گوشی هواوی مشخصات، خرید و قیمت گوشی هواوی Huawei-اصفهان موبایل مارکت

هوآوی Mate 40 Pro در حال حاضر بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین است و بعد از آن هوآوی P40 Pro یکی از فوق‌العاده‌ترین دوربین‌ها در بین تمام برندها را دارد. گوشی هواویمحصول یکی از شرکت‌های چند ملیتی فنآوری محوربوده که مقرر اصلی آن در شهر شنژن چین قرار دارد. این شرکت که در سال 1987 تأسیس شد،در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های ارتباطی قدرتمند دنیا محسوب می‌شود. مهلت خرید گوشی‌های تلفن همراه هوای با تخفیف ویژه، 2 هفته، از 15 تا 29 مرداد 1401 است. سری Y شامل گوشی های میان رده هوآوی می‌شود که هر یک قابلیت‌های خاصی را به کاربران ارائه می‌دهند؛ قیمت مناسب‌تر نسبت به پرچمداران اولین شاخصه این گوشی‌هاست و هر یک طرفداران خاص خود را دارند.

جدیدترین گوشی هواوی در این سری شامل Huawei P40، P40 Pro و البته P40 Pro Plus است. از لحاظ سخت‌افزاری هر سه این گوشی‌ها بسیار قدرتمند بوده و جزو بهترین‌های بازار هستند. با اینکه گوشی هواوی مهم‌ترین و اصلی‌ترین محصول این کمپانی به‌نظر می‌رسد، اما هواوی محصولاتی با برچسب سفید نیز می‌سازد. اگر شما هم قصد خرید یک گوشی huawei دارید، با ما همراه باشید تا تمام نکات مهم و اصلی این برند را با هم بررسی کنیم. انواع گوشی هواوی در سرتاسر دنیا به چنان محبوبیتی رسیده که تنها یک کمپانی یعنی سامسونگ توان رقابت با آن را دارد. همچنین به یاد داشته باشید که بخشی از ظرفیت حافظه داخلی قبلاً توسط نرم افزار از پیش نصب شده اندروید اشغال شده است و فضای کمتری برای عکس ها و فیلم های شما باقی می گذارد.

یکی از محصولاتی که فروش بسیار بالایی در میان گوشی های هوشمند هوآوی داشته، Ascend G630 بوده که در سال ۲۰۱۶ از چرخه تولید کنار رفت. به همین علت هواوی سعی کرد میان رده های خود را با نام هانر و با فروش بسیار بالا روانه بازار نماید. با وجود این که در ابتدا سری Honor و Ascend به صورت همزمان به بازار عرضه می شدند، ولی هواوی تصمیم گرفت که محصولات هانر را به صورت مستقل در سال ۲۰۲۰ تولید نماید. با توجه به کیفیت بالای گوشی‌های این کمپانی، قیمت گوشی هواوی در مقایسه با سایر برند‌ها، به‌صرفه و اقتصادی است. خرید آنلاین گوشی هواوی از سایت ایسل به آسان‌ترین شکل ممکن امکان پذیر است کافیست با توجه به نیاز خود، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سری P و Mate گوشی هواوی از جمله Mate 30 ،Mate 30 Pro ،Mate 30 5G ،Mate 30 Pro 5G P30 ،P30 Pro، میت 20، میت 20 پرو و میت 20 ایکس در سال‌های 2018 و 2019 عرضه شدند و سبب شدند که هواوی به غول تولیدگنندگان گوشی هوشمند جهان تبدیل شود. به دلیل محدودیت ‌هایی که دولت ترامپ در زمینه مدل ‌های مختلف گوشی هواوی و قابلیت ‌های آنها قرار داده است، این شرکت بسیاری از گوشی ‌های جدید خود را بدون پشتیبانی از گوگل پلی عرضه کرده است. با این وجود باز هم فروش هواوی در تمام دنیا بالاست و این نشان دهنده کیفیت ساخت این گوشی‌ های هوشمند است. همانطور که پیشتر اشاره کردیم، برند هوآوی در عرصه اسمارتفون ها اندرویدی از محبوترین و موفق‌ترین ها محسوب می شود.

  • اگر به دنبال انتخاب و خرید گوشی موبایل هواوی هستید، باید اطلاعات کافی در مورد گوشی های پایین رده میان رده و با راننده این برند به دست آورید.
  • با اینکه در سال‌های گذشته انواع گوشی هواوی مهم‌ترین محصول این کمپانی بود، اما محصولات مختلفی با برند هواوی در دنیا ساخته می‌شوند.
  • در سال‌های گذشته، این غول فناوری چینی تعداد زیادی گوشی‌های نوا وارد بازار می‌کرد.
  • مواردی از قبیل دوربین های چهار لنز با نام تجاری Lecia ، شارژ سریع باتری ها با استفاده از تکنولوژی انتقال برق بدون سیم، صفحه نمایش لمسی با وضوح AMOLED 4k و انفجار رنگ ها برای اینکه گوشی هایشان مطرح شود و به یک نقطه عطفی در مد گوشی های موبایل تبدیل شود.
  • سری P30 حتی با نداشتن چیپست جدید و صفحه نمایش با کیفیت خیلی بالا، پرچمدار سال 2019 هوآوی بود.

در حالی که یک گوشی هوشمند متوسط در عرض 10 ساعت یا بیشتر به صفر درصد می رسد، گوشی های برتر هواوی می توانند برای یک روز کامل استفاده سنگین دوام بیاورند. چنین اکوسیستمی یکی از دلایلی است که کاربران اپل به گوشی‌های آیفون معتاد هستند. وقتی که یک وسیله‌ی الکترونیکی از یکی از شرکت‌های اپل یا هواوی می‌خرید، بعید است که وسیله‌ی دیگر را از برند دیگری بخرید.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y8s ظرفیت 64 گیگابایت رم 4

در حال حاضر یکی از جدیدترین گوشی‌های پرچمداری که هواوی معرفی کرده، گوشی هواوی P50 Pro است که به عنوان نسل جدید گوشی هواوی P40 Pro وارد بازار شده است. این گوشی که قدرتمندترین موبایل هواوی هم محسوب می‌شود، در زیر قاب خود به چیپست 5 نانومتری Kirin 9000 مجهز شده است. هواوی نام طراحی Dual Ring را برای این گشوی انتخاب کرده است؛ زیرا دو ماژول گرد زیر هم برای میزبانی از دوربین‌های 50 مگاپیکسلی واید، 64 مگاپیکسلی تله فوتو، 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 40 مگاپیکسلی سیاه و سفید روی قاب پشتی این گوشی قرار گرفته‌اند. گوشی های میان رده هواوی به گونه ای طراحی می شوند که با به روزترین قابلیت ها، استفاده از دوربین با کیفیت و حافظه داخلی مناسب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برای رقابت با برندهای بزرگ huawei پرچمداران خود را با کیفیت بسیار بالا را روانه بازار خواهد کرد.

سری P با مدل‌های P40 Pro ،P40 و P40 Pro Plus از جدیدترین گوشی‌های هواوی هستند. هر ۳ گوشی از نظر سخت‌ افزاری فوق‌ العاده قدرتمند هستند، اما مشکلات نرم‌ افزاری هواوی از عالی بودن انواع گوشی هواوی جلوگیری می‌کند. اما هنوز هم مناسب بودن قیمت گوشی‌های هواوی نظر برخی افراد را برای خرید آن جلب می‌کند. میانگین قیمت گوشی‌های هواوی شامل رنج مختلفی است و شما باید با توجه به مقداری که می‌خواهید هزینه کنید تصميم به خرید بگیرید؛ با بررسی مشخصات و قیمت روز گوشی هواوی در سایت‌های مختلف و مقایسه آن‌ها با هم، می‌توانید یکگوشی با قیمت مناسب خریداری کنید. عوامل زیادی در مشخص کردن قیمت گوشی‌های هواوی و خرید گوشی موثر هستند و هر چه کیفیت گوشی بیشتر باشد قیمت بالاتری دارد. این برند که ساخت کشور چین است، گوشی‌های سری Ascend ،T-line و GR-line را تا به امروز تولید کرده است.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova Y60 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

اگر گوشی موبایل هواوی سری P تنها مشابه گلکسی سری S است، مجله خبری موبایل مارکت سری Mate عینا همان مشخصات گوشی‌های نوت سامسونگ را دارند. برای اینکه خرید گوشی هوآوی برایمان ساده باشد، باید چند نکته ساده را در نظر بگیریم. لیست قیمت گوشی هوآوی را در سایت مقداد آی تی مشاهده کنیم و متناسب با بودجه مان یک بازه قیمتی را انتخاب کنیم. قابلیت های آن ها را بررسی کنیم و برای انتخاب دقیق تر گوشی هوآوی، از نظر سایر کاربران، استفاده کنیم.

در سال ۲۰۱۶، هواوی ادعا کرد که به بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی هوشمند در دنیا تبدیل خواهد شد. در سال 2016 برادر کوچک تر گوشی هوای اسند پی 2 به بازارهای جهانی عرضه شد، ضخامت پی 6 در حدود 6.2 میلیمتر بود و همچنان با تراشه ی K3V2 یکی از قدرتمندترین ها در دنیای تکنولوژی محسوب می شد. دوربین بکار برده شده در این مدل از گوشی هواوی توانست با اقبال عمومی مواجه شود و نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کند. روز‌به‌روز با‌کیفیت‌تر شده و مدل‌های کاربردی بیشتری از آن به بازار می‌آید، در ادامه به ویژگی کلی گوشی‌ های هواوی مثل قیمت، ارزش خرید آنها نسبت به سایر برندها،همچین تفاوت سری‌های مختلف و خطوط تولید تفاوت این برند اشاره خواهیم کرد. گوشی موبایل همراه همیشگی و یکی از مهم‌ترین ابزار کار برای کاربران راننده اسنپ است. داشتن یک گوشی مناسب، با باتری خوب و سیستم عامل قوی، کار کردن با اپلیکیشن رانندگان را راحت‌تر و سفرهای اسنپی را برای ما لذت‌بخش‌تر می‌کند.