بهینه‌سازی، اشتراک‌های انعطاف‌پذیر و رشد درآمد را با Play Commerce خریداری کنید


ارسال شده توسط Jian Z،u، مدیر مهندسی، Google Play CommerceGoogle Play Commerce پشتیب، ،یدار را در بیش از 170 بازار، پشتیب، گسترده از روش‌های پرداخت محلی، و ابزارهای ،ب درآمد برای افزایش تبدیل، تعامل و حفظ ،یدار ارائه می‌کند – همه این‌ها بر اساس پلتفرم مطمئن و امن ما ساخته شده‌اند. امسال، با بهینه‌سازی‌های ،ید جدید، انعطاف‌پذیری و کنترل بیشتر هنگام فروش اشتراک‌ها، و پیشرفت‌هایی در بینش‌ها و برنامه‌های ،ب درآمد با هدف افزایش درآمد شما، در پلتفرم خود بهبودهایی ایجاد کرده‌ایم.

تجربه ،ید روان تر و بدون اصطکاک تر

Google Play یک تجربه ،ید سازگار و آشنا را به کاربران ارائه می‌دهد و در طول سال گذشته ما دو ویژگی جدید جدید را راه‌اندازی کرده‌ایم تا ،یدهای درون برنامه‌ای را حتی بدون اصطکاک‌تر کنیم.

  • ،ید چندتایی به کاربران خود اجازه دهید تا بیش از یکی از کالاهای محبوب را به راحتی ،یداری کنند. می‌تو،د مستقیماً در «کنسول Play»، محصولاتی را که واجد شرایط چندتایی هستند، پیکربندی کنید تا به کاربران اجازه دهید به راحتی مقداری را که می‌خواهند مستقیماً در سبد ،ید انتخاب کنند.

    اسکرین شات صفحه گوشی که قابلیت ،ید چندتایی را در گوگل پلی نشان می دهد
    ،یدهای چندتایی را اجرا کنید تا کاربران بتوانند به راحتی بیش از یک کالا را همزمان ،یداری کنند.
  • ما هم هستیم بهبود تجربه برای ،یدهای انجام شده توسط حساب‌های تحت نظارتو کاربران از این ماه شروع به دیدن این به‌روزرس، خواهند کرد. والدین یا «مدیر خانواده» اکنون می‌توانند بدون نیاز به راه‌اندازی، برای فرزندشان ،یدهای برنامه و درون‌برنامه انجام دهند. روش پرداخت خانواده.

به ،وان مثال، وقتی یک حساب کودک سعی می‌کند بدون تنظیم روش پرداخت خانواده، در برنامه شما ،یدی انجام دهد، به‌جای اینکه از او بخواهد از مدیر خانواده بخواهد راه‌اندازی کند، یک درخواست ،ید برای مدیر خانواده ارسال می‌شود که می‌تواند این روش را تکمیل کند. با هر روش پرداخت در نمایه آنها، از جمله کارت های هدیه، ،ید کنید. در صورت ترجیح، مدیر خانواده همچنان این گزینه را دارد که روش پرداخت خانواده را تنظیم کند.

اسکرین شات از چهار صفحه تلفن که درخواست ،ید فرزند و تأیید و ،ید والدین را در Google Play نشان می‌دهد

اکنون والدین می‌توانند به راحتی ،یدهای درخواست شده توسط حساب‌های فرزند را با نمایه خودشان بدون نیاز به تنظیم روش پرداخت خانواده تأیید کنند.

اشتراک‌های انعطاف‌پذیرتر برای بهبود دسترسی، تبدیل و حفظ

اشتراک‌های دیجیتال همچنان یکی از سریع‌ترین راه‌های درآمدزایی برای توسعه‌دهندگان در Google Play است، بنابراین ما تجربه توسعه‌دهنده را دوباره تصور کردیم و ابزارهای جدیدی را برای ارائه به شما اضافه کردیم. انعطاف پذیری و کنترل بیشتر در مورد رشد و حفظ مش،ین شما.

  • جدید قابلیت های اشتراک محصولات اشتراک خود را جدا کنید – چی شما می فروشید – از چگونه شما آنها را می فروشید و به شما این امکان را می دهد که چندین طرح پایه و پیشنهادات را برای هر اشتراک پیکربندی کنید. این می تواند با حذف نیاز به ایجاد و مدیریت تعداد روزافزون SKU به کاهش هزینه های عملیاتی کمک کند.

    در گذشته، چندین دوره صورتحساب و پیشنهادهای ویژه هر کدام به ،وان SKUهای کاملاً مستقل تعریف شدند. اگر چندین SKU مزایای ی،، را با ،یب‌های مختلف دوره‌های صورت‌حساب یا قیمت‌گذاری ارائه می‌،د، این به سرعت پیچیده شد.

    نمودار مدل‌های قدیمی و جدید که سطوح اشتراک را در Google Play نشان می‌دهد
    مدل جدید محصولات اشتراکی شما – آنچه را که می فروشید – از نحوه فروش آنها جدا می کند

    ویدیوی زیر را ببینید و از ما استفاده کنید بازی دوره آکادمی برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد پیکربندی طرح ها و پیشنهادات پایه برای اشتراک خود، از جمله ارائه طرح های پیش پرداخت که به کاربران این امکان را می دهد که به مدت زمان مشخصی پرداخت کنند و سپس به دلخواه شارژ کنند. اگر هنوز ادغام نشده اید، این را بررسی کنید راهنما، مستندات، و نمونه برنامه برای شروع.

  • ما هم راه اندازی کردیم پیام رس، درون برنامه ای، روشی جدید برای حفظ مش،ین بیشتر پس از پرداخت رد شده. به سادگی تماس بگیرید API پیام‌رس، درون‌برنامه هنگامی که کاربر برنامه را باز می کند، و اگر پرداخت کاربر رد شده باشد، از او خواسته می شود اطلاعات پرداخت خود را به روز کند.

~2X بازیابی اشتراک زم، که کاربران پیام را دیدند* تصویر متحرک که در برنامه پیام‌رس، API در Google Play نشان داده می‌شود
*بر اساس آزمایشات با کاربران اولیه
  • یکی دیگر از راه های بهبود ماندگاری این است افزودن مزایا اشتراک خود را در Play Console شرح می دهد. مزایا می‌توانند ارزشی را که از اشتراک شما دریافت می‌کنند را در لحظات کلیدی به کاربران یادآوری کنند، مانند زم، که کاربر برای مدیریت اشتراک خود در Play می‌آید.

نماگرفت صفحه گوشی که مزایای برنامه را در صفحه لغو در Google Play نمایش می دهد
برای یادآوری ارزش دریافتی از اشتراک خود، توضیحات مزایا را اضافه کنید

بینش و برنامه های ،ب درآمد برای افزایش درآمد شما

اطمینان از اینکه استراتژی درآمدزایی برنامه یا بازی شما به پتانسیل درآمد کامل خود برسد، تمرکز مهمی برای ما است. امسال یک ابزار جدید بینش ،ب درآمد را راه‌اندازی کردیم و به سرمایه‌گذاری در برنامه‌هایی که می‌توانند استراتژی شما را تکمیل کنند، ادامه دادیم.

  • ما متوجه شده‌ایم که چقدر مهم است که معیارهایی را که منجر به درآمد بالای شما می‌شوند و کدام معیارهای سطح پایین‌تر را می‌توان برای به حدا،ر رساندن درآمد بازی‌تان بهینه‌سازی کرد. هدایت استراتژیک یک سلسله‌مراتب بصری متریک در Play Console ارائه می‌کند که نشان می‌دهد چگونه معیارهای درآمد بازی شما بر اه، ،ب‌وکار شما تأثیر می‌گذارد و به شما کمک می‌کند معیارهایی را که باید اولویت‌بندی کنید، و همچنین فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی یک معیار انتخابی با ارائه معیارهای گروه همتا، تفکیک کشورها و روندها شناسایی کنید. ویدیوی زیر را بررسی کنید تا درباره راهنمایی استراتژیک و اینکه چگونه توصیه‌های متریک خاص آن می‌تواند به تبدیل بینش به عمل کمک کند، بیشتر بد،د.
  • امتیازات گوگل پلی راه دیگری برای افزایش درآمد شما است. از زمان راه اندازی، بیش از 100 میلیون عضو به برنامه پیوسته اند! در این سال، آن اعضا بیش از میلیاردها امتیاز به دست آورده اند در ،اوین، و به طور متوسط ​​بین 5 تا 30 درصد درآمد را برای توسعه دهندگان شرکت کننده افزایش داده اند. Play Points دارد به بیش از 30 بازار، از جمله راه اندازی های امسال برای کاربران در هند، مکزیک، جمهوری چک و لهستان گسترش یافت. ما همچنین توانایی ردیابی کوپن امتیازات و تراکنش‌های محصول خارج از برنامه را اضافه کرده‌ایم گزارشهای مالی در Play Console
  • Google Play P، یک راه عالی برای تکمیل استراتژی ،ب درآمد برنامه یا بازی شما – در حال حاضر دارای بیش از 1100 ،وان از بیش از 500 توسعه دهنده است. برای ،اوین شرکت‌کننده Play P،، درآمد Play تقریباً دو برابر شده است. Play P، است اکنون در 92 بازار موجود است، از جمله گسترش به دو بازار کلیدی جدید در سال جاری: هند و ژاپن. همچنین امسال بیش از 200 برنامه و بازی جدید به کاتالوگ خود اضافه کرده‌ایم و با سرمایه‌گذاری 2 میلیون دلاری در استودیوهای بازی محلی، به سرمایه‌گذاری در رشد Play P، ادامه می‌دهیم. صندوق بازی‌های مستقل در LATAM.

اسکرین شات از صفحه گوشی که Google Play P، را در Google Play نشان می دهد

همه این ویژگی ها و ابزارها اکنون در Google Play در دسترس هستند. برای استفاده کامل از پیام‌رس، درون‌برنامه، طرح‌های پیش‌پرداخت و قابلیت‌های اشتراک جدید، به‌روزرس، به کتابخانه صورت‌حساب Play نسخه 5.0 یا جدیدتر. همانطور که ما به سرمایه گذاری در Play Commerce ادامه می دهیم، مشتاقانه منتظر گسترش دامنه ،ید شما و توسعه ابزارهای ،ب درآمد جدید برای کمک به رشد ،ب و کارتان هستیم.


منبع: http://android-developers.googleblog.com/2022/11/optimization-flexibility-and-growth-with-play-commerce.html