خرید موبایل لیست قیمت جدیدترین موبایل های بازار

به همین دلیلقیمت موبایلبه صورت دلاری تعیین می شود و کاهش و یا افزایش نرخ ارز به طور مستقیم رویقیمت گوشیتاثیر می‌گذارد. بنابراین برای اطلاع ازقیمت گوشی به نرخ روزمی توانید به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید تاقیمت دقیق گوشیرا به دست بیاورید. برند اپل نیز با سیستم عامل iOS منحصربفرد خود، کاربران زیادی را جذب خود کرده است. نکته ای که باید بدانید این است که قیمت گوشی بر اساس سیستم عامل چندان تفاوتی ندارد.

  • در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند.
  • بعد از مطالعه راهنمای خرید میتوانید به لیست قیمت روز گوشی در ابتدای صفحه مراجعه کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید مدل مناسب خودتان را انتخاب کنید.
  • برای اطلاع بیشتر درباره قیمت گوشی‌های هوشمند می‌توانید به صورت آنلاین لیست قیمت گوشی و همچنین مشخصات فنی آن‌ها را در سایت کالاتیک مشاهده کنید.
  • فناوری نوظهور 5G که در ابتدا فقط در پردازنده‌های پرچمدار مثل سری 800 کوالکام یافت می‌شد، اخیرا به پردازنده‌های میان‌رده‌ی کوالکام (سری 600) و برخی مدل‌های میان‌رده‌ی مدیاتک نیز راه پیدا کرده است.

ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که کدام یک از برندهای معروف تولید گوشی بهترین هستند و شما را با قیمت روز گوشی و نکاتی که هنگام خرید آن ها باید در نظر بگیرید، آشنا کنیم. با مراجعه به سایت اینترنتی 19کالا علاوه بر بررسی مشخصات گوشی از طریق امکانات مختلف و نقد و بررسی‌های جامع، خرید اینترنتی منحصر بفردی را تجربه نمایید. ما به عنوان یک مرجع موبایل شناخته شده در سطح کشور در این مطلب سعی کرده‌ایم به طور خلاصه شما را با مدل‌های مختلف و ویژگی‌های این محصولات بیشتر آشنا کنیم تا در هنگام خرید گوشی بتوانید تصمیم درست‌تری بگیرید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F13 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

در این سال‌ها شرکت سامسونگ گوشی‌های محبوبی مانند سامسونگ سری A، سری Note ، S و M را روانه بازار کرده است. قیمت گوشی‌ های سری نوت و اس به دلیل پرچمدار بودن و استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها بالاتر از سایر سری‌ها است. گوشی ‌های میان‌رده سامسونگ به دلیل کیفیت و قیمت‌گذاری مناسب از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. شما می‌توانید لیست بروز قیمتگوشی سامسونگ را در سایت کالاتیک مشاهده کرده و در صورت تمایل این گوشی‌ها را همراه با 18 ماه گارانتی و ضمانت اصالت کالا خرید کنید. امروزه به لطف اینترنت برای خرید گوشی نیازی به اتلاف وقت در بازارهای فیزیکی هم نخواهید داشت و چک کردن قیمت آنلاین گوشی در سایت‌های معتبر به شما کمک خواهد کرد.

دلایلی مانند انتخاب بین خرید آنلاین یا حضوری و همچنین اختلاف قیمت گوشی های موبایل سبب سردرگم شدن برخی از خریداران شده است. دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. ✔ اگر قیمت گوشی در بازار را جست و جو می کنید و به دنبال یک موبایل ارزان قیمت هستید بهترین راه برای یک انتخاب خوب این است که اولویت خود را قبل خرید و چک کردن قیمت روز گوشی مشخص کنید به این دلیل که گوشی‌های ارزان قیمت ‌تر همه قابلیت‌ها را در حد پرچمداران ندارند. سایت 19کالا با ارائه بهترین برچسب قیمتی و بدون واسطه بهترین قیمت گوشی را به خریداران خود ارائه داده به علاوه اینکه تخفیفات مناسبتی و جشنواره های زیادی نیز در در طول سال برگذار می‌کند که برای خریداران می‌تواند بهترین فرصت را جهت خرید موبایل فراهم می‌کند. در واقع شناخت همه جانبه محصول به مشتری را هدف اصلی خود قرار داده تا خریداران بتوانند رضایت بیشتری را از خرید داشته باشند.

Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Mobile Phone

برای خرید گوشی مناسب ابتدا سیستم عامل و پردازشگر و سپس دوربین و نیمه عمر باتری را ارزیابی کنید. فاکتورهای دیگر نظیر طراحی و ظاهر گوشی نباید تمرکز شما را از موارد کلیدی منحرف کنند. برای مقایسه بهتر این موضوع بهتر است قبل خرید یک گوشی با سیستم عامل IOS مقاله مربوط به بهترین گوشی اپل رامطالعه کنید.

سایت موبایل استقلال دارای دسته بندی با ویژگی فیلتر کردن بر اساس قیمت گوشی سامسونگ است که شما می توانید گوشی سامسونگ تا ۳ میلیون،گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون و گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون را برای خود انتخاب کنید. از پرچمداران سامسونگ میتوان به گوشی هایی مانند به گوشی سامسونگ S22 ultra ، گوشی سامسونگ S22 plus و S21 FE و….. پیشنهاد ما این است که حتماً در ابتدا بازار آنلاین را چک کنید و مقایسه قیمت‌های گوشی موبایل را انجام دهید و بعد اقدام به خرید کنید که متحمل ضرر نشود. مناسب‌‌ترین قیمت‌های گوشی موبایل در سایت کالاتیک قابل‌مشاهده هستند البته این بستگی به برند و مدل انتخابی شما هم دارد. شما می‌توانید از سایت کالاتیک به‌عنوان مرجع قیمت‌های به‌روز گوشی موبایل استفاده کنید و علاوه بر اینکه می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید می‌توانید مشخصات فنی و نقد و بررسی گوشی را هم مشاهده نمایید. در واقع گارانتی تعهدی است که یک شرکت برای اینکه بگوید محصولاتش کارکرد خوبی دارند، ارائه می‌دهد.

سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. Redmi K50 Gaming / Poco F4 GT – بازی در سطحی بالاتردر جست‌وجو برای یافتن اولین نشانه‌های یک گوشی مخصوص بازی یا گیمینگ فون که به‌صورت ویژه با امکانات …

فونر به عنوان یک سایت خرید و فروش گوشی و تجهیزات الکترونیکی، محصولات زیادی به مشتریان ارائه می‌دهد. این سایت انواع مختلف گوشی را به فروش می‌رساند و یکی از بهترین مرجع‌ها برای خرید گوشی محسوب می‌شود. فروشگاه فونر با ارائه محتواهای مناسب به کاربر، در انتخاب بهترین گوشی با توجه به بودجه و نیاز شما کمک می‌کند. شما می‌توانید گوشی‌های جدید را بررسی کنید و خرید مطمئنی را تجربه کنید.

البته گوشی های پر فروش ارزان تری همچون گلکسی A02 سامسونگ نیز در بازار عرضه شده است که دیدن و اطلاع از قیمت آنها خالی از لطف نیست. اما اگر طرفدار پرچمداران سامسونگ هستید می توانید از میان گوشی های سری S یکی را انتخاب کنید. سامسونگ گلکسی S20، گلکسی S20 Ultra، گلکسی S21، گلکسی S21 Plusو گلکسی S21 Ultra، واخیرا گوشی S22 سامسونگ می تواند بهترین گزینه باشد.