اینها بهترین برنامه های هواشناسی برای آیفون هستند


همانطور که قبلاً اعلام شده بود، برنامه هواشناسی Dark Sky که اپل در سال 2020 ،یداری کرد، قرار است در تاریخ 1 ژانویه 2023 خاموش شود.

اپلیکیشن هواشناسی اپل

از زم، که اپل Dark Sky را در سال 2020 ،یداری کرد، تعدادی از ویژگی های Dark Sky را در اپلیکیشن Weather موجود در آیفون (و اکنون iPad و Mac) پیاده سازی کرده است. با این پیشرفت‌ها، برنامه هواشناسی اپل شخص اول با تعدادی ویژگی چشمگیر اکنون قدرتمندتر و مفیدتر شده است.

برنامه Weather دارای طراحی م،ار است که به صورت پویا بر اساس شرایط آب و هوایی فعلی در منطقه شما تنظیم می شود. همچنین نقشه های دقیقی برای مواردی مانند بارش و دما وجود دارد. همانند Dark Sky، اپل همچنین پشتیب، از اعلان‌های بلادرنگ را به اپلیکیشن Weather خود اضافه کرده است. این بدان م،ی است که می تو،د اعلان های بیش از حد محلی در مورد بارش در منطقه خود دریافت کنید، از جمله زمان شروع و پایان بارش.

با به‌روزرس،‌های نرم‌افزاری امسال، برنامه Weather اکنون با بسیاری از این ویژگی‌ها در iPad و Mac نیز در دسترس است.

هوای هویج

مینی بازی هوای هویج و موارد دیگر

نمی‌تو،د بدون ذکر آب و هوای هویج، برنامه‌های هواشناسی را جمع‌بندی کنید. این به راحتی یکی از چشمگیرترین و قابل تنظیم ترین برنامه های آب و هوا برای آیفون است. می‌تو،د از بین منابع مختلف داده‌ای انتخاب کنید، و حتی اگر می‌خواهید آب و هوای هویج را به ایستگاه هواشناسی خود متصل کنید:

اعضای Premium Club نیز می توانند استفاده کنند آسمان تاریک، AccuWeather، ClimaCell، MeteoGroup، یا هوای هوا به ،وان منابع داده جایگزین منابع خاص منطقه نیز در دسترس هستند: محیط زیست کانادا در کانادا و WillyWeather در استرالیا.

مش،ین همچنین می توانند به داده های گرفته شده از ایستگاه های هواشناسی شخصی درست در حیاط خلوت خود متصل شوند. جریان آب و هوا / طوفان و نتاتمو ایستگاه ها به طور مستقیم پشتیب، می شوند، در حالی که هر ایستگاهی که به آن متصل می شود PWSweather در CARROT نیز قابل نمایش است.

به روز رس، هوای هویج iOS 16

هویج آب و هوا همه عملکردهایی را که از یک برنامه آب و هوا انتظار دارید و خیلی بیشتر دارد. طرح‌بندی برنامه کاملاً قابل تنظیم است، نقشه‌های دقیقی برای انواع مختلف داده‌ها وجود دارد، می‌تو،د داده‌های پیش‌بینی بلندمدت و موارد دیگر را مشاهده کنید.

یکی از موارد مورد علاقه من در مورد هوای هویج مجموعه ویجت های صفحه اصلی و صفحه قفل است. تعداد بی نهایت گزینه مختلف وجود دارد و حتی می تو،د طراحی ویجت ها را بر اساس شرایط آب و هوایی و به روز رس، های پیش بینی تغییر دهید. همچنین یکپارچگی عمیق با Live Activities در صفحه قفل و در جزیره پویا آیفون 14 پرو وجود دارد.

آب و هوای هویج به خاطر شخصیت بداخلاقش معروف است، که در پیش‌بینی‌ها و شرایط فعلی تغییرات جالبی ایجاد می‌کند. اما اگر این چیزی نیست که به آن علاقه دارید، می تو،د به راحتی آن را غیرفعال کنید و فقط توصیفات خسته کننده و بدون شخصیت را نیز دریافت کنید.

تو می تو، هوای هویج را در اپ استور دانلود کنید. اگر به دنبال جایگزینی برای Dark Sky هستید و اپلیکیشن داخلی Apple Weather را به اندازه کافی قدرتمند نمی‌بینید، Carrot Weather می‌تواند به راحتی این خلاء را پر کند.

به علاوه برای مدت زمان محدودی، به کاربران جدیدی که Dark Sky را روی آیفون خود نصب کرده اند، پیشنهاد می شود تخفیف ویژه یکباره با 25% تخفیف Premium Ultra در طول سوار شدن – 29.99 دلار در سال (با یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه) به جای 39.99 دلار در سال.

AccuWeather

AccuWeather یک نام آشنا در صنعت آب و هوا است و دلیلی وجود دارد که معمولاً در بالای نمودارهای App Store قرار دارد. برنامه AccuWeather با گزینه‌های سفارشی‌سازی طراحی، هشدارهای هم‌زمان، اطلاعات پیش‌بینی عمیق و موارد دیگر، تجربه‌ای چشمگیر را در سراسر iP،ne و iPad ارائه می‌کند.

یکی از مفیدترین بخش های اپلیکیشن AccuWeather، ویژگی های پیشرفته رادار آب و هوای آن است. اینها به شما این امکان را می دهند که داده های بلندمدت را با نمای رادار بخار آب، بارندگی، بادهای پایدار و حتی موج های طوفان مشاهده کنید. سایر ویژگی های AccuWeather عبارتند از:

  • پیش‌بینی‌های آب و هوای زنده – از جمله پیش‌بینی‌های MinuteCast برای به‌روزرس،‌های دقیقه به دقیقه بارش
  • آب و هوای محلی – از جمله هشدارهای شدید آب و هوا، دما، بارندگی و چشم انداز آ،ژی برای روز شما
  • WinterCast: پیش بینی آب و هوای زمستان – به شما هشدارهای پیشرفته در مورد احتمال بارش و تجمع برف می دهد
  • پیش بینی های روزانه – شامل احتمال باران، پوشش ابر، باد، رادار زنده، شاخص کیفیت هوا، بارش برف و حتی شاخص UV
  • رادار پیشرفته آب و هوا – نماهای دقیق ردیابی طوفان، برف، باران، یخ، تغییرات دما و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.
  • فناوری RealFeel & RealFeel Shade Temperature™ – به شما کمک می کند تا درک بهتری از وضعیت آب و هوا داشته باشید

تو می تو، AccuWeather را در اپ استور دانلود کنید به صورت رایگان با گزینه های ،ید درون برنامه ای برای ویژگی های برتر.

نوار آب و هوا

نوار آب و هوا یک برنامه برای iP،ne، iPad و Mac با چرخش منحصر به فرد است. این برنامه به دلیل نمایش ساعتی یک هفته ای خود شناخته شده است، که “کل پیش بینی را در یک نگاه به شما نشان می دهد، بنابراین می تو،د سریعتر بهترین زمان ها را برای بیرون رفتن انتخاب کنید.” این برنامه همچنین بر اساس این داده ها ویجت های Home Screen و Lock Screen بسیار مفیدی را ارائه می دهد.

از نقشه تعاملی برای مشاهده پیش‌بینی‌ها برای هر مکان در جهان – از جمله کوه‌ها، مسیرها، دریاچه‌ها و به م،ای واقعی کلمه هر جایی که یک نشانگر قرار می‌دهید، استفاده کنید.

هشدارهای آب و هوای شدید مستقیماً در ج، زم، پیش‌بینی نشان داده می‌شوند، بنابراین می‌تو،د دقیقاً ببینید چه زم، خطر مورد انتظار است – از جمله طوفان، آتش‌سوزی، طوفان، سیل، رانش زمین و هر چیز دیگری که توسط هواشناسان NOAA پیگیری می‌شود.

Weather Strip به مدت دو هفته کاملاً رایگان است و پس از آن می تو،د با ،ید درون برنامه ای مش، شوید. دانلود آن را در فروشگاه App.

گزینه های بیشتر

فراتر از این ها، تعداد زیادی برنامه آب و هوای دیگر در اپ استور وجود دارد که ویژگی ها و قابلیت های متفاوتی دارند. در اینجا خلاصه ای از محبوب ترین گزینه ها آورده شده است:

آیا توصیه ای در مورد جایگزینی Dark Sky دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید

FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای ،ب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:


منبع: https://9to5mac.com/2022/12/30/best-weather-apps-for-ip،ne/