سامسونگ گلکسی A04s اکنون به‌روزرسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می‌کند


سامسونگ می‌خواهد تا پایان سال جاری عرضه One UI 5 خود را به پایان برساند، زیرا تا کنون سرعتی رکوردشکنی را به ثبت رسانده است و از اوا، اکتبر که این جنون شروع شد، ده‌ها مدل را به‌روزرس، کرده است.

آ،ین دستگاهی که با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 در بالا به آن مجهز شده است، Galaxy A04s سطح پایه است. چند ماه پیش با اندروید 12 راه اندازی شد و اکنون با نسخه سفت افزار جدید با نام A047MUBU1BVK5 به اندروید 13 می رود.

سامسونگ گل،ی A04s اکنون به‌روزرس، One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 را دریافت می‌کند

این در حال حاضر به واحدهای فروخته شده در پاناما می رسد و احتمالاً به زودی در سراسر جهان پخش می شود، اگر در این مدت مشکلی وجود نداشته باشد. از آنجایی که این یک گوشی بسیار پایین رده است، دارای رابط کاربری One UI است هسته 5.0 که دارای زیرمجموعه ای از ویژگی های نسخه کامل است. ساخت جدید همچنین پچ امنیتی نوامبر 2022 را به همراه دارد. از آنجایی که این دستگاه به‌روزرس،‌های امنیتی سه ماهه را دریافت می‌کند، انتظار می‌رود دستگاه بعدی در سه ماهه اول سال آینده وارد بازار شود.

منبع


منبع: https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a04s_is_now_receiving_the_one_ui_5_update_based_on_android_13-news-57024.php