نکاتی در مورد انتخاب و خرید گوشواره طلا مجله تخصصی طلا ساعتچی | hsaatchi

نکاتی در مورد انتخاب و خرید گوشواره طلا مجله تخصصی طلا ساعتچی | hsaatchi

اگر فرم صورت باریک و کشیده دارید و می‌خواهید توپُرتر به نظر برسد، باید گوشوارهای میخی، گوشواره خوشه‌دار، گوشواره آویز کوتاه، گوشواره حلقه‌ای متوسط یا بزرگ را انتخاب کنید. زیورآلات تکمیل کننده استایل هستند، هر چند که در نگاه اول ضروری به نظر نرسند. استفاده از زیورآلات باعث می‌شود فردی به نظر برسید که شیک پوشی برای او مهم است و به مد و فشن اهمیت می‌دهد. گوشواره طلا یکی از همین زیورآلات و جزء جدایی ناپذیر استایل دنیای امروزی است که طرفداران زیادی بین خانم‌ها و آقایان پیدا کرده است. گوشواره‌های حلقه‌ای به شکل بیضی یا دایره هستند و به لاله گوش برخورد نمی‌کنند.

  • محافظ پشت گوشواره از جنس نقره بوده و اين گوشواره ظریف بخاطر طراحي زيبا و نگین های مارکیز درخشان جلوه بسیار زیبایی روی گوش داشته و مناسب استفاده به صورت روزانه یا دادن هدیه ای خاص می باشد…
  • رزگلد، یکی از رنگ‌های زیورآلات است که با هر رنگ پوستی زیبا می‌شود.
  • در ابتدا، بدانیم که گوشواره چیست و چه کاربردی دارد؟ گوشواره یک شیء زینتی است که از اصلی‌ترین اکسسوری‌ها و زیورآلات محسوب می‌شود.
  • به صورت کلی محصول تولید شده هرچه ریزه کاری و پیچیدگی های بیشتری داشته باشد، اجرت ساخت آن نیز بیشتر خواهد بود.

در مورد انتخاب گوشواره‌های ترکیبی کار شما آسان است، زیرا طیف گسترده‌ای از انواع سنگ‌های قیمتی و مروارید وجود دارد. اصولا ترکیب مناسبی از سنگ و فلز در یک گوشواره، می‌تواند به زیبایی چهره شما خریدانلاین طلا بیافزاید. دیجی زرگر، ویترین آنلاین طلا و جواهر کشور است که با هدف توسعه و تحول صنعت طلا و جواهر فعالیت خود را آغاز کرده است . کالاهای قابل ارائه در سایت شامل انواع مصنوعات طلا و جواهر با عیار 18 است.

پشت گوشواره‌ طلا زنانه

اگر می‌خواهید استایلی داشته باشید که شما را از سایر افراد متمایز کند، این مدل را امتحان کنید. گوشواره‌های قطره‌ای مینیمال و سبک وزن هستند و می‌توانید آن‌ها را در محل کار، مهمانی و قرارهای دوستانه استفاده کنید. اغلب خانم‌ها دوست دارند گوشواره‌های طلا مختلف را امتحان کنند، زیرا آن‌ها می‌توانند به تنهایی استایل شما را تحت تأثیر قرار دهند. این اکسسوری با توجه به تنوعی که دارد به شما اجازه می‌دهد تا با هر بودجه‌ای که دارید آن را تهیه کنید. البته گوشواره طلا مدل‌های مختلفی دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان مدل مناسب را انتخاب کنید. شما باید قبل از انتخاب گوشواره مناسب خود، تحقیقات کافی انجام دهید و در مورد ترجیحات خود کاملاً مطمئن باشید.

گوشواره طلاروس

ولی در باز و بسته کردن بسیار راحت است و زیبایی خاصی نسبت به دیگر گوشواره‌ها دارد. شما با انتخاب طرح و مدل ساده و ظریف به صورت روزانه می‌توانید از گوشوراه طلای خود استفاده کنید و لذت ببرید. برخی از افراد ترجیح می‌دهند گوشوراه بسیار ظریف و کوچک و برخی طرح‌های بزرگ و سنگین‌تر را انتخاب می‌کنند. برای تمیز کردن گوشواره‌های گران قیمت مانند گوشواره‌هایی که دارای الماس هستند می‌توانید آن‌ها را در ترکیب آب گرم و آمونیاک قرار دهید و اجازه دهید به مدت بیست دقیقه در آن بماند. حال گالری طلای سنجاق هم با برپا کردن سایت خود، امکان خرید آنلاین انواع محصلات طلای دست ساز خود را برای تمام ایرانیان در اقصی نقاط ایران فراهم کرده است.