لیست قیمت گوشی شیائومی Xiaomi فروش ویژه 1401 توشه-اصفهان موبایل مارکت

همچنین شیائومی، اظهار داشته است که کلمه‎‌ی Mi مخفف Mobile Internet می‌باشد. این لوگو معانی مخفی دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان ماموریت غیر ممکن را نام برد که به چالش هایی که این شرکت در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست، اشاره دارد. قطعات گوشی های شیائومی کاملا در دسترس‌اند و اگر بنا به هر علتی دچار مشکل شوند، به سادگی قابل تعمیر می‌باشند و هیچ مشکلی برای تعمیر آن‌ها وجود ندارد.

  • کمپانی شیائومی زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هرکدام از آن‌ها بخشی از سبد محصولات این برند را تامین می‌کنند.
  • برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از فروشگاه ها به صفحه قیمت گوشی های شیائومیمراجعه نمایید.
  • تو عملکرد دوربین رقابت سنگین تر میشه و گوشی های سامسونگ تو این بخش معمولا حرف های زیادی برای گفتن دارن ولی بازم موردی خصوصا توی عکاسی بعضی مدل های گوشی xiaomi ارزش خرید بالایی حتی تو بخش دوربین دارند.

این گوشی‌ها مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G کوالکام هستند که آن‌ها را به گوشی‌های میان‌رده تبدیل کرده است. آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است. بعدازآن 17 درصد سهام بازار متعلق به اپل و 14 درصد آن متعلق به شیائومی می شود و شرکت های OPPO و Vivo به ترتیب در رده های چهارم و پنجم قرار دارند. مشکلات اقتصادی حاکم بر کل جهان ناشی از ویروس کرونا در این کاهش فروش تأثیر داشته است.

گوشی شیائومی در ایران

صفحه نمایش بر گیمیر ها و کاربرانی که در طول روز به صفحه نمایش بسیار نگاه می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. صفحه نمایش های موبایل شیائومی معمولاً از LCD ، AMOLED ، LED و IPS استفاده میکنند، در مقابل رقیب های هم قیمت دیگر مجله خبری موبایل مارکت برندها صفحه نمایش گوشی های شیائومی دارای روشنایی و نرخ تازه سازی بالاتر و کیفیت بالاتری را نیز دارد. پس اگر قصد خرید گوشی با کیفیت صفحه نمایش بالایی را دارید موبایل های شیائومی برای شما گزینه مناسبی است.

شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی کالاتیک سعی داشته تا با فروش گوشی های شیائومی با بهترین قیمت و ارسال فوری رضایت شما عزیزان را جلب کند. به جز گوشی های پرفروش و رند بازار معمولا کمتر مغازه ای اقدام به موجود کردن همه ی گوشی های شیائومی میکنه و درصد خرید اینترنتی گوشی شیائومی به نسبت گوشی های سامسونگ بیشتره. همونجوری که دیدید تنوع مدل های گوشی های xiaomi بالاست و در برخی موارد در یک بازه قیمتی شاهد حضور چندین مدل مختلف از این برند هستیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 12 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

شیائومی محصولی متناسب با بودجه شما و نیاز هر کاربر را با فناوری پیشرفته ، یعنی صفحه نمایش ، ظرفیت حافظه و ویژگی های دوربین مناسب تولید می کند. هنگام انتخاب تلفن همراه شیائومی ، مهم است که کاربران در مورد نیاز مورد نظر خود تصمیم بگیرند و تلفن مناسب برای این منظور را انتخاب کنند. اگر می خواهید تلفنی خریداری کنید که قرار است در طول روز زیاد مورد استفاده قرار گیرد و بتواند ساعت های طولانی دوام بیاورد ، تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 با ظرفیت بالای باتری در بین مدلهای مورد علاقه کاربران قرار دارد. تلفن همراه شیائومی Redmi Note 10 ظرفیت باتری بسیار بالای 5000 میلی آمپری دارد.

شیائومی معمولا طی دو سال ۲ نسخه ارتقا اندروید را به کاربرانش ارائه می‌کند؛ اما نسخه‌های پایدار آپدیت شیائومی برای MIUI به صورت ماهیانه منتشر می‌شود. برای کاربرانی که مشتاق برخورداری از جدیدترین امکانات هستند، شیائومی آپدیت هفتگی یا رام developer را نیز در نظر گرفته است. این آپدیت‌ها به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و برای دریافت آن‌ها لازم است یک بار رام دولوپر یا بتا را روی گوشی خود فلش کنید. رابط کاربری MIUI در نسخه‌های MIUI 12 و MIUI 12.5 کاملا بهینه شده و امکاناتی نظیر هوش مصنوعی برای اجرای سریعتر برنامه‌ها به آن اضافه شده است.