قیمت گوشی شیائومی مشخصات، قیمت و خرید گوشی های شیائومی xiaomi در کالاتیک کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..-اصفهان موبایل مارکت

شما با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می توانید، محصول موردنظر خود را حتی بدون چک، به صورت اقساطی خریداری کنید. سیاست شرکت شیائومی بر این قاعده استوار است که از فروش هر گوشی تنها سود 5 درصدی کسب کند، در صورتی که مقدار این سود برای رقبای آن مانند اپل و سامسونگ برابر با 40 درصد است. لازم به ذکر است که گوشی های پرچم دار و گیمینگ شیائومی نیز نسبت به رقبای خود از قیمت پایین تری برخوردار هستند. در صورتی که به دنبال یک گوشی با مشخصات پرچم دار اما با قیمت پایین تر هستید، می توانید به سراغ خرید گوشی های شبه پرچم دار یا همان گیمینگ شیائومی بروید. قیمت های پایین گوشی شیائومی دو دلیل اصلی دارد اول اینکه شیائومی محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به مشتری یکی از دلایل مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی است. دلیل دوم این است که اگر دقت کرده باشید شیائومی هزینه ای برای تبلیغات تلویزیونی و رسانه ای نمی پردازد و صرفا از طریق شبکه های اجتماعی و در بستر اینترنت به تبلیغات می پردازد.

  • مصرف کنندگانی که تا حدودی از این برند آگاهی دارند می دانند که از نظر عملکرد از دستگاه های شیائومی ناامید نخواهید شد.
  • قطعات گوشی های شیائومی کاملا در دسترس‌اند و اگر بنا به هر علتی دچار مشکل شوند، به سادگی قابل تعمیر می‌باشند و هیچ مشکلی برای تعمیر آن‌ها وجود ندارد.
  • از آن‌جایی که برخی فروشندگان سودجو با فلش کردن رام گلوبال روی گوشی‌های پک چین اقدام به فریب کاربران و فروش گوشی با قیمت گران‌تر می‌کردند، شیائومی از سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت موانعی را برای جلوگیری از اینگونه اقدامات به وجود بیاورد.
  • بنابراین اگر به دنبال موبایلی ارزان اما با کیفیت می‌گرید بهتر است آن را در مدل‌های مختل موبایل‌های شیائومی جستجو کنید.
  • شیائومی با انواع گوشی پوکو نیز توانست موفق ظاهر شود و این برند نیز توانست در سال ۲۰۲۰ اعلام استقلال کند.

طراحی فوق‌العاده بدنه با کم‌ترین حاشیه در صفحه جلویی ، صفحه نمایش با پنل super ALOMED و مقاوم در برابر رطوبت و آب، دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری 4030 میلی‌آمپر، تنها تعدادی از ویژگی‌های مورد توجه در موبایل شیائومی مدل Mi A3است. شیائومی سری گوشی های هوشمند بسیاری را ارائه می دهد که در بین نسل جوان و همچنین در مجله خبری موبایل مارکت جامعه تجاری بسیار محبوب هستند. شیائومی در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان دوربین گوشی های هوشمند در نظر گرفته می شود زیرا دارای بیشترین دوربین های چندگانه با وضوح بالا است. اگر با سایر برندها مقایسه کنید قیمت گوشی موبایل شیائومی در میانمار بسیار پایین است و با کیفیت و امکانات عالی در آن بازار قابل مقایسه است.

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ام 5 اس | Xiaomi Poco M5s 6/128

اصلی ترین دلیلی که کاربران این تلفن ها را خریداری می کنند، قیمت این گوشی ها است. شما می توانید این گوشی ها را که دارای یک صفحه نمایش OLED و دوربین سه لنز است، در کنار 8 گیگابایت رم و آخرین پردازنده کوالکام با قیمتی مناسب خریداری کنید. ارزان بودن این گوشی ها به دلیل اجزایی که استفاده می کنند نیست بلکه به روشی است که شیائومی در ساختار تجاری خود استفاده کرده. برند شیائومی، به غیر از گوشی‌های هوشمند محصولات الکترونیکی دیگری مثل لپ‌تاپ و تبلت، ساعت‌های هوشمند، تلویزیون، محصولات خانگی هوشمند مثل لامپ‌های هوشمند و لوازم جانبی تولید می‌کند. شیائومی گوشیهای خود را با چندین رده بندی مختلف عرضه و روانه بازار می‌کند. هر چند که گوشی های شیائومی به‌خاطر ساخت و عرضه گوشی‌های میان‌رده با مشخصات بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه بودن شهرت دارند.

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی 11 پرایم | Xiaomi Redmi 11 Prime 4G

همانطور که مشاهده کردیم، تنوع بالا در ظرفیت حافظه و رم باعث شده تا مشتریانی که قصد خرید تلفن همراه شیائومی را دارند؛ بتوانند گوشی مورد نظر را با حافظه و رم مورد نیاز خریداری کنند. محصولات معروفی که شیائومی تولید می کند شامل دستبندهای سلامت، لامپ های هوشمند، پهباد، پاوربانک و جاروبرقی رباتیک است. ضمنا باید کفش های ورزشی هوشمند و دوربین های امنیتی را هم به لیست محصولات شیائومی اضافه کنید. تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد.

شما با وارد شدن به صفحه گوشی شاپ متوجه دسته بندی های منظم و کاربری راحت آن می شوید، به طوری که خیلی راحت امکان دسترسی شما به محصول موردنظرتان فراهم می شود. شما با خرید از گوشی شاپ هیچ نگرانی در مورد اصالت کالا و گارانتی آن نخواهید داشت و حتی اگر قادر به پرداخت کل هزینه کالا نیستید، می توانید از گزینه خرید اقساطی گوشی شاپ استفاده کنید. حتی برای اطمینان خاطر مشتریان، امکان پرداخت هزینه درب منزل فراهم شده است. این برند همواره سعی داشته محصولات خود را با قیمتی مناسب که تمامی اقشار امکان خرید آن را داشته باشند به فروش بگذارد.