بسته بندی اثاثیه منزل + قیمت بسته بندی وسایل و لوازم منزل

بسته بندی اثاثیه منزل + قیمت بسته بندی وسایل و لوازم منزل

باربری ضیافت بار برای بسته بندی و دسته بندی وسایل شما از کارتن های با ضخامت بالا استفاده می‌کند وسایل شما را داخل این کارتن ها قرار می‌دهد تا هیچ صدمه ای به بررسی کنید وسایل وارد نشود. برای درک بیشتر از تخصص کارگران بسته بندی شرکت، در ادامه فیلم مربوط به یکی از پروژه‌های انجام شده توسط کارگران این شرکت را برای شما قرار داده‌ایم. سپس آنها را در کارتن های محکمی که تحمل وزنشان را داشته باشد قرار دهید. کف کارتن ها را هم حتما با ضربه گیر بپوشانید تا در هنگام زمین خوردن و یا حرکت دادن آسیبی به آنها وارد نشود.

  • اولین قدم در بسته بندی وسایل حساس و آسیب پذیر برای اثاث کشی اطلاع از آسیب ها و خطراتی است که در کمین آنها میباشد.
  • بهترین نحوه بسته بندی وسایل شکستنی برای اسباب کشی استفاده از محافظ‌های حباب دار است.
  • در مرحله ی بعد چیدمان کارتن های بسته بندی و نحوه ی قرار گیری آن ها در ماشین های حمل بار بسیار مهم است.
  • پوشاک و وسایل خواب را در داخل ساک و کیف های زیپ دار و قالی و موکت را با نایلون بسته بندی می کنند.
  • در وبسایت و اپلیکیشن «خدمت از ما» می‌توانید بهترین شرکت‌های باربری واتوبار را پیدا کنید، و از چند کارگر برای بسته بندی وسایل کمک بگیرید.

همچنین جمع آوری شکستنی‌ها از جمله بشقاب ها، ظروف و لیوان‌ها کار سخت‌تر و زمان برتری است نسبت به جمع آوری کتاب و یا بالش و متکای اتاق خواب. ۴- هرگز وسایل سنگین را داخل کارتن های بزرگقرار ندهید،چرا که کارتن‌های بزرگ استحکام بالایی ندارد. بهتر است وسایلی مثل پتو، بالش و … را در کارتن‌های بزرگ و وسایلی مثل کتاب و ظروف شکستنی را در کارتن‌های کوچک قرار دهید. میتوان گفت که تمام وسایل آشپزخانه شکستنی هستند و بسته بندی آنها هم نیازمند وقت و هم نیازمند صبر و حوصله و دقت بالایی میباشد و همچنین حتما باید از کارتن های ضخیم سایز کوچک یا متوسط استفاده کنید. کارتن حمل لباس – کارتن رگال دار کارتنی رگال داره که مخصوص حمل لباسهای مهمانی و مجلسی میباشد در جابجایی از کثیفی و چروک شدن آنها جلوگیری می کند و شما رو از هزینه خشکشویی معاف می کند. در صورت نیاز به اعزام کارگر باربری و یا بسته بندی در هر نقطه ای تهران با ما تماس بگیرید.

بسته بندی اثاثیه با باربری جابه جا بار

سپس کشوی حاوی وسایل را در داخل کیسه زباله بزرگ و ضخیمی قرار دهید. به منظور جلوگیری از ریختن لوازم به بیرون، در پلاستیک را با چسب محکم کنید و خود کیسه را نیز می‌توانید به داخل کشو بچسبانید. درب کشو‌ها را اگر قفل نداشته باشند می‌توانید با چسب به بدنه کمد بچسبانید تا در هنگام جابجایی باز نشوند. توجه داشته باشید هنگامی که برای محکم کردن پوشش‌های حفاظتی برای لوازم، چسب‌های نواری را به کار می‌برید، مراقب باشید که چسب به طور مستقیم با سطح لوازم چوبی تماس پیدا نکند.

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل

حتما یک روز قبل از جابجایی، هماهنگی‌های لازم را برای ارسال خودرو را با باربری‌ها انجام دهید. هیچ وقت ریسک نکنید و در همان روز جابجایی به دنبال ماشین نگردید چرا که ممکن است ماشین مورد نظر پیدا نشود و شما دچار دردسر شوید. بسته بندی وسایل منزل کاری دشوار ، سخت و وقت گیر است و در عین حال بسیار مهم و حساس است و اگر کوتاهی در انجام این امر صورت گیرد ممکن است خسارات غیر قابل جبرانی به اثاثیه شما وارد شود. رعایت نکات فوق موجب افزایش سرعت کار و همچنین حفظ ایمنی بار و اثاثیه در طول حمل و نقل آنها می شود.

البته برخی از تابلو‌ها به اندازه نیست که بتوان آن‌ها را درون جعبه قرار داد این تابلو‌ها را به د یواره داخلی کامیون تکیه دهید و مقوایی را بین آن‌ها قرار دهید. شما می‌توانید دکوری‌های کوچک را روزنامه پیچ کنید و درون یک جعبه قرار دهید. هرگز کارتن ها را با وسایل سنگین پر نکنید چون ممکن است در حین جابجایی بار و اثاث کشی افرادی که کار باربری را انجام می دهند دچار مشکل شوند.