لیست قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ 26 آذر 1401 گوشی شاپ-اصفهان موبایل مارکت

گوشی‌های سری S پرچمداران گران ‌قیمت برند سامسونگ هستند که از همان ابتدا مورد توجه کاربران قرار گرفتند. شرکت سامسونگ با معرفی سری S‌ به همراه سیستم عامل اندروید توانست در آن زمان سهم بازار خوبی را به خود اختصاص دهد و رقییب دیرینه خود یعنی نوکیا را جا بگذارد. در حال حاضر جدیدترین پرچمداران سامسونگ S21، S21 ultra، S20 و S21 fe هستند. اگر شما هم قصد دارید از برند سامسونگ موبایل بخرید، پیشنهاد می کنیم از نمایندگی رسمی موبایل سامسونگ در تهران خرید کنید.

  • هدف اصلی از سری گلکسی F عرضه در بازارهای چین، هند و بنگلادش بود، اما سامسونگ تصمیم گرفت محصولات سری با نام دیگری روانه بازار هند کند.
  • در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود.
  • کمپانی سامسونگ از تمامی امکانات خود استفاده کرده تا از بازار رقابتی موبایل جا نماند.
  • به طور کلی گوشی هایی مانند Galaxy A12 ، Galaxy A22 و Galaxy A03s بازمانده سری Galaxy J هستند که تحت برند A عرضه می شوند.

شرکت سامسونگ هنوز هم این کار را انجام می‌دهد و در حال حاضر، تولید کننده‌ی اصلی‌ صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند در دنیا است. برای قیمتگوشی موبایل سامسونگمی‌توانید از سایت فروشگاهی 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر کمک بگیرید. در یک حرکت حساب شده، ابتدا یکی از خطوط تولید خود را به طور کلی تعطیل و خط تولید جدیدی را جایگزین آن کرد و اکنون چند خط تولید دارد که بازارهای متعددی را هدف قرار داده‌اند.

در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است. ممکن است در بعضی از مناطق دنیا، جدیدترین گوشی‌های این برند با کمی تأخیر به مصرف‌کنندگان برسند اما به سختی می‌توانید جایی روی سیاره‌ی خاکی پیدا کنید که خرید این گوشی دشوار باشد. در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت. امروزه، این دو سری گوشی سامسونگ تا حد زیادی، به هم دیگر شبیه شده‌اند. معمولا، جدیدترین گوشی گلکسی نوت، بسیار مشابه جدیدترین گوشی گلکسی است ولی یک قلم الکترونیک که به S pen معروف است، همراه خودش دارد.

وجه تمایز گوشی سامسونگ از دیگر برندهای موجود در بازار گوشی‌های هوشمند چیست؟

در حال حاضر، Galaxy M12، M22 و M32، معروف‌ترین مدل‌های این سری از گوشی های سامسونگ در ایران به‌شمار می‌آیند. البته مدل‌های جدیدتری نیز به بازار آمده‌اند که شامل مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 می‌شوند و با صرف کمی هزینه بیشتر می‌توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید. پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است. اگر می‌خواهید تنها ۴ میلیون تومان روی خرید یک گوشی جدید با مشخصات نسبتا خوب، هزینه کنید، سامسونگ محصولی برای فروش به شما دارد.

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید یا به دنیای تکنولوژی و گجت ها علاقمند هستید، اطلاع از آخرین مدل گوشی سامسونگ برای شما حائز اهمیت خواهد بود. نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران جدیدترین مدل گوشی های سامسونگ را در وبسایت خود معرفی می کند و در صورتی که وارد بازار ایران شده باشند، امکان خرید این گوشی ها را به شما می دهد. برای اطلاع از قیمت آخرین مدل گوشی سامسونگ و ویژگی های آن، به همین صفحه مراجعه کنید. گوشی شاپ یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه فروش گوشی های همراه، تبلت، لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی فعالیت می کند و شما می توانید از طریق این فروشگاه یک خرید آنلاین امن و مطمئن داشته باشید. محصولاتی که از طریق گوشی شاپ خریداری می کنید دارای گارانتی معتبر هستند و شما می توانید از اصالت آن ها مطمئن شوید.

برای مثال شما برای خرید گلکسی اس 22 اولترا باید مبلغی حدود چهل میلیون تومان پرداخت کنید! اما اگر پول ندارید نگران نباشید زیرا می توانید با استفاده از قابلیت خرید اقساطی مجله خبری موبایل مارکت صاحب این گوشی شوید و لذت ببرید. گوشی های سریS سامسونگ گوشی های رده بالا و پرچمدار سامسونگ هستند که در تولید آنها از اجزا و قطعات با کیفیت بسیاربالا استفاده میشود. جدیدترین گوشی های سری S مدل های گلکسی اس 22، اس 22 پلاس، اس 22 اولترا هستند.

گلکسی اس 20 اف ای سامسونگ 4G

تراشه اسنپدراگون نسل هشتم Gen 1 در این گوشی، پردازش داده ها را انجام می دهد. حداکثر روشنایی نمایشگر برابر با 1750 نیت است و از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کند. در دیگر ساعات پس از گرفتن پیغام شما عزیزان، در اولین ساعات روز کاری آتی با شما تماس می گیریم. در این صورت، شرکت ارسال کننده و مقداد آی تی هیچ مسئولیتی در قبال گم شدن یا آسیب احتمالی بسته شما نخواهد داشت.

گلکسی A73 سامسونگ 5G

سامسونگ Z Fold4 و Z Flip4 در آگوست 2022 به خانواده سری گلکسی Z ملحق شدند و پیشرفت هایی را در زمینه قدرت پردازش، عمر باتری و نمایشگرهای درجه یک جهانی به ارمغان آوردند. سامسونگبرای عرضه گوشی‌های خود در بازارهای آمریکا باید از تراشه اسنپدراگون استفاده کند اما در بازار جهانی با چنین محدودیتی روبرو نیست؛ بنابراین از تراشه اختصاصی خود یعنی اگزینوس استفاده می‌کند که قدرت پردازشی مشابه با پردازنده‌های اسنپدراگون دارند. گوشی های تاشو سامسونگ در حال حاضر حرف زیادی برای گفتن دارند، اسمارت فون های تاشو سامسونگ اگرچه قیمت بسیار بالایی حتی بالاتر از قیمت گوشی آیفوندارند، اما توانسته اند بسیار محبوب واقع شوند و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کنند. سامسونگیک ابرشرکت کره‌ای است که در زمینه‌های مختلفی مشغول به فعالیت است؛ این کمپانی در سال 1938 به عنوان یک شرکت بازرگانی با سرمایه‌ای حدود 27 دلار توسط لی بیونگ تاسیس شد. شاید بتوان نقطه عطف کمپانی سامسونگ را برای تبدیل شدن به یک برند جهانی و پرطرفدار، سال 1960 دانست؛ سامسونگ در این سال با تشکیل چند بخش به صورت رسمی به صنعت الکترونیک وارد شد و شروع به ساخت تلویزیون‌های سیاه و سفید کرد. بله – شما با خرید از فروشگاه گوشی شاپ می توانید به صورت اقساطی و حتی بدون چک، گوشی هوشمند موردنظر خود را خریداری کنید.