گوشی سونی بررسی و قیمت گوشی موبایل سونی Sony

در این مطلب به بررسی و معرفی جدیدترین گوشی های سونی در سال 2022 پرداختیم. تمام محصولات ساخت این کمپانی معتبر، حرفه‌ای و منحصر به فرد هستند و می‌توان با خیال راحت محصولات آن را خریداری کرد. شما هم می‌توانید گوشی جدید سونی 2022 را خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرید. با این حال، کارایی سونی اکسپریا 5 مارک 2 نسبت به قیمت آن بهتر است و به همین دلیل این گوشی توانست در لیست بهترین گوشی های سونی 2022 قرار گیرد. در این مطلب تکراتو به بررسی بهترین گوشی های سونی 2022 پرداخته است. جایی نروید و همراه ما در سایت ژابیت باشید؛ چون ما نیز در این مقاله با موضوع علت بالا نیامدن گوشی سونی اکسپریا و راه حل های آن با شما خواهیم بود.

  • سونی با ساخت این گوشی، ثابت کرد که به نظرات مشتریان خود اهمیت می‌دهد و در این برترین گوشی Sony جهان تمام ضعف‌های مدل‌های قبلی جبران شده است.
  • بنابراین اگر قصد دارید فیلم‌های 4K خود را در گوشی ببینید، این تلفن بهترین گزینه است؛ در غیر اینصورت، به سراغ ادامه‌ی لیست بهترین گوشی های سونی 2021 بروید.
  • با این حال، کارایی سونی اکسپریا 5 مارک 2 نسبت به قیمت آن بهتر است و به همین دلیل این گوشی در اول این لیست بهترین گوشی های سونی 2021 قرار گرفته است.
  • البته این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایشی نیست و طراحی نازک و بسیار ظریف آن ممکن است مطابق سلیقه همه نباشد اما از بهترین گوشی های سونی 2022 است.
  • به علاوه، این گوشی دارای یک لنز سه‌گانه است که شامل لنز اصلی، لنز اولترا واید و تله فوتو 12 مگاپیکسلی است و از چیپست قوی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد.

با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. در این لیست از گوشی 150 دلاری تا گوشی 1200 دلاری به چشم می‌خورد و همین محدوه‌ی قیمتی وسیع نشان می‌دهد که سونی تولیدات خود را بر اساس شناسایی و برطرف کردن نیازهای کاربران هدف‌گذاری کرده است. شما را با دریایی از محصولات سونی روبه‌رو می‌کند و به شما اجازه می‌دهد گوشی مورد نظر خودتان را بر اساس نیازهایتان انتخاب کنید. از دیگر بهترین گوشی های سونی 2021 ، می‌توان به سونی اکسپریا وان مارک 2 اشاره کرد که جزو جدیدترین گوشی های سونی نیز محسوب می‌شود و از اندروید 10 بهره می‌برد.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia 5 II ظرفیت 256 گیگابایت

در حقیقت بخش موبایل این شرکت پس از مدت‌ها در مسیر صعود قرار گرفته و دقیقاً زمانی که سایر رقبای قدیمی در حال بستن فروشگاه‌های خود و خروج از این میدان هستند، سونی باری دیگر در مسیر بازگشت قرار گرفته است. امروزه سونی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون و کنسول‌های بازی است. همینطور این برند در ساخت گوشی نیز موفق بوده به طوری که بهترین گوشی های سونی 2022 آن طرفداران زیادی بین مردم دارند. اگر قصد دارید با جدیدترین گوشی های سونی در سال 2022 آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. این رویکرد، همگی توسط افراد متخصص و کارشناس صورت گرفته تا وظیفه ی حیاتی انتقال اطلاعات و آگاهی برای خرید به بهترین شکل انجام گردد.

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

با این حال، کارایی سونی اکسپریا 5 مارک 2 نسبت به قیمت آن بهتر است و به همین دلیل این گوشی در اول این لیست بهترین گوشی های سونی 2021 قرار گرفته است. اگر شما با صفحه نمایش کوچک‌تر آن مشکلی ندارید، می‌توانید آن را تهیه کرده و صاحب بهترین گوشی سونی دنیا شوید. درست است که اکسپریا 1 گوشی پرچم‌دار سونی در سال 2019 است، اما اکسپریا 5 گوشی جدیدتری است و از بهترین گوشی های سونی 2021 زمان خود است. البته که این بهترین گوشی سونی دنیا صفحه نمایش نسبتا کوچکی دارد ولی از کیفیت نمایش و رزولوشن خوبی برخوردار است و تراکم پیکسل در هر اینچ آن 449 پیکسل است.

این سنسور به اندازه 1 اینچ طول دارد یعنی دقیقا سنسور دوربین کامپکت RX100 VIII. یکی از روش های بروز رسانی موبایل sony و دیگر گوشی های اندرویدی، استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ است. برای این منظور باید نرم افزار Sony PC Companion را در ویندوز و Sony Bridge for Mac را در مک، دانلود و نصب کنید. پس از آن گوشی را با کابل USB به رایانه وصل کرده و مطابق مراحل پیش بروید.

یکی از ویژگی‌های عالی این گوشی، باتری آن است که نسبت به مدل‌های قبلی سونی بسیار بهتر است و اکسپریا وان مارک 2 را به یکی از بهترین گوشی های سونی 2021 تبدیل کرده است. این گوشی به خاطر استفاده از دوربین باکیفیت، نمایشگر مناسب و پردازنده‌ی قوی خود مورد ستایش قرار گرفت از طرفی نداشتن فلش دوربین و استفاده از نسخه‌ی قدیمی اندروید از جمله ایراداتی بود که به این مدل وارد شد. اسپیکر گوشی سونی اکسپریا z5 premium از نوع استریوم است و علارغم سایر گوشی های اندرویذی در قسمت جلوی دستگاه قرار گرفته است. در این گوشی جدید سونی 2021 ، از دوربین‌های آلفای سونی استفاده شده و صفحه نمایش 4K آن با رزولوشن بالا شما را بسیار تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و همینطور دوربین سه‌گانه‌ی آن لحظات شما را به خوبی و با کیفیت ثبت خواهد کرد.

با توجه به ماهیت عمده فروش بودن مجموعه گوشی پلازا تمام هدف مدیران جوان و خلاق این مجموعه ایجاد ارتباط بدون واسطه بین عمده فروش انواع محصولات دیجیتال و مصرف کننده نهایی است. بنابراین ارائه بهترین قیمت و همچنین محصولات با کیفیت دارای گارانتی شرکتی از وظایف جدایی ناپذیر مجموعه گوشی پلازاست. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با نرخ رفرش ریت 120 هرتز است که موجب می‌شود موقع استفاده‌ از آن، گوشی خیلی روان عمل کند. به علاوه، این گوشی دارای یک لنز سه‌گانه است که شامل لنز اصلی، لنز اولترا واید و تله فوتو 12 مگاپیکسلی است و از چیپست قوی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. نظر شما در مورد بهترین گوشی های سونی 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.