قیمت گوشی سامسونگ امروز 26 آذر زومیت-اصفهان موبایل مارکت

لوازم جانبی گوشی های همراه سامسونگ به راحتی در همه بازارهای جهانی یافت می شود. باتری های موجود در گوشی های سامسونگ، ظرفیتی بالاتر از 3000 میلی آمپر دارند. کشور سازنده تجهیزات الکترونیکی سامسونگ، کره مجله خبری موبایل مارکت است که در حال حاضر دفتر مرکزی آن در شهر سئول قرار دارد. شرکت سامسونگ، یک شرکت کره ای چندملیتی است که در سال 1969 بانام سامسونگ الکترونیک، به طور رسمی روی دنیای تکنولوژی و الکترونیک تمرکز کرد.

  • در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت گوشی سامسونگ و یا سایر موارد، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید.
  • قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد معقول است و می‌توان گفت سامسونگدر قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل کرده است.
  • این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.
  • این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد.

کاربرانی که تعداد بیشتری اپلیکیشن داشته باشند می‌توانند از ورژن‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنند. همچنین می‌توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. اگر تعداد کمی اپلیکیشن در گوشی‌های خود داشته باشید، می‌توانید از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت استفاده کنید.

Samsung Galaxy A02s 3/32GB Mobile Phone

سامسونگ گوشی‌هایی را از سطح مبتدی تا سطح بالا تولید می‌کند، عمدتاً این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است که شامل صفحه کلید موبایل ، ارزان قیمت و پرچم‌دار است. غول فناوری کره جنوبی از طریق این سری ها زیرمجموعه ای در گوشی های هوشمند ارزان قیمت ایجاد کرده است. هدف اصلی این امر رقابت با سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند مانند شیائومی اوپو و ویوو، ارائه گزینه‌های بیشتری به مشتریان خود است. Samsung Galaxy Z Fold4 5G و Samsung Galaxy Z Flip4 5G جدیدترین مدل های موجود در سری Z سامسونگ هستند. هر دو گوشی هوشمند در مقایسه با مدل های قبلی خود با پیشرفت های هیجان انگیزی همراه هستند. انتخاب و خرید گوشی تاشو آن هم خرید گوشی تاشو سامسونگ می تواند گزینه ای خلاقانه و جذاب برای شما باشد تا شما با حضور در هر جمعی خود را نمایان تر کنید.

با برداشتن تیک گزینه «بیمه ارسال سفارش»، ارسال کالای شما تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. آماده شوید تا دیگران را با جدیدترین و جیبی‌ترین Galaxy Z Flip تا به امروز تحت تأثیر قرار دهید. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

قیمت تبلت

شعار سامسونگ در اوایل دهه ۱۹۹۰ ” اول کیفیت ” بوده است، آن ها با بکار گیری بهترین مهندسین صنعت الکترونیک فناوری روز جهان را دچار دگرگونی ساختند. در ابتدای قرن بیست و یکم بود که سامسونگ به سمت تولید محصولات دیجیتال گامی بلند برداشت، گوشی های سامسونگ از جمله تولیدات مهم این برند در این دوران شناخته می شوند. این شرکت به دلیل رقابت سنگین در بازار موبایل ارزان قیمت، به تولید و عرضه گوشی هایی با قیمت پایین نیز پرداخته است. این گوشی ها در ازای قیمت مقرون‌به‌صرفه خود دارای امکانات و ویژگی‌های متعددی است که افراد مختلف با کاربری عادی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اگر به دنبال گوشی های ارزان قیمت هستید میتوانید به لیست قیمت گوشی های پایین رده مراجعه کنید. معمولا پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در دسته گوشی های میان رده و ارزان قیمت قرار میگیرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 دو سیم کارت ظرفیت 128/4 گیگابایت

در دهه 80 میلادی سامسونگ بعد از مشاهده موفقیت های موتورولا در بازار تلفن همراه، سرمایه گذاری در این زمینه را آغاز کرد.در سال 1988 اولین گوشی موبایل سامسونگ به بازار کره جنوبی روانه شد. در آن زمان موتورولا با گوشی های خوش ساخت و با کیفیت بر بازار موبایل حکمرانی می کرد. در نتیجه سامسونگ تا سال 2000 میلادی توانست سهم خود را از بازار گوشی موبایل به تنها ده درصد برساند! حتی زمزمه هایی برای خروج از بازار موبایل در کمپانی سامسونگ شنیده می شد. یکی از معتبرترین منابع برای دریافت به روز ترین لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ در ایران، سایت نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است.

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ سری نوت را دارید باید بگویم که متاسفانه این سری دیگر تولید نمی شود و آخرین گوشی از این سری گوشی Galaxy Note 20 Ultra است که حدود دو سال از عرضه آن می گذرد. البته ناگفته نماند با وجود گذشت دو سال ار عرضه این گوشی، همچنان یکی از بهترین گوشی های بازار است و انصافا دوربین و نمایشگر معرکه ای دارد. زیرا این گوشی قلم S Pen را از سری نوت به ارث برده و طراحی شبیه به سری نوت دارد. گوشی های موبایل هوشمند سامسونگ، پرطرفدارترین برند موبایل در ایران هستند.