گوشی هواوی خرید آنلاین و لیست قیمت گوشی‌ های هواوی Huawei کالاتیک کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..-اصفهان موبایل مارکت

کمتر بودن قیمت گوشی هواوی نسبت به رقبا به این دلیل است که این کمپانی خود یکی از تولیدکننده‌های چیپست‌های داخل گوشی نیز هست. این تراشه‌ها از نظر قدرت پردازش و گرافیکی با برند‌های مطرح روز دنیا رقابت می‌کنند. قیمت گوشی های هواوی در چندین محدوده مختلف دسته‌بندی می‌شود و سری Mate گران‌قیمت‌ترین گوشی‌ها بوده که البته امکانات متناسب با قیمت خود را نیز ارائه می‌دهند.

با گذشت زمان، هواوی احتمالاً به برنامه های کاملاً ویژه تر دسترسی پیدا می کند و گوشی های بدون گوگل این برند را به چشم انداز جذاب تری تبدیل می کند. ما وضعیت را رصد خواهیم کرد و در صورت بهبود وضعیت ممکن است گوشی های هواوی را در آینده بهترین خریدها کنیم. و دیگر لازم نیست نگران از بین رفتن باتری گوشی خود باشید، زیرا گوشی های هوآوی به خاطر ظرفیت بالای باتری خود مشهور هستند.

  • البته این گوشی هم دقیقاً مانند سری P40، از خدمات موبایلی Google برخوردار نیست.
  • کالاوما همچنین، در راستای ارائه‌ی بهتر خدمات و رضایت مشتریان، بازارگاه را راه‌اندازی کرده است تا کیفیت را به بالاترین سطح برساند.
  • می‌توان این سری و مشخصات آن را مشابه سری A سامسونگ نامید که با داشتن قابلیت‌های خیلی خوب، قیمت مناسب‌تری دارند.

هواوی در گوشی P30 کاملا روی دوربین است تصاویری که از راه دور و در شب با این گوشی می‌گیرید عالی هستند و با ترکیب قدرت این سه لنز عالی و مقداری ترفند نرم‌افزاری گرفته می‌شوند. در نهایت برای افرادی که دنبال خرید بهترین گوشی های هواوی با قیمت پایین هستند، انتخاب از بین سری P Smart را پیشنهاد می‌کنیم و حتی می‌توانید از سری قدیمی‌تر P نیز انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های خاص گوشی های هوآویمی‌توان به طراحی زیبا و تنوع بالا اشاره کرد؛ هوآوی گوشی‌های متنوعی را در فواصل زمانی کوتاه به بازار عرضه می‌کند و امکان خرید گوشی های هوآوی را در اختیار کاربران مختلف با بودجه‌های متفاوت قرار می‌دهد. از آنجا که کمپانی هواوی دارای نمایندگی رسمی در داخل ایران است، شما با خیال راحت می‌توانید گوشی مورد نظرتان را خریده و از آن استفاده کنید. به لطف نمایندگی‌های هواوی در ایران و فروش محصولات این برند با گارانتی رسمی شرکتی، تمام گوشی‌های حال حاضر هواوی در بازار قابل تعمیر هستند و قطعات آن‌ها به صورت رسمی وارد کشور می‌شود.

در زبان چینی قسمت اول نام هواوی به معنای گل است که با کمی دقت شما می‌توانید آن‌را در لوگوی هواوی هم ببینید. هواوی یک شرکت چندملیتی در حوزه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است که در سال 1987 و به هدف رقابت با شرکت‌های خارجی در چین تاسیس شد. سپس به مشتریان در مورد خطرات هشدار داده می شود و به آنها کمک می شود تا برنامه های مشکوک را بلافاصله حذف نصب کنند.

گوشی موبایل هواوی مدل P40 Pro ظرفیت 128/8 گیگابایت

تفاوت آنر با سایر سری‌ها این است که در این خط تولید قیمت‌های مختلفی از میان‌رده تا پرچم‌دار می‌بینیم و مشخصات آن‌ها نیز با توجه به این مسئله، با یکدیگر تفاوت دارد. در دنیای گوشی‌های هواوی، سری Mate قدرتمندترین، خلاقانه‌ترین و البته گران‌ترین گوشی‌ها هستند. متاسفانه در سال اخیر و با توجه به تحریم‌هایی که برای این کمپانی ایجاد شد، هواوی سال چندان خوبی را سپری نکرد.

انواع گوشی هواوی

هواوی، یک ابر شرکت چینی است که یکی از بزرگ‌ترین ارائه کنندگان خدمات مخابراتی در جهان و تولیدکننده انواع لوازم الکترونیکی از جمله گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ است. تأسیس این شرکت به سال 1987 میلادی بازمی‌گردد و دفتر مرکزی آن هم در شنژن چین است. هواوی را مدیر سابق ارتش آزادی‌بخش چین به نام رن ژنگفی با هدف رقابت با کمپانی‌های فناوری بزرگ خارجی راه اندازی کرد.

در مجموع می‌توان گفت که گوشی‌های هواوی دوربین‌های بسیار خوبی دارند، از نظر قابلیت‌های سخت‌افزاری حرف ندارند و قیمت آن‌ها نیز بد نیست. رزولوشن دو دوربین گوشی هواوی پی 9، 12 مگاپیکسل لود که بهترین عکس های در نور کم را تا آن زمان به ثبت می رسانید. بله، با وجود سرویس موبایل هوآوی که خلا سرویس موبایل گوگل را برطرف می‌کند و با توجه به کارایی و کیفیت بالای گوشی های هواوی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن‌ها ارزش خرید را دارند. گوشی نوا، نیز یکی از دیگر سری گوشی های هواوی است که در کلاس گوشی های میان رده قرار دارد. این سری از گوشی های هواوی به دلیل داشتن مشخصات و امکاناتی بهتر، در جایگاه بالاتری از گوشی های سری Y قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که بازار هدف این سری از گوشی های هواوی، جوانان علاقه‌مند به فناوری‌های جدید و امکانات خاص هستند.

مجله خبری موبایل مارکت Mate 20 Pro به لطف طراحی زیبا، صفحه نمایش عالی و عملکرد خوب، مرتباً در لیست بهترین تلفن‌ های هوشمند جهان Business Insider قرار می‌گیرد. برخی از گوشی ‌های هوشمند Huawei به دلیل دوربین ‌های چشم‌گیر خود مشهور هستند. گوشی P30 Pro چهار دوربین دارد که از نظر کیفیت برابر یا حتی بهتر از Pixel 3 گوگل است. در حالی که تلفن ‌های هوشمند گوگل به دلیل ویژگی‌ های عکاسی خود شهرت دارند و این برتری مشخص می‌کند که هوآوی در این صنعت در جایگاه بالایی قرار دارد. قیمت گوشی هواوی را می‌توان اولین دلیل محبوبیت این برند در بین کاربران ایرانی دانست؛ این برند توانست با ارائه قیمت مناسب در مدت زمان اندکی نبض بازار را در دست گیرد و کاربران بسیاری را متقاعد به خرید گوشی های هوآوی سازد.

پس تعجبی ندارد که ممکن است کاربران بسیار زیادی در دنیا وجود داشته باشند که بدون اطلاع خود، از یکی از محصولات هواوی استفاده کنند. برچسب سفید به محصولاتی گفته می‌شود که یک کمپانی برای کمپانی‌های دیگر می‌سازد و با لیبل کارخانه سفارش‌دهنده به بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر هواوی چندین دفتر مختلف در سرتاسر دنیا دارد و با داشتن خط تولیدهای گوناگون و یک زیرمجموعه محبوب، توانست به رشد بی‌نظیری در دنیای تکنولوژی دست پیدا کند. برای مصرف کننده معمولی که به سادگی میخواهد تصاویر را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد، یک دوربین با 6 مگاپیکسل کافی است. کسانی که می خواهند تصاویر را برش دهند یا پرینت های بزرگتر انجام دهند، باید به دنبال وضوح بالاتر باشند. این بدان معناست که شما می توانید به راحتی حدود 400 تصویر را برای هر گیگابایت فضای ذخیره سازی ذخیره کنید.