سامسونگ حالت تعمیر و نگهداری را منتشر می کند، یک ویژگی جدید برای پنهان کردن اطلاعات شخصی شما از چشمان کنجکاو – اتاق خبر جهانی سامسونگ


ویژگی جدید حریم خصوصی به تدریج در دستگاه‌های گل،ی با شروع گل،ی S22 گسترش می‌یابد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا دسترسی به داده‌های خود را در حین سرویس‌دهی دستگاه‌هایشان مسدود کنند.

سامسونگ الکترونیک امروز عرضه جه، را آغاز می کند1 از حالت Maintenance Mode، یک ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی که در حال انتخاب است سامسونگ دستگاه های گل،ی، به دنبال یک برنامه آزمایشی موفق در کره و راه اندازی اولیه در چین. حالت تعمیر و نگهداری می تواند اضطراب کاربر را که با دادن الف به وجود می آید تسکین دهد شخصی با اجازه دادن به کاربران برای مسدود ، دسترسی به اطلاعات شخصی خود، مانند ع،‌ها، پیام‌ها یا مخاطبین، دستگاه را برای تعمیر به شخصی در اختیار آنها قرار دهید.

«تمام زندگی ما از اطلاعات کارت اعتباری گرفته تا ع، های خانوادگی روی تلفن هایمان است. Seungwon Shin، معاون و رئیس تیم امنیتی Mobile eXperience Business، Samsung Electronics گفت: با حالت Maintenance، ما اطمینان بیشتری می دهیم که کاربران گل،ی می توانند حریم خصوصی خود را حفظ کنند، حتی اگر تلفن خود را به ،ی تحویل دهند. این فقط آ،ین نمونه از تلاش‌های مداوم ما برای معرفی راه‌های جدید برای ایجاد احساس امنیت و کنترل در افراد است، تا بتوانند تجربیات جدید تلفن همراه را با خیالی آسوده کشف کنند و بدانند که ما از آنها حمایت می‌کنیم.»

حالت تعمیر و نگهداری روشی برای ایجاد یک حساب کاربری جداگانه زم، است که دستگاه خود را برای تعمیر تحویل می دهید تا بتواند بدون دسترسی به هیچ یک از اطلاعات خصوصی شما، عملکردهای اصلی را انجام دهد. تنها کاری که کاربر باید انجام دهد این است که حالت Maintenance را در منوی «Battery and device care» در «تنظیمات» انتخاب کرده و گوشی هوشمند خود را راه‌اندازی مجدد کند. به محض راه‌اندازی مجدد، تمام اطلاعات شخصی آنها از جمله ع،‌ها، اسناد و پیام‌هایشان محدود می‌شود.2

هنگامی که حالت تعمیر و نگهداری روشن می شود، شخصی که دستگاه به او سپرده شده است نمی تواند برنامه های نصب شده توسط کاربر را نیز بازیابی کند. داده ها یا حساب های ایجاد شده در هنگام استفاده از حالت تعمیر و نگهداری به محض ،وج مالک به طور خودکار حذف می شوند محالت نگهداری آن‌ها می‌توانند برنامه‌ها را در فروشگاه گل،ی دانلود کنند، اما به‌محض ،وج مالک از حالت تعمیر و نگهداری، به‌طور خودکار به همراه هر داده یا حسابی که ایجاد می‌شود، حذف می‌شوند.

دستگاه‌های گل،ی سامسونگ توسط Knox، پلتفرم امنیتی درجه دفاعی سامسونگ، که رویکردی چندلایه برای محافظت ارائه می‌دهد، محافظت می‌شوند. از طریق همکاری باز با شرکای مورد اعتماد صنعت، هر گونه تهدید بالقوه را می توان با سرعت بیشتری کشف و خنثی کرد. پادمان های امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری یکپارچه در تمام ،مت های دستگاه، از تراشه های داخل تا برنامه هایی که کاربران دانلود می کنند. حفاظت در زمان واقعی تضمین می کند که امنیت به طور مداوم در روز و شب اجرا می شود. با وجود این امنیت پیشرو در صنعت، کاربران می توانند از حریم خصوصی خود اطمینان حاصل کنند. دستگاه‌های Samsung Galaxy با ویژگی‌هایی مانند داشبورد امنیت و حریم خصوصی و مدیریت مجوز، کنترل و شفافیت را فعال می‌کنند، بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی تعیین کنند چه اتفاقی برای داده‌هایشان می‌افتد.

سامسونگ دائماً در حال ارزیابی و فشار برای راه‌های جدید برای حفظ امنیت کاربران است. در سال 2021 سامسونگ معرفی کرد Knox Vault، که حیاتی ترین اطلاعات را از بقیه دستگاه جدا می کند. در این ماه، این شرکت Knox Matrix را معرفی کرد، چشم انداز خود برای سطح بعدی امنیت در چندین دستگاه. سامسونگ با نوآوری مداوم برای ارائه امن‌ترین و خصوصی‌ترین تجربیاتی که مشتریان می‌توانند به آن اعتماد کنند، متعهد به پیشروی صنعت در امنیت تلفن همراه است.

دسترسی

حالت تعمیر و نگهداری با موفقیت در سری گل،ی اس 21 در کره در ماه ژوئیه آزمایش شد و سپس در سپتامبر 2022 در چین راه اندازی شد. امروز به صورت جه، راه اندازی می شود و به تدریج در چند ماه آینده در مدل های منتخب دارای رابط کاربری One UI 5 عرضه می شود. عرضه در سراسر سال 2023 ادامه خواهد داشت. ، با گسترش در دسترس بودن به دستگاه های Galaxy بیشتری. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن محلی با ما همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به news.samsung.com/galaxy و www.samsungmobilepress.com.

1 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار و مدل متفاوت باشد. حالت نگهداری در سامسونگ انتخابی موجود است دستگاه‌های Galaxy دارای One UI 5 یا نسخه‌های جدیدتر، از جمله سری Galaxy S21 و S22. زمان در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، مدل و ارائه دهنده شبکه متفاوت باشد.
2 به ،وان یک اقدام احتیاطی، به کاربران توصیه می شود قبل از فعال ، حالت تعمیر و نگهداری از اطلاعات شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.


منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-releases-maintenance-mode-a-new-feature-to-hide-your-personal-information-from-prying-eyes?utm_source=rss&utm_medium=direct