SKAdNetwork 4.0 اکنون در دسترس است – آخرین اخبار


SKAdNetwork API به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که موفقیت تبلیغات را با نسبت دادن نصب برنامه به کمپین‌های تبلیغاتی خاص اندازه‌گیری کنند – همه اینها در عین حفظ حریم خصوصی کاربر. از چندین فرمت تبلیغاتی، از جمله تصاویر ثابت، ویدئو، صدا و تبلیغات تعاملی پشتیب، می کند. با SKAdNetwork 4.0 که اکنون در iOS 16.1 و iPadOS 16.1 موجود است، بینش بیشتری در مورد عملکرد تبلیغات برای برنامه ها ارائه می دهد:

  • شناسه های منبع سلسله مراتبی: مشخص کنید که یک نصب به کدام کمپین نسبت داده شده است، و همچنین اطلاعات انتساب اضافی.
  • مقادیر تبدیل درشت: وقتی آستانه‌های حریم خصوصی برای مقادیر تبدیل برآورده نمی‌شوند، یا وقتی آستانه‌های حریم خصوصی اضافی برآورده می‌شوند، اطلاعات انتساب کمتری را دریافت می‌کنند.
  • تبدیل‌های چندگانه: حدا،ر سه پس‌بازگشت دریافت کنید تا بهتر بفهمید شخصی که برنامه‌ای را از یک کمپین نصب کرده است، در طول زمان چقدر با برنامه درگیر می‌شود.
  • SKAdNetwork برای تبلیغات وب: تبلیغات وب را نسبت دهید که به صفحات محصول App Store هدایت می شود.

بیشتر بد،د در مورد SKAdNetwork


منبع: https://developer.apple.com/news/?id=31g9nllo