در حال تکامل پلتفرم ما برای یک دهه دیگر از موفقیت توسعه دهندگان


این یک سال عطف بزرگ برای Google Play بود. به تازگی تولد 10 سالگی خود را جشن گرفته ایم، به 10 سال آینده نگاه می کنیم و به راه هایی فکر می کنیم که پلتفرم ما برای تکامل نیاز دارد. برای انجام این کار، ما چندین ویژگی جدید را راه‌اندازی می‌کنیم تا به شما کمک کند ،ب‌وکارهای پایدارتری بسازید و تجربه را برای همه افراد در ا،یستم Play بهبود بخشد.

ما همیشه متعهد بوده‌ایم که Google Play را به مک، برای توسعه‌دهندگان تبدیل کنیم تا ،ب‌وکارهای موفقی را ایجاد کنند، در حالی که به کاربران کمک می‌کنیم با خیال راحت محتوای باکیفیت را برای لذت بردن پیدا کنند. به همین دلیل است که در طول سال گذشته، ما چندین به‌روزرس، طراحی کرده‌ایم که برای کمک به توسعه‌دهندگان خود از راه‌های کوچک و بزرگ، از سرمایه‌گذاری‌های عمده در محتوای جدید گرفته تا برنامه‌های بتا هدفمند، طراحی شده‌اند تا به شما کمک کند جایگاه خود را پیدا کنید. بنابراین در صورتی که هر یک از اطلاعیه های اخیر ما را از دست دادید، در اینجا خلاصه ای از تمام به روز رس، های بزرگی است که اخیراً در پلتفرم خود انجام داده ایم.

برای ،اوین انتخابی، LiveOps یک راه عالی برای دسترسی مستقیم به کاربران با پیشنهادات، راه اندازی ها و رویدادها است. به زودی، نحوه استفاده از محتوای شما در Google Play را با ایجاد مکان‌ها و قالب‌های جدید با تأثیرگذاری بالا گسترش خواهیم داد. از آنجایی که انواع محتوای جدید در طول زمان اضافه می‌شوند، ما LiveOps را به «محتوای تبلیغاتی» تغییر نام می‌دهیم تا وسعت محتوایی را که می‌تو،د ارسال کنید بهتر منع، کند. محتوای تبلیغاتی در حال حاضر برای هزاران ،وان در دسترس است و ما به دنبال توسعه آن به توسعه دهندگان بیشتری در سال آینده هستیم.

قالب‌های محتوای جدید به کاربران کمک می‌کند محتوای باکیفیت را برای لذت بردن از آن کشف و دوباره کشف کنند. طراحی نهایی ممکن است متفاوت باشد.

یکی دیگر از بخش‌های کلیدی چرخه حیات، بازگرداندن کاربر، است که ،وان شما را قبلاً امتحان کرده‌اند. تا پایان امسال عرضه می شود، فهرست‌های فروشگاه سفارشی کاربران پراکنده به شما این امکان را می‌دهد تا داستان متفاوتی را برای کاربر، که برنامه‌ها یا بازی‌های شما را امتحان کرده‌اند اما حذف نصب کرده‌اند، تعریف کنید. اگر می‌خواهید یکی از اولین ،، باشید که این ویژگی را امتحان می‌کنند، با تکمیل آن به ما اطلاع دهید این فرم.

بالا بردن سطح کیفیت فنی

کاربران اندروید از برنامه‌ها و بازی‌هایی که دانلود می‌کنند انتظار تجربه‌ای عالی دارند، بنابراین ما ،اوین با کیفیت بالاتر را در Play Store بیشتر نمایان می‌کنیم و کاربران را از موارد با کیفیت پایین‌تر دور می‌کنیم. یکی از مهم ترین راه ها برای افزایش کیفیت اپلیکیشن و جذب کاربران بیشتر، تمرکز بر کیفیت فنی است. برای انجام این کار، آستانه‌های کیفیت جدیدی را پیاده‌سازی می‌کنیم که بهتر با تجربه کاربر هماهنگ می‌شوند.

نوار کیفیت برنامه GOOGLE PLAY

برای به حدا،ر رساندن دید در Google Play، برنامه خود را زیر این آستانه ها نگه دارید.

هسته حیاتی به طور کلی (در همه دستگاه ها) هر مدل گوشی
نرخ ،ابی درک شده توسط کاربر 1.09٪ 8%
نرخ ANR درک شده توسط کاربر 0.47٪ 8%

برخی از برنامه‌ها و بازی‌هایی که این آستانه‌ها را برآورده نمی‌کنند، از سطوح اکتشاف تأثیرگذار مانند توصیه‌ها مستثنی می‌شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است هشداری را در فهرست فروشگاه خود نشان دهند تا انتظارات کاربر من، را تنظیم کنند.

این پست وبلاگ را بررسی کنید تا درباره این تغییرات بیشتر بد،د، به علاوه ویژگی‌های جدید در Android vitals که به شما کمک می‌کند مسائل و فرصت‌های فنی را نظارت کرده و نسبت به آن اقدام کنید.

یک پلت فرم تجاری انعطاف پذیرتر و قدرتمندتر

امسال، ما در پلتفرم تجاری خود بهبودهایی انجام دادیم، از جمله تجربه ،ید بهتر، انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتر بر اشتراک‌های شما، و بینش‌ها و برنامه‌های جدید ،ب درآمد برای کمک به افزایش درآمدتان.

به ،وان مثال، ما جریان ،ید را برای ،یدهای انجام شده توسط حساب فرزند یا عضو خانواده بهبود بخشیده ایم. والدین یا «مدیر خانواده» اکنون می‌توانند از طرف فرزندشان بدون راه‌اندازی ،ید انجام دهند. روش پرداخت خانواده. اکنون وقتی یکی از اعضای خانواده سعی می‌کند بدون راه‌اندازی روش پرداخت خانواده، در برنامه شما ،یدی انجام دهد، درخواست ،ید را برای مدیر خانواده ارسال می‌کنیم. سپس مدیر خانواده می‌تواند ،ید را با هر روش پرداختی، از جمله کارت‌های هدیه، تکمیل کند.

برای به‌روزرس،‌های تجاری بیشتر، ما را بررسی کنید پست وبلاگ.

ایمن نگه داشتن Google Play با ویژگی ها و برنامه های جدید

ابتکارات و خط‌مشی‌های ایمنی ما برای کمک به توسعه‌دهندگ، مانند شما ایجاد می‌شوند که تجربیات قابل اعتمادی را برای بیش از 2.5 میلیارد کاربر در سراسر جهان ارائه دهند.

اول، ما در حال راه اندازی جدید هستیم Play Integrity API ویژگی هایی که به شما کمک می کند در برابر ترافیک ناشناخته و خطرناک دفاع کنید. می‌تو،د پاسخ‌های API خود را سفارشی کنید و آزمایش‌هایی را در Play Console راه‌اندازی کنید و از گزارش‌های جدید برای تجزیه و تحلیل و تجزیه پاسخ‌های API در پایه نصب خود استفاده کنید. و به زودی، می‌تو،د پاسخ‌های Integrity API را از تنظیمات برنامه‌نویس فروشگاه Play در هر دستگاهی اشکال‌زدایی کنید.

دوم، ما در حال راه اندازی چندین برنامه برای همکاری بهتر با شما هستیم. ما به محافظت از برنامه‌های شما در برابر حملات بازبینی نادرست و هماهنگ کمک می‌کنیم، ارتباطات بیشتر و آموزش‌های جه، درباره خط‌مشی‌های خود و نحوه رعایت آن‌ها ارائه می‌کنیم، و برنامه‌های آزمایشی پشتیب، مستقیم تلفنی و حذف اعتصاب اجرایی را گسترش می‌دهیم.

و در نهایت، پیش‌نمایش‌های توسعه‌دهنده ما رویکرد دوستانه‌تری برای حفظ حریم خصوصی برای تبلیغات ارائه می‌دهند. لطفاً بازخورد جعبه ایمنی حریم خصوصی خود را با ما در میان بگذارید زیرا ما به ساخت این برنامه چند ساله در کنار صنعت تبلیغات و شرکای توسعه‌دهنده خود ادامه می‌دهیم.

نسخه بتای Google Play Games در رایانه شخصی به گسترش جه، ادامه می دهد

در اوایل سال جاری، ما اعلام کردیم که Google Play Games به ،وان یک تجربه بتا برای تعداد محدودی از بازارها به رایانه‌های شخصی می‌آید. در ماه اوت، ما این محصول را به همه بازیکنان در کره، هنگ کنگ، تایوان، تایلند و استرالیا گسترش دادیم. از امروز، ما مشتاقیم که بازی‌های Google Play را بتا کنیم در دسترس برای دانلود برای همه بازیکنان در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، برزیل، اندونزی، فیلیپین، ما،ی و سنگاپور.

در چند ماه گذشته، رشد کاتالوگ بازی‌های Google Play ما با بسیاری از ،اوین تلفن همراه محبوب از جمله 1945 Air Force، Blade Idle، Cookie Run: Kingdom و Evony: The King’s Return سرعت گرفته است. همه این ،اوین و ده ها ،وان دیگر را می توان از طریق یک برنامه مستقل ساخته شده توسط گوگل در رایانه های شخصی ویندوزی پخش کرد.

این برنامه بر اساس هدف ما از ملاقات با بازیکنان در جایی است که آنها هستند و به آنها امکان دسترسی به بازی‌های خود را در دستگاه‌های مختلف ممکن می‌دهد. علاوه بر این، از زمان راه‌اندازی در اوایل سال جاری، ما گام‌های مهمی برای دستیابی به بازیکنان بیشتری با کاهش تعداد بازیکنان برداشته‌ایم حداقل مشخصات مورد نیاز به رایانه های شخصی دارای ویندوز 10+ با کارت گرافیک یکپارچه و CPU + 4 هسته. برای ،ب اطلاعات بیشتر، پست وبلاگ ما را بررسی کنید.

تمام متن
بازی‌های Android را می‌توان با بازی‌های Google Play در بین دستگاه‌هایی که به سیستم وارد شده‌اند همگام‌سازی کرد.

از اینکه بخشی از ا،یستم Google Play هستید متشکریم، چه اخیراً به ما ملحق شده اید یا از ابتدا با ما بوده اید. با هم، ما مشتاقانه منتظر 10 سال هیجان انگیز دیگر هستیم.

چقدر این پست وبلاگ را مفید دیدید؟


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/play-it-forward.html