قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو-اصفهان موبایل مارکت

در سال 2021 سامسونگ سری گلکسی S21 را معرفی کرد و برای سال جدید میلادی نیز سری گلکسی S22 معرفی شد که شامل سه گوشی هوشمند گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود. هر یک از این سه مدل از دوربین‌هایی توانمند، تراشه‌ای با توان پردازشی بسیار بالا و کیفیت ساخت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و درواقع در میان پرچم‌داران تمام عیار اندرویدی قرار می‌گیرند. از آن‌جایی که سامسونگ قطعات و لوازم الکترونیکی متنوعی تولید می‌کند، لوازم جانبی متنوعی برای گوشی‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات مشابه دارد.

شاید بتوان گفت که رقیب اصلی گوشی سامسونگ، گوشی اپل یا همان آیفون است. با اینکه شرکت سامسونگ بسیار بزرگ‌تر از اپل است و محصولات بسیار بیشتر و متنوع‌تری را وارد بازار می‌کند، اما گوشی‌های آیفون نیز از فناوری‌های بسیار پیشرفته و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. در واقع، گاهی اوقات سامسونگ از روی ویژگی‌های آیفون، کپی‌برداری می‌کند. به طور کلی، سامسونگ از دو استراتژی قیمت‌گذاری استفاده می‌کند، اولین آن سیاست قیمت‌گذاری اسکیمینگ و دومین آن هم سیاست قیمت رقابتیست.

همچنین در باغ کالا امکان خرید به صرفه با بهترین قیمت گوشی موبایل سامسونگ امکان پذیر است. با شروع مدل‌ها از سامسونگ گلکسی A40، گوشی‌های هوشمند سری A از نظر قیمت گوشی سامسونگ میان رده هستند. برخی از گوشی‌ها ممکن است کمی گران‌تر باشند و عملکرد بهتری داشته باشند. این گوشی‌ها از نظر دوربین، قدرت پردازش و کیفیت ساخت بدنه نیز بهتر هستند.

  • استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید.
  • حداکثر روشنایی نمایشگر برابر با 1750 نیت است و از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند.
  • از مزایای این دستگاه می توان خوش دست بودن و دوربین سلفی قوی و همینطور باتری معقول ان را نام برد و تنها عیب آن بدنه پلاستیکی آن را میتوان نام برد.
  • میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند.
  • در سال 1998 مدل SGH-600 با بهره گیری از عملکرد کم مصرف توانست موفقیت های زیادی را بدست آورد.
  • شرکت اپل که از رقبای قدرتمند سامسونگ است، برای همه نامی آشناست و نیازی به تعریف ندارد، چراکه گوشی های آن همواره در رتبه اول قرار دارند و حرفی برای گفتن ندارند.

همچنین فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ قابلیت خرید حضوری کالا را نیز دارا می باشد . تیم ارتباطات موبایل ۷ دارای فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، یوتیوب ، گوگل پلاس ، تویتر و پینترست می باشد که بسیار علاقه مند هستیم مشتریان گرامی ما را در این بستر ها دنبال کنند. پس این کمپانی دست از تلاش برنداشت و کیفیت گوشی های سامسونگ روز به روز افزایش پیدا کرد تا امروزه این گوشی های کره ای به عنوان با دوام ترین و بهترین گوشی های بازار شناخته شوند. سامسونگ پس از عرضه سیستم عامل اندروید توسط گوگل فرصت را غنیمت شمرد و با اعمال تغییراتی روی این سیستم عامل و عرضه گوشی هایی مانند Galaxy S3 به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان تبدیل شد. هم اکنون سامسونگ بیش از یک دهه است که با فروش سالانه چند صد میلیون گوشی بر بازار موبایل جهان حکمرانی می کند.

آشنایی با برند سامسونگ

سامسونگ گوشی ‌های سری A را با هدف قیمت مناسب‌تر و رقابت با برندهای دیگر نظیر شیائومی و هواوی در بازار پرفروش گوشی‌ های میان رده عرضه کرده است. از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 می‌توان به گلکسی A32 4G، گلکسی A32 5G، گلکسی A42 5G، گلکسی A52 4G، گلکسی A52s 5G و گلکسی A72 اشاره کرد. اگر به دنبال خرید گوشی از این سری هستید که ساخت سال 2022 باشد، گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی مجله خبری موبایل مارکت A53 و گلکسی A73 از آخرین محصولاتی هستند که سامسونگ به بازار عرضه کرده است. کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی‌ های خود از تراشه‌های متفاوتی نظیر اسنپدراگون، اگزینوس و یا مدیاتک استفاده می‌کند که هرکدام عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهند. با اینکه اکثر گوشی ‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کنند اما با وجود این، گوشی هایی هستند که در ساختار آن‌ها از تراشه دیگری استفاده شده است.

تعداد پیکسل‌های بیشتر به معنی اندازه تصویر بزرگ‌تر است، که در یک صفحه نمایش کوچک واضح‌تر دیده می‌شود. علاقه‌مندان به عکاسی خواهان دوربین با سنسور ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 یا پایین‌تر برای عکاسی سریع حتی در نورهای کم می‌باشند. یک عکاس معمولی می‌تواند حتی با یک دوربین ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 یا f/2.2 کار کند. اگر شما از کسانی هستید که گوشی خود را زیاد زمین می‌زنید، بهتر است به سراغ انواع فلزی یا پلاستیکی بروید.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A32 128GB Ram6GB

اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند. از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت. اخیرا، بعضی از گوشی‌های سری Galaxy A به پر فروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی دنیا تبدیل شده‌اند. این موضوع، به سامسونگ برای عرضه‌ی گوشی‌های خوب با قیمت‌های خوب‌تر، فشار وارد می‌کند. پیش از این، ساسونگ تقریبا به این بازار توجهی نداشت و بیشتر تمرکزش را روی تولید گوشی‌های گران قیمت گلکسی اس و گلکسی نوت قرار می‌داد.

Samsung Galaxy Z Flip3 5G 8/256GB Mobile Phone

سری گلکسی اس سامسونگ اولین بار در 4 ژوئن 2010 عرضه شد و از آن زمان به بعد به خط تلفنی تبدیل شده است که بیشتر مردم در هنگام ذکر اندروید به آن فکر می کنند. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A. انتخاب گوشی ایده‌آل Galaxy A برای نیازهای شما می‌تواند گیج‌کننده باشد و بیش از هشت مدل را از بین قیمت‌های مختلف انتخاب کنید. بنابراین اگر در سال 2022 به دنبال یک گوشی جدید هستید، در اینجا چیزی است که باید در مورد سری گلکسی A بدانید. سری A با ارائه ویژگی هایی که قبلاً به پرچمداران سامسونگ محدود شده بود با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر شروع شد. در حالی که به طور سنتی بر روی بخش میان رده متمرکز بود، سامسونگ در سال 2019 از شر سری های پایه Galaxy J خلاص شد و آنها را در مجموعه گلکسی A قرار داد.