قیمت گوشی سامسونگ در نمایندگی مشهد آسیاتل-اصفهان موبایل مارکت

از اواخر دهه‌ی 1970، تلاش سامسونگ برای ورود به بازار موبایل آغاز شد و در سال 1986، با رونمایی از یک مدل تلفن خودرو نتیجه داد. دو سال بعد، در سال 1988 اولین گوشی همراه سامسونگ ساخته شده در کره جنوبی با عنوان SH-100 روانه‌ی بازار شد تا سامسونگ خود را آماده‌ی رقابت با غول بزرگ آن دوران صنعت موبایل، یعنی موتورولا کند. در آن سال‌ها، شرکت‌های کره‌ای توجه اصلی خود را به کمیت (در مقابل کیفیت) معطوف کرده بودند که این طرز نگاه، موجب بالا رفتن آمار خرابی گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ شده بود. به همین دلیل، رئیس هیئت مدیره وقت سامسونگ برای جلوگیری از بدنام شدن این کمپانی در بازار موبایل، در سال 1995 دستور داد تمام گوشی های قدیمی موجود در بازار را جمع‌آوری و به کارخانه‌ای که در آن‌جا تولید شده بودند، منتقل کنند. در آن‌جا نزدیک به 2000 نفر از کارکنان سامسونگ با سربندهایی با عنوان «اول، کیفیت» با چکش به جان 150 هزار موبایل مشکل‌دار افتادند و پس از خرد کردن، آن‌ها را سوزاندند. همان طور که در متن نیز آمده است مجله خبری موبایل مارکت دارای سری های متفاوت است که از لحاظ قیمتی بازه ی وسیعی را در بر می گیرد.

  • در حال حاضر کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده ی محصولات الکرونیکی و گوشی های موبایل در سطح جهانی مطرح بوده و در زمینه ی تولید لوازم مختلفی ماندد باتری، چیپست، فلش مموری، هارد و عرضه آن ها به کمپانی هایی مانند اپل، سونی، نوکیا و …
  • اگر قصد خرید گوشی سامسونگ تا 3 میلیون را دارید، قطعا چند گزینه‌ی معقول پیش روی شماست.
  • تلویزیون‌های این کمپانی توانستند بسیار محبوب واقع شوند و تا سال 1976، این برند توانست یک میلیون تلویزیون سیاه و سفید را به فروش رساند.
  • قیمت گوشی سامسونگ با توجه به اینکه می توانید از بین میان رده های قوی یک مدل خوش ساخت با کاربردهای مختلف تهیه کنید کاملا معقول و به صرفه است.
  • قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است.

مورد اول، یک گوشی است که ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی دارد و وقتی باز می‌شود، ظاهری شبیه به یک تبلت پیدا می‌کند. مورد بعدی، شبیه گوشی‌های تاشونده‌ی قدیمی است و وقتی که باز می شود، ظاهری شبیه به یک گوشی معمولی پیدا می‌کند. نهایتا، سامسونگ توانست تقریبا کل بازار گوشی‌های اندرویدی را به خودش اختصاص دهد.

گوشی بلک بری

درصورتی که محصول موردنظر شما در لیست فروشگاه نباشد، می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا گوشی شاپ آن را به لیست محصولات خود اضافه کند. از مشخصه های خوب این فروشگاه اینترنتی دسته بندی منظم بخش های مختلف آن است تا کاربران بتوانند به راحتی آن ها را پیدا کنند و به مقایسه قیمت محصولات و ویژگی های دیگر آن برای انتخاب بهترین گزینه بپردازند. آن‌چه سامسونگ را از برندهای معتبری مانند سونی، ال جی یا HTC متمایز می‌کند، تدوام در حضور، به‌روز ماندن و عطش سیری‌ناپذیر برای به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار موبایل است. به همین دلیل، گوشی های ساخت سامسونگ هم بین کاربران عادی و هم کاربران حرفه‌ای محبوبیت دارند و در همه‌جای دنیا به‌عنوان محصولاتی مطمئن و باکیفیت شناخته می‌شوند.

رم گوشی S22 Ultra 5G سامسونگ : 12 گیگابایت

انواع گوشی سامسونگ متناسب با بودجه جیب شما در فروشگاه اینترنتی دارسو موجود میباشد. انواع گوشی میان رده انواع گوشی پرچمدار و انواع گوشی مقرون به صرفه در فروشگاه دارسو موجود است. این موضوع که هنگام خرید گوشی موبایل سامسونگ کدام مدل را انتخاب کنید، به بودجه و نیاز های شما بستگی دارد. برای مثال در صورتی که بودجه محدودی دارید و کار سنگینی با گوشی خود انجام نمی دهید، خرید گوشی سامسونگ A13 یا خرید گوشی سامسونگ A23 ، بهترین انتخاب برای شما است. اگر دوربین و نمایشگر بهتری می خواهید و بودجه بالاتری دارید، می توانید از گوشی های میانرده رو به بالا سامسونگ یک مدل را انتخاب کنید. برای مثال خرید گوشی سامسونگ a53 منطقی ترین انتخاب برای افرادی است که دوربین و نمایشگر با کیفیتی می خواهند و می توانند حدود 11 میلیون تومان برای گوشی هزینه کنند.

سال‌ها پیش که کمپانی سامسونگ کار خود را با صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین آغاز کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظارش باشد. شرکت کره‌ای سامسونگ، یک ابرشرکت چند ملیتی، با فعالیت‌های بین‌المللی است که مرکز آن در شهر سئول قرار دارد. سه دهه‌ی اول فعالیت گروه سامسونگ به توسعه در زمینه‌های صادرات، صنایع غذایی و بیمه اختصاص یافت؛ اما با تاسیس سامسونگ الکترونیک در سال 1969 (با نام اولیه‌ی صنایع الکتریک سامسونگ)، تمرکز اصلی این هلدینگ بر روی دنیای الکترونیک و فناوری قرار گرفت. معمولا گوشی‌هایی که در بازارهای آمریکای شمالی وجود دارند، دارای پردازنده‌ی کوالکام و گوشی‌های سامسونگ در دیگر نقاط دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند.

اگر با رابط کاربری اپل راحت‌تر هستید، پس باید به سراغ خرید آیفون ارزان بروید. این گوشی‌های هوشمند خیلی سریع نیستند و نمی‌توانید با آن عکس‌های حرفه‌ای بگیرید. اگر به دنبال گوشی هستید که بیشتر با آن تماس تلفنی می‌گیرید، از اینترنت استفاده می‌کنید و گاهی عکس می‌گیرید، این مدل گوشی‌ها برای شما مناسب هستند.