دستگاه های پوشیدنی همچنین می توانند استاندارد شارژ مشترک را در هند ببینند


چه چیزی میخواهید بد،د

  • هند در حال بررسی دو نوع استاندارد شارژ برای دستگاه های الکترونیکی است.
  • یک راه حل شارژ واحد برای دستگاه های پوشیدنی، همراه با برنامه های موجود برای پذیرش USB-C به ،وان یک استاندارد جه، برای گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است.
  • طرح این کشور احتمالاً مطابق با هدف اتحادیه اروپا برای ارائه استانداردهای مش، شارژ برای محصولات الکترونیکی تا سال 2024 خواهد بود.

گوشی‌های هوشمند تنها دستگاه‌های الکترونیکی نیستند که استاندارد شارژ جه، را در هند دریافت می‌کنند، زیرا به نظر می‌رسد و، امور مصرف‌کنندگان این کشور در حال برنامه‌ریزی برای اضافه ، پوشیدنی‌ها به لیست دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند روش‌های مختلف شارژ را کنار بگذارند.

مطابق با مطبوعات اعتماد هند (در برگه جدید باز می شود) (PTI)، یک مقام ارشد امور مصرف کنندگان تایید کرده است که ،ت هند در حال بررسی ا،امی ، یک راه حل شارژ جه، برای دستگاه های پوشیدنی، از جمله ساعت های هوشمند (از طریق SamMobile (در برگه جدید باز می شود)). این بخشی از بحث بین مقامات امور مصرف کننده و سهامداران صنعت در ماه گذشته بود. در همان جلسه، سهامداران صنعت توافق ،د که راه حل شارژ USB-C را برای تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها استاندارد کنند.




منبع: https://www.androidcentral.com/wearables/wearable-devices-common-charging-standard-indi،