جدیدترین ویژگی‌های سری Galaxy Z Fold4، Z Flip4 و Watch5 به نسل‌های قبلی می‌آیند – اتاق خبر جهانی سامسونگ


از گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده گرفته تا ویژگی‌های چندوظیفه‌ای بصری و بهره‌وری، آ،ین به‌روزرس، به کاربران بیشتری اجازه می‌دهد تا نحوه تعامل خود با زندگی روزمره را بهبود بخشند.

سامسونگ متعهد به ایجاد نوآوری‌های موبایلی است که نه تنها از انتظارات ممکن فراتر می‌رود، بلکه این نوآوری‌ها را تا حد ممکن به افراد بیشتری ارائه می‌کند، آ،ین رابط کاربری One UI 4.1.1 را گسترش می‌دهد. Galaxy Z Fold4 و Z Flip4 و One UI Watch4.5 برای سری گل،ی واچ 5 به نسل‌های قبلی ساعت‌های هوشمند و تاشو Galaxy.

به‌روزرس،‌های نرم‌افزاری با Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip3 از 5 سپتامبر آغاز می‌شود و به تدریج در کشورهای جه، عرضه می‌شود. One UI 4.1.1 به Galaxy Z Fold2، Z Flip و Z Fold نیز گسترش خواهد یافت.1 One UI Watch4.5 در Galaxy Watch4 و Galaxy Watch4 Cl،ic پشتیب، خواهد شد.2 علاوه بر این، کاربران Galaxy Watch3 و Galaxy Watch Active2 می توانند از به روز رس، نرم افزاری لذت ببرند3 که ویژگی های انتخاب شده از One UI Watch4.5 را ارائه می دهد.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های جدیدی که کاربران گل،ی می‌توانند با One UI 4.1.1 و One UI Watch4.5 منتظر آن باشند، ادامه دهید.

چندوظیفه ای ساده با عملکرد دوربین پیشرفته

دستگاه‌های سری گل،ی Z آنچه را که می‌تو،م با تلفن هوشمند انجام دهیم تغییر داده‌اند، سطوح جدیدی از بهره‌وری و راه‌های بهتری برای ایجاد قفل را باز می‌کنند. با One UI 4.1.1، بهره‌وری و ویژگی‌های دوربین جدید طراحی شده‌اند تا دستگاه‌های قدرتمند از قبل بصری‌تر شوند.

از نوار وظیفه خود بیشتر دریافت کنید

سری Galaxy Z Fold همیشه در مورد تغییر شکل بوده است، با روش‌های مختلف برای افزایش عملکرد، چه دستگاه شما باز یا بسته باشد. با نوار وظیفه جدید،4 می‌تو،د سریع‌تر از همیشه به برنامه‌ها دسترسی داشته باشید و بین آن‌ها جابه‌جا شوید، و یک طرح‌بندی آشنا مانند رایانه شخصی ارائه می‌کنید که همه چیزهایی را که نیاز دارید درست در دسترس شما قرار می‌دهد.

باز ، چند پنجره از هر کجا

با پشتیب، از کشیدن و رها ، مستقیماً از نوار وظیفه، چند وظیفه ای5 در Galaxy Z Fold راحت تر از همیشه است. کشیدن یک برنامه به لبه اکنون نمای ت،یم شده را باز می کند، در حالی که با کشیدن آن به مرکز، آن را در نمای پاپ آپ باز می کند و راه های متعددی برای دیدن برنامه های خود و جابجایی آسان بین نماها در اختیار شما قرار می دهد.

گاهی اوقات بهترین برنامه ها به صورت دو و سه ارائه می شوند. اگر برنامه‌هایی وجود دارد که می‌بینید با هم از آنها استفاده می‌کنید، اکنون می‌تو،د جفت‌ها یا گروه‌هایی از برنامه‌ها را به نوار وظیفه اضافه کنید و به شما این امکان را می‌دهد که به جفت برنامه‌های مورد علاقه خود به یکباره دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های چندوظیفه‌ای نیز به لطف ژست‌های حرکتی جدید، اکنون بصری‌تر و تعامل با آن‌ها آسان‌تر است.6 با ژست‌های انگشتی ساده، می‌تو،د فوراً برنامه‌های تمام صفحه را به پنجره‌های پاپ‌آپ تغییر دهید یا صفحه‌نمایش را به نصف ت،یم کنید تا روش‌های بیشتری برای مدیریت وظایف خود داشته باشید.

راه‌های جدید برای بهره‌گیری کامل از مزایای عکاسی دو مجموعه مجزای صفحه‌نمایش Galaxy Z Fold

سری Galaxy Z یک تجربه عکاسی واقعاً همه کاره را ارائه می دهد و از عوامل شکل انعطاف پذیر آن حدا،ر استفاده را می کند. با پیش‌نمایش دوگانه، شما و سوژه‌تان می‌تو،د با نمایش تصویر در صفحه اصلی و روی جلد، قبل از گرفتن ع،، ع، را همزمان ببینید. اکنون با کنترل کامل دوربین دقیقاً روی صفحه جلد، می تو،د با دوربین اصلی با استفاده از Rear Cam Selfie سلفی هایی با وضوح بالا بگیرید.

تلفن قابل انعطاف، دوربین انعطاف پذیر7

ارتقاء به Quick S،t در سری Galaxy Z Flip اکنون به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش را ببینید و ع،‌ها را با نسبت واقعی آن‌ها در صفحه کاور بگیرید و در عین حال به شما امکان می‌دهد به حالت پرتره دسترسی داشته باشید تا هر لحظه را عکاسی کنید. همچنین می‌تو،د به‌طور یکپارچه از حالت Quick S،t به حالت Flex سوئیچ کنید8 در حین گرفتن ع، یا فیلمبرداری، به شما این امکان را می دهد تا بین زاویه ها بدون وقفه در ع، جابه جا شوید تا تجربه ای واقعاً بدون دست داشته باشید.

قدرت بیشتر به صفحه روی جلد9

One UI 4.1.1 تمام قابلیت‌های جدید را به صفحه روکش در سری Galaxy Z Flip می‌آورد و به شما این امکان را می‌دهد که بدون باز ، گوشی خود بیش از همیشه انجام دهید. با مخاطبین مورد علاقه خود تماس برقرار کنید، تماس های از دست رفته را پاسخ دهید و حتی به متن ها با تبدیل صدا به متن و شکلک ها مستقیماً از صفحه روی جلد پاسخ دهید. و اکنون می‌تو،د با گزینه‌های تنظیم سریع اضافی، از جمله Wi-Fi، بلوتوث، حالت هواپیما و چراغ قوه، کنترل بیشتری بر دستگاه خود داشته باشید.

ویژگی های سفارشی سازی، راحتی و سلامتی در نسل های قبلی گل،ی واچ اضافه شده است

سامسونگ به کاربران فعلی گل،ی واچ با تجربه کامل‌تری از ساعت، از جمله گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و ویژگی‌های اضافه‌شده که مزایایی را برای زندگی روزمره آن‌ها به ارمغان می‌آورد، قدرت می‌دهد.

چهره‌های ساعت بیشتر و راه‌های بیشتری برای سفارشی ، آن‌ها

One UI Watch4.5 شش صفحه ساعت رنگارنگ و تعاملی جدید و پالتی از رنگ‌های تازه جدید و پیچیدگی‌های پویا را به سری Galaxy Watch4 می‌آورد. این تنوع گزینه‌های چیدمان متمایز این سری را حتی متنوع‌تر می‌کند تا کاربران بتوانند سبک زندگی منحصربه‌فرد خود را با نوع نمایش عالی مطابقت دهند. هرگز ردیابی چهره‌های ساعت خود را گم نکنید، به لطف فهرست چهره‌های ساعت مورد علاقه، که به شما کمک می‌کند آثار خود را ذخیره کنید و به سرعت و آس، به آنها دسترسی داشته باشید.

ارتباط راحت تر با صفحه کلید QWERTY جدید

One UI Watch4.5 ارتباط در سری Galaxy Watch4 را روان‌تر و راحت‌تر از همیشه می‌کند. کاربران با افزودن صفحه کلید QWERTY به ویژگی های تشخیص صدا و دست خط موجود، انتخاب های بیشتری در مورد نحوه برقراری ارتباط مستقیم از مچ دست خود دارند.10 کمک به کاربران برای جابجایی راحت بین سبک های ارتباطی مختلف برای موقعیت های مختلف.

پشتیب، مداوم نرم افزار از Galaxy Watch3 و Galaxy Watch Active2

علاوه بر این، از اوا، ماه سپتامبر، یک به‌روزرس، نرم‌افزاری جدید، کاربران Galaxy Watch3 و Galaxy Watch Active2 را قادر می‌سازد تا از برخی از ویژگی‌های جدید سری Galaxy Watch5 نیز بهره‌مند شوند. این شامل دو صفحه ساعت جدید است عدد گرادیان و آنالوگ Pro برای کمک به کاربران برای بیان بهتر سلیقه و سبک خود و تشخیص ،وپف برای ارائه تجزیه و تحلیل بیشتر از کیفیت خواب شب گذشته.

در بالای آنها، برنامه Samsung Health Monitor است11 برای اندازه گیری فشار خون (BP)12 و نوار قلب (ECG)13 به کاربران Galaxy Watch3 و Watch Active2 در 24 بازاری که اخیراً راه اندازی شده اند گسترش می یابد و بینش عمیق تری در مورد سلامت کلی آنها ارائه می دهد.

1 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، دستگاه یا اپراتور متفاوت باشد.

2 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، مدل، اپراتور یا گوشی هوشمند جفت شده متفاوت باشد. این به‌روزرس، ابتدا در نسخه‌های بلوتوث در دسترس خواهد بود و بعداً برای نسخه‌های LTE نیز عرضه خواهد شد. به آ،ین نسخه برنامه Galaxy Wearable و افزونه Galaxy Watch نیاز دارد.

3 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، مدل، اپراتور یا گوشی هوشمند جفت شده متفاوت باشد. این به‌روزرس، ابتدا در نسخه‌های بلوتوث در دسترس خواهد بود و بعداً برای نسخه‌های LTE نیز عرضه خواهد شد. به آ،ین نسخه برنامه Galaxy Wearable و افزونه Galaxy Watch نیاز دارد.

4 ویژگی نوار وظیفه فقط در صفحه اصلی پشتیب، می شود.

5 برخی از برنامه‌ها ممکن است از چند پنجره فعال یا جفت برنامه پشتیب، نکنند.

6 به فعال سازی Labs در تنظیمات نیاز دارد.

7 ویژگی فقط برای Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Flip3 موجود است.

8 حالت فل، در زوایای بین 75 درجه و 115 درجه پشتیب، می شود.

9 ویژگی فقط برای Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Flip3 موجود است.

10 در دسترس بودن صفحه کلید QWERTY، کشیدن انگشت برای تایپ، تشخیص صدا و دست خط ممکن است بسته به زبان متفاوت باشد.

11 با توجه به محدودیت‌های بازار در اخذ تأیید/ثبت به ،وان یک دستگاه پزشکی، فشار خون و ECG فقط روی ساعت‌ها و گوشی‌های هوشمند ،یداری شده در بازارهایی که خدمات در حال حاضر در دسترس هستند، کار می‌کند (اما، ممکن است زم، که کاربران به کشورهای غیر خدماتی سفر می‌کنند، خدمات محدود شود). وارسی برای اطلاعات بیشتر و آ،ین به روز رس، در مورد بازارهای خدمات.

12 ویژگی فشار خون فقط در بازارهای منتخب موجود است. برای اطمینان از دقت، کاربران باید دستگاه خود را هر چهار هفته یکبار با یک کاف فشار خون سنتی کالیبره کنند. برنامه BP نمی تواند فشار خون، سایر شرایط را تشخیص دهد یا علائم حمله قلبی را بررسی کند. این برنامه فقط برای سنین 22 سال و بالاتر قابل استفاده است. این به م،ای جایگزینی روش های سنتی تشخیص یا درمان توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط نیست.

13 ویژگی ECG فقط در بازارهای منتخب موجود است. برنامه ECG جایگزین روش های سنتی تشخیص یا درمان نیست. برنامه ECG برای کاربران مبتلا به آریتمی شناخته شده به جز فیبری،یون دهلیزی یا کاربران زیر 22 سال در نظر گرفته نشده است. کاربران نباید بدون مشورت با یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط، بر اساس ،وجی دستگاه تفسیر یا اقدام بالینی انجام دهند.


منبع: https://news.samsung.com/global/the-latest-features-of-galaxy-z-fold4-z-flip4-and-watch5-series-are-coming-to-previous-generations?utm_source=rss&utm_medium=direct