به‌روزرسانی‌های دستورالعمل بررسی فروشگاه App اکنون در دسترس است – آخرین اخبار


24 اکتبر 2022

دستورالعمل‌های بررسی فروشگاه App به‌روزرس، شده است تا از ویژگی‌های جدید در نسخه‌های سیستم‌عامل آینده پشتیب، کند، از مشتریان بهتر محافظت کند و به برنامه‌های شما کمک کند تا روند بازبینی را تا حد امکان روان انجام دهند.

  • اصلاح شده در قبل از ارسال: «بررسی برنامه را با دسترسی کامل به برنامه خود ارائه دهید. اگر برنامه شما دارای ویژگی‌های مبتنی بر حساب است، یک حساب آزمایشی فعال یا حالت نمایشی کاملاً ویژه، به‌علاوه هر سخت‌افزار یا منابع دیگری که ممکن است برای بررسی برنامه‌تان مورد نیاز باشد (به‌،وان مثال اعتبار ورود یا یک کد QR نمونه) ارائه دهید.»
  • اصلاح‌شده 1.1.4: «این شامل برنامه‌های «اتصال» و سایر برنامه‌هایی است که ممکن است شامل هرزه‌نگاری یا برای تسهیل فحشا، یا قاچاق انسان و بهره‌کشی شوند.»
  • اضافه شده 1.1.7: “مفاهیم مضری که از رویدادهای اخیر یا جاری، مانند درگیری های خشونت آمیز، حملات تروریستی و بیماری های همه گیر سود می برند یا به دنبال سود بردن هستند.”
  • اضافه شده به 2.1: “اگر به دلیل تعهدات قانونی یا امنیتی قادر به ارائه یک حساب آزمایشی نیستید، می تو،د با تایید قبلی توسط اپل، یک حالت نمایشی داخلی را به جای یک حساب آزمایشی اضافه کنید. مطمئن شوید که حالت نمایشی ویژگی‌ها و عملکرد کامل برنامه شما را نشان می‌دهد.»
  • اضافه شده 2.5.17: «برنامه هایی که از Matter پشتیب، می کنند باید از چارچوب پشتیب، اپل برای Matter برای شروع جفت شدن استفاده کنند. بعلاوه، اگر بخواهید از هر جزء نرم افزاری Matter در برنامه خود به غیر از Matter SDK ارائه شده توسط اپل استفاده کنید، مؤلفه نرم افزار باید توسط Connectivity Standards Alliance برای پلتفرمی که روی آن اجرا می شود، تأیید شود.
  • زبان منتقل شده از 3.1.7 به 2.5.18: “تبلیغات نمایشی باید به باینری برنامه اصلی شما محدود شود و نباید در برنامه های افزودنی، کلیپ های برنامه، ویجت ها، اعلان ها، صفحه کلیدها، برنامه های watchOS و غیره گنجانده شود. تبلیغات نمایش داده شده در یک برنامه باید برای رتبه بندی سنی برنامه من، باشد، به کاربر اجازه دهد تمام اطلاعات مورد استفاده برای هدف قرار دادن آن تبلیغ را ببیند (بدون ا،ام کاربر به ، برنامه)، و ممکن است در تبلیغات هدفمند یا رفتاری بر اساس داده های حساس کاربر مانند داده‌های بهداشتی/پزشکی (به‌،وان مثال از API‌های HealthKit)، داده‌های مدرسه و ک، درس (مثلاً از Cl،Kit)، یا از بچه‌ها (مثلاً از برنامه‌های دسته بچه‌ها)، و غیره. تبلیغات بین‌المللی یا تبلیغاتی که تجربه کاربر را مختل یا مسدود می‌کنند باید به وضوح نشان می دهد که آنها یک تبلیغ هستند، نباید کاربران را دستکاری یا فریب دهند تا به آنها ضربه بزنند، و باید دکمه های نزدیک/پرش به راحتی قابل دسترسی و قابل مشاهده را به اندازه کافی بزرگ ارائه دهند تا افراد بتوانند به راحتی تبلیغ را رد کنند.”
  • اصلاح شده 3.1.1: «برنامه‌ها ممکن است از مک،سم‌های خود برای باز ، قفل محتوا یا عملکرد استفاده نکنند، مانند کلیدهای مجوز، نشانگرهای واقعیت افزوده، کدهای QR، ارزهای دیجیتال و کیف پول‌های رمزنگاری شده و غیره».
  • اضافه شده به 3.1.1: «برنامه‌ها ممکن است از ،ید درون‌برنامه‌ای برای فروش و فروش خدمات مرتبط با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) مانند برش، فهرست‌بندی و انتقال استفاده کنند. برنامه‌ها ممکن است به کاربران اجازه دهند NFT‌های خود را مشاهده کنند، مشروط بر اینکه مالکیت NFT قفل ویژگی‌ها یا عملکردهای برنامه را باز نکند. برنامه‌ها ممکن است به کاربران اجازه دهند مجموعه‌های NFT متعلق به دیگران را مرور کنند، مشروط بر اینکه برنامه‌ها شامل دکمه‌ها، پیوندهای خارجی یا سایر فراخوان‌ها برای اقدامی نباشند که مشتریان را به مک،سم‌هایی به جز ،ید درون‌برنامه هدایت می‌کند.
  • اضافه شده 3.1.3(g): «برنامه‌های مدیریت تبلیغات: برنامه‌هایی با هدف تنها اجازه دادن به تبلیغ‌کنندگان (افراد یا شرکت‌هایی که محصول، خدمات یا رویدادی را تبلیغ می‌کنند) برای ،ید و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی در انواع رسانه‌ها (تلویزیون، فضای باز، وب‌سایت‌ها) ، برنامه ها و غیره) نیازی به استفاده از ،ید درون برنامه ای ندارید. این برنامه ها برای اه، مدیریت کمپین در نظر گرفته شده اند و خود تبلیغات را نمایش نمی دهند. ،یدهای دیجیتال برای محتوای تجربه شده یا مصرف شده در یک برنامه، از جمله ،ید تبلیغات برای نمایش در همان برنامه (مانند فروش «افزایش» برای پست‌ها در برنامه رسانه‌های اجتماعی) باید از ،ید درون برنامه‌ای استفاده کنند.
  • اصلاح شده 3.1.5(iii): “صرافی ها: برنامه ها ممکن است تراکنش ها یا انتقال ارزهای دیجیتال را در یک صرافی تایید شده تسهیل کنند، مشروط بر اینکه فقط در کشورها یا مناطقی ارائه شوند که برنامه دارای مجوز و مجوز من، برای ارائه صرافی ارز دیجیتال است.”
  • تجدید نظر شده 5.2.5: «موسیقی از پیش‌نمایش‌های iTunes و Apple Music نمی‌تواند برای ارزش سرگرمی آنها (مثلاً به ،وان موسیقی پس‌زمینه یک کلاژ ع، یا موسیقی متن یک بازی) یا به هر روش غیرمجاز دیگری استفاده شود. اگر پیش‌نمایش موسیقی را از iTunes یا Apple Music ارائه می‌دهید، باید پیوندی به موسیقی مربوطه در iTunes یا Apple Music نمایش دهید.»

برای جزئیات کامل، دستورالعمل بررسی App Store را بخو،د.


منبع: https://developer.apple.com/news/?id=xk8d7p8c