قیمت گوشی سامسونگ ️ بررسی مشخصات و خرید گوشی سامسونگ دیجی دو

اکنون که به ضرورت داشتن گوشی موبایل پی بردیم، بیایید انواع تلفن همراه که در بازار موجود هستند را با هم بررسی کنیم. امروزه تلفن های همراه پر از امکاناتی هستند که نه ‌تنها به ما در برقراری ارتباط با دیگران کمک می ‌کنند بلکه برای انجام کارهای روزمره از جمله پرداخت قبوض، انتقال وجه، درخواست تاکسی اینترنتی، سفارش غذا و خیلی کارهای دیگر استفاده می شوند. همچنین، برای عکاسی و فیلمبرداری، بازی کردن، وبگردی و مطالعه اخبار و اطلاعات روز بسیار پر کاربرد هستند. لیست قیمت این گوشی ها با کمک و همکاری فروشگاه های منتخب بازار تهیه شده است. قابل توجه است این قیمت ها برای هر گوشی به صورت مجزا و روزانه از چندین منبع متفاوت تهیه می‌شوند و میانگین آنها در جدولی که مشاهده نمودید جمع آوری شده است. قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن‌ همراه برند هوآوی از قبیل p8، مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

  • این محصول به تقلید از اپل دست به ساخت و عرضه گوشی های ارزان قیمت کرده است.
  • در فروشگاه اینترنتی تیمچه، انواع گوشی‌‌های هوشمند متناسب با انواع کاربری به‌صورت آنلاین به فروش می‌رسد.
  • اما حدودا بین قیمت 3 میلیون تومان تا 15 میلیون تومان بازه پرفروش گوشی در ایران است.

باتوجه‌به زیادشدن مشغله‌ها و فرهنگ‌سازی در حوزه خرید آنلاین، این نوع خرید در بین مردم رواج بیشتری پیدا کرده و همچنین نسبت به گذشته اطمینان بیشتری به خرید آنلاین دارند. قطعاً همه مردم تمایل دارند تا با پایین‌ترین قیمت، گوشی خود را خریداری کنند. فروشگاه اینترنتی کالاتیک همواره سعی داشته تا تمامی کالاهای خود را با قیمت مناسب و ارسال سریع به دست مشتریان برساند. با تصویب و اجرای قانون رجیستری گوشی موبایل واردات گوشی به صورت قاچاقی به‌طورکلی منتفی شد که یکی از مزیت‌های این طرح بود.

علم و فناوریقیمت گوشی هوآوی + لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۱۳ آذر)

در این قسمت می‌توانید لیست گوشی های سامسونگ موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت گوشی سامسونگ و یا سایر موارد، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. عده ای دیگر در صنعت الکترونیک به گیمرها مشهور هستند که به دنبال گوشی هوشمندی با رم و پردازنده ی بالاتر هستند. در کنار این ها عده ای کاربر معمولی محسوب می شوند که برای رفع نیازهای روزانه و تفریح به یک گوشی سامسونگ احتیاج دارند. میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند.

محدوده قیمت

زومیت به عنوان مرجع موبایل در بحث بررسی تخصصی، ارائه مقایسه دقیق مشخصات فنی، ارائه قیمت انواع گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین پاسخ به سوالات و راهنمایی آن‌ها شناخته می‌شود. هنگام خرید گوشی سوالی که باید از خود بپرسید این است که از گوشی خود چه انتظاراتی دارید؟ شناخت صحیح نیاز از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری می‌کند. ممکن است دنبال خرید گوشی برای فردی باشید که صرفا برای برقراری تماس و استفاده از شبکه‌های اجتماعی به گوشی نیاز دارد. در این صورت عمر باتری اولویت پیدا می‌کند و یک گوشی ارزان پایین رده با ظرفیت باتری بالا برایتان بهترین گوشی هوشمند خواهد بود. امروزه خرید گوشی در مقایسه با گذشته، فرایند به‌مراتب پیچیده‌تری محسوب می‌شود.

پس با احتساب اینکه ازقیمت روز گوشی‌ آیفونمطلع هستید هنگام خرید باید کارت بانکی خود را پر از پول کرده باشید. با اینکه عرضه و فروش گوشی های آیفون اپل در همه جای دنیا و به ویژه کشور عزیزمان ایران به خاطر تحریم ‌ها محدود است اما این محصولات هواداران خاص خود را دارند. این محبوبیت تا جایی پیش رفته است که در مترو و یا جاهای شلوغ شاهد در دست داشتنانواع گوشی های آیفوناز نسل‌های قدیمی مثل آیفون 6، 7 پلاس تا آیفون های جدیدتر مثل iPhone 12 Pro Max ، و همین اواخر آیفون های سری 13 هستیم.

IOS هرگز طراحی منعطف و تجربه کاربری متمایز اندروید را به کاربران خود عرضه نکرده است. اما این سیستم عامل طرفداران خاص خود را در دنیا دارد که همواره به امنیت گوشی خود می‌بالند. بنابراین در خرید گوشی موبایل هوشمند باید تمام امکانات آخرین نسخه سیستم عامل را با سیستم عامل‌های دیگر سبک سنگین و مقایسه کنید. بعد از مطالعه راهنمای خرید میتوانید به لیست قیمت روز گوشی در ابتدای صفحه مراجعه کنید و با توجه به بودجه‌ای که دارید مدل مناسب خودتان را انتخاب کنید.

سری اس گوشی سامسونگ

البته پرچمداران سری S سامسونگ را نباید فراموش کنیم، سری S سامسونگ از بدو تولید گوشی‌های پرفروش جهان بوده است به طوری که آنقدر مورد استقبال قرار گرفت در یک دوره موبایل سامسونگ برای چند سال یک طراحی را دنبال می کرد. گوشی هوشمند یا موبایل محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین کالای دیجیتال است که درواقع باید آن را پیش‌نیاز اساسی ورود به زندگی هوشمند دانست. گوشی‌های هوشمند امروزه ابزاری همراه برای همه افراد جامعه مدرن در هر سن‌وسالی هستند. حتماً تابه‌حال دقت کرده‌اید که اگر دو گوشی با مشخصات فنی تقریباً یکسان ولی با برندهای متفاوت را مقایسه کنید می‌بینید، گوشی که برند مطرح‌تری دارد گران‌تر است.

این روزها دوربین اولتراواید برای تصویر برداری از فضای بیشتر، در اکثر گوشی‌های میان‌رده نیز وجود دارد اما هنوز علاقه‌مندان به زوم و دوربین تله‌فوتو باید در بازار گوشی‌ های بالارده به دنبال آن بگردند. من میخوام یه گوشی تو رنج 4 تا 5 میلیون بخرم اما نمیدونم دقیقا چی بخرم که خیالم از بابتش راحت باشه و مناسب باشه. در حالی که چند برنامه سبک و سنگین را باز کرده‌اید عکسبرداری یا بازی کنید و سپس به ارزیابی سرعت پردازش سیستم بپردازید. سرعت انجام و پردازش عملیات‌های مختلف بیانگر ظرفیت تراشه به کار برده شده در گوشی شما خواهد بود. گوشی های اندروید امکانات خیلی خاص و تسهیلات رایگان کاملی را برای کاربرانش فراهم کرده است.

در مورد باتری و انتخاب یک موبایل با باتری مناسب هم باید گفت که جدیدترین گوشی ها معمولاً از باتری‌های بسیار خوبی برخوردارند به طوری که حتی با وجود نمایشگرهایی با نرخ نوسازی بالا باز هم طول عمر بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. می‌توان گفت که طول عمر باتری دیگر این روزها چالش نیست؛ اما در نظر داشته باشید به مرور زمان، این خود شما هستید که تعیین می‌کنید که عمر باتری گوشی موبایل شما چه قدر باشد. اگر استانداردهای شارژ شدن را رعایت کنید، قطعاً به مدت طولانی‌تری می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید. دسترسی به مقایسه قیمت گوشی و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است.