گوشی سونی قیمت، مشخصات، مقایسه و خرید موبایل SONY

در این مطلب به بررسی و معرفی جدیدترین گوشی های سونی در سال 2022 پرداختیم. تمام محصولات ساخت این کمپانی معتبر، حرفه‌ای و منحصر به فرد هستند و می‌توان با خیال راحت محصولات آن را خریداری کرد. شما هم می‌توانید گوشی جدید سونی 2022 را خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرید. با این حال، کارایی سونی اکسپریا 5 مارک 2 نسبت به قیمت آن بهتر است و به همین دلیل این گوشی توانست در لیست بهترین گوشی های سونی 2022 قرار گیرد. در این مطلب تکراتو به بررسی بهترین گوشی های سونی 2022 پرداخته است. جایی نروید و همراه ما در سایت ژابیت باشید؛ چون ما نیز در این مقاله با موضوع علت بالا نیامدن گوشی سونی اکسپریا و راه حل های آن با شما خواهیم بود.

زماني كه باطري خيلي داغ مي‌شود، گوشي هاي هوشمند سونی به صورت خودکار خاموش مي‌شوند تا در برابر آسیب‌های احتمالی از خود محافظت نمایند. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. و محبوب شدن اپل، سونی تا حد زیادی متضرر شد و حتی مجبور به تعطیلی کارخانه‌هایش و تعدیل بخشی از نیروهای خود شد. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

  • اسپیکر گوشی سونی اکسپریا z5 premium از نوع استریوم است و علارغم سایر گوشی های اندرویذی در قسمت جلوی دستگاه قرار گرفته است.
  • ممکن است عملیات بروز رسانی طولانی شود؛ در این صورت به هیچ عنوان نباید گوشی شما خاموش شود.
  • در این بخش از آپدیت گوشی سونی اگر به روز رسانی برای گوشی شما ارائه شده باشد، به راحتی می توانید آن را انتخاب کرده و صبر کنید تا مراحل دانلود به اتمام برسند.
  • این گوشی که از جدیدترین گوشی های سونی موجود در بازار است، باتری 4000 میلی آمپر ساعت دارد و وزن 225 گرمی آن ممکن است برای افراد کمی سنگین باشد.

سونی نیز به همین منظور از یک دوربین ToF، سنسور طیف رنگ و فلاش ال ای دی استفاده کرده است. اما نکته ای که دوربین این گوشی را از دیگر محصولات بازار متفاوت می کند، سنسور 1 اینچی این دوربین است که در میان محصولات موجود منحصر به فرد است. سونی اکسپریا تراشه اسنپدراگون 888 را با خود به یدک می کشد که از قابلیت اتصال به شبکه 5G پشتیبانی می کند و با کمک یک پردازنده هشت هسته ای و 12 گیگابایت رم اطلاعات را پردازش می کند. باتری 4500 میلی آمپری با شارژ سریع 30 وات می تواند باتری را در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ کند. گوشی‌های هوشمند روز به روز در ابعاد بزرگ‌تری ساخته می‌شوند ولی اگر شما به دنبال یک گوشی جمع و جور و با کیفیت سونی هستید، اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. این بهترین گوشی سونی دنیا تمام ضعف‌های مدل‌های قبلی را جبران می‌کرد و توانست فروش خوبی داشته باشد.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia 1 II ظرفیت 256 گیگابایت و 12 گیگابایت رم

نرم افزار را اجرا کرده و منتظر بمانید تا موبایل شما را شناسایی کند. در مرحله بعدی آپدیت گوشی سونی، یک صفحه جدید باز می شود که باید دستورالعمل های آن را به ترتیب اجرا کنید. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

البته مدتی از عرضه این گوشی گذشته و هرچند که این گوشی از گوشی‌های جدید سونی محسوب نمی‌شود، اما از بهترین گوشی‌های سونی است. به علاوه، این گوشی دارای یک لنز سه‌گانه بوده که شامل لنز اصلی، لنز اولترا واید و تله فوتو 12 مگاپیکسلی است و از چیپست قوی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد. سرعت و دقت در سیستم دوربین گوشی‌های سونی بالاترین اولویت را دارد و همین سبب تفاوت گوشی‌های سونی با سایر گوشی‌های موبایل می‌شود. پس یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی که بیش از هر چیز به عکاسی با گوشی خود علاقه دارند، اسمارتفون‌های جدید سونی است. بجز صفحه نمایش، جنبه‌های دیگر این گوشی هم به اندازه کافی تحسین برانگیز عمل می‌کنند. برای مثال باتری این گوشی با وجود اینکه تنها یک باتری 4500 mAh است، از نظر عمر باتری از بسیاری از گوشی‌های پرچمدار بهتر عمل می‌کند و دوام بالاتری دارد.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XA دو سیم کارت ظرفیت 16 گیگابایت

درست است که بعد از این پرچم‌دار، دو گوشی سونی پرچم‌دار دیگر معرفی شده ولی همچنان این گوشی بهترین گوشی سونی 2021 است. در اینجا صفحه نمایش QHD با پشتیبانی از HDR، دوربین مملو از ویژگی‌ها، ضبط ویدئو 4K HDR وجود دارد و حتی می‌توانید فیلم‌هایی با حرکت آهسته با سرعت 960 فریم در ثانیه با کیفیت فول اچ دی بگیرید. یکی از بهترین گوشی‌های Sony که می‌توان نام برد گوشی Sony Xperia 1 III است.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia L3 ظرفیت 32 گیگابایت

اصلی‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی این گوشی، نمایشگر 6 اینچی OLED آن به همراه رزولوشن QHD+ است که باعث می‌شود هنگام فیلم دیدن، از کیفیت آن بسیار لذت ببرید. اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص سونی هستید که می‌خواهید بهترین گوشی سونی 2021 اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای تهیه کنید، از این گوشی غافل نشوید. سونی اکسپریا 1 مارک 3 اولین گوشی جهان با صفحه نمایش 4K و 120 هرتز است.

یکی از ویژگی‌های عالی این گوشی، باتری آن است که نسبت به مدل‌های قبلی سونی بسیار بهتر است و اکسپریا وان مارک 2 را به یکی از بهترین گوشی های سونی 2021 تبدیل کرده است. این گوشی به خاطر استفاده از دوربین باکیفیت، نمایشگر مناسب و پردازنده‌ی قوی خود مورد ستایش قرار گرفت از طرفی نداشتن فلش دوربین و استفاده از نسخه‌ی قدیمی اندروید از جمله ایراداتی بود که به این مدل وارد شد. اسپیکر گوشی سونی اکسپریا z5 premium از نوع استریوم است و علارغم سایر گوشی های اندرویذی در قسمت جلوی دستگاه قرار گرفته است. در این گوشی جدید سونی 2021 ، از دوربین‌های آلفای سونی استفاده شده و صفحه نمایش 4K آن با رزولوشن بالا شما را بسیار تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و همینطور دوربین سه‌گانه‌ی آن لحظات شما را به خوبی و با کیفیت ثبت خواهد کرد.