی کنید.

گوشی موبایل اچ تی سی وان ام8 برای ویندوزفون

2- در بخش اتصال به وای فای به بخش تنظیمات بروید و تنظیمات را با مودم خود هماهنگ کنید. 4- می توانید فایل های دارای رمز را رمزگشایی یا در فایل های خود رمز قرار دهید. 6- اگر گوشی شما در شارژ داغ می کند آن را در محل های دارای رطوبت قرار ندهید. 2- برای به اشتراک گذاری اطلاعات شما نیاز به دستگاه اندرویدی دیگری خواهید داشت. 3- با یادگیری آموزش های ابتدایی شما می توانید به تست های برنامه پاسخ دهید. 4- پس از شارژ شدن گوشی را تا شعاع 3 متر دور کنید یا شارژر وای فای را خاموش کنید.