قیمت گوشی شیائومی 26 آذر + خرید اینترنتی مبیت-اصفهان موبایل مارکت

موبایل شیائومی کیفیت بالا را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد برای همین بیشتر قیمت گوشی های شیائومی مناسب هستند. رابط کاربری شیائومی امکانات و قابلیت های شخصی سازی زیادی داره که همین تنوع امکانات و تنوع مدل گوشی ها باعث شده باگ های زیادی رو شاهد باشیم که برای رفعشون کمپانی شیائومی آپدیت های کوچیک و بزرگ زیادی ارائه میده. همین باگ های ریز و درشت و آپدیت ها جزئی زیاد باعث شده تا کسانی که حوصله سر و کله زدن با گوشی رو ندارن بی خیال خرید گوشی شیائومی بشن. از طرف دیگه این باور در بین عموم کاربران وجود داره که گوشی های این برند، عمر مفید زیادی دارن و بعد از مدتی استفاده، افت عملکرد قابل توجهی دارن. تو بخش صفحه نمایش و سخت افزار درسته که بازم برتری اکثرا با گوشی های شیائومیه اما خوب گوشی های دیگه ای هم وجود دارن که عملکرد پایاپای و در برخی موارد بهتری دارند. تو عملکرد دوربین رقابت سنگین تر میشه و گوشی های سامسونگ تو این بخش معمولا حرف های زیادی برای گفتن دارن ولی بازم موردی خصوصا توی عکاسی بعضی مدل های گوشی xiaomi ارزش خرید بالایی حتی تو بخش دوربین دارند.

  • «mi»در نام این برند مخفف اینترنت موبایل است، اما به گفته شیائومی معنای دیگری نیز دارد.
  • این شرکت سعی کرده رضایت و سلیقه مشتری را در اولویت طراحی و تولید گوشی‌هایش دخیل نماید و شما حتی رنگ سفیدی که سایر رقبایش به شکل خالص استفاده می‌کنند، به صورت Glacier White و Polar White استفاده می‌کند.
  • در سال‌های اخیر شیائومی روی ظاهر گوشی‌های خود هم، کارهای زیادی انجام داده است و حالا وقتی به گوشی‌های شیائومی نگاه می‌کنیم، سری موبایل‌های بسیار شیک با پشت آینه‌ای و رنگ‌های زیبا مانند طلایی می‌بینیم که چیزی کم از برندهای معروف و گرانقیمت ندارند.
  • صفحه نمایش بر گیمیر ها و کاربرانی که در طول روز به صفحه نمایش بسیار نگاه می‌کنند، اهمیت زیادی دارد.
  • سری m پوکو معمولا شامل گوشی های اقتصادی و میان رده اقتصادی میشن که قیمت مناسبی دارن.

لیستقیمت گوشی های شیائومی را می توانید همه روزه در فروشگاه اینترنتی مبیت مشاهده کنید و از قیمت روز جدیدترین گوشی های شیائومی مطلع شوید. برای فلش کردن گوشی های شیائومی به دو نرم افزار mi unlock و mi flash نیاز خواهید داشت. از آن‌جایی که برخی فروشندگان سودجو با فلش کردن رام گلوبال روی گوشی‌های پک چین اقدام به فریب کاربران و فروش گوشی با قیمت گران‌تر می‌کردند، شیائومی از سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت موانعی را برای جلوگیری از اینگونه اقدامات به وجود بیاورد. رابط کاربری MIUI که از بسیاری جهات از جمله نداشتن منوی برنامه‌ها و پنل نوتیفیکیشن شباهت زیادی به رابط کاربری آیفون‌ها دارد، سرعت اجرای بالایی داشته و رنگ‌ها و افکت‌های به کاررفته در آن بسیار چشم‌نواز هستند. چینی‌ها بخش زیادی از این رابط کاربری را با پیشنهاد گرفتن از کاربران طراحی کرده‌اند.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6/64GB Mobile Phone

اولین موبایل شیائومی در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و نظر بسیاری را به خود جلب کرد. به طور کلی گوشی‌های شیائومی عملکرد خوبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و با توجه به امکانات پیشرفته و به ‌روز از قیمت مناسب ‌تری نیز برخوردار هستند. برند شیائومی سعی کرده تا در مجله خبری موبایل مارکت گوشی‌های خود جدیدترین قابلیت‌های روز دنیا را ارائه دهد و هم پای دیگر رقبا قدم بردارد. علاوه بر این ، می توانید گوشی های هوشمند شیائومی را با ظرفیت حافظه 128 گیگابایتی یا 256 گیگابایتی انتخاب کنید تا از بروز مشکل در ذخیره سازی عکس ، فیلم و یا بازی جلوگیری شود.

بخش عمده‌ای از فعالیت این شرکت به تولید و ساخت موبایل‌های هوشمند محدود می‌شود. تا سال‌های اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشور‌های همجوار آسیایی خود صادر می‌کرد و وارد بازار جهانی نشده بود. با مشاهده عکس گوشی شیائومی که در ابعاد مناسب در صفحات محصول در دسترس است، به خوبی می‌توان سبک طراحی محصول را مشاهده کرد. شیائومی یکی از معدود شرکت‌هایی است که در موبایل های خود از فرستنده مادون‌قرمز برای کنترل لوازم خانگی استفاده می‌کند. ما گوشی هایی را برای شما آورده ایم که در همه منابع بررسی تلفن دارای رتبه برتر هستند. ما بزرگترین پلتفرم بازار برای شیائومی و سایر برندهای محبوب موبایل در این کشور هستیم.

گوشی شیائومی مدل پوکو سی 31 | 4/64 Xiaomi Poco C31

مثلا به شما اجازه می دهد تا از فضای دوم استفاده کنید یعنی همزمان دو واتس اپ، دو فیس بوک و … روی گوشی داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و … امکان مقایسه مشخصات فنی گوشی های موبایل در سایت کالاتیک برای شما عزیزان فراهم شده است. افرادی که قصد بازی با گوشی موبایل خود را دارند آن هم به صورت کاملا حرفه ای، نیاز است که گوشی شیائومی انتخابی آنها با سایر گوشی های شیائومی کاملا متفاوت باشد. سری بلک شارک گوشی های شیائومی تمرکز اصلی روی مبحث گیمینگ دارند ولی در قسمت دوربین، زیاد نمیتوان روی آنها حساب کرد و با گوشی های پرچمدار آنها را مقایسه کرد.

گوشی شیائومی black shark 4

داستان رشد و اوج‌گیری شیائومی به‌حدی سریع پیش رفته که به ماموریتی غیرممکن تشبیه می‌شود؛ نکته‌ای که معنای برند «mi» (مخفف عبارت Mobile Internet) این شرکت را هم تحت تاثیر قرار داده است. کمپانی خلاق چینی در سال 2010 تاسیس شد و یک سال بعد، اولین گوشی هوشمند خود یعنی Xiaomi Mi1 را روانه‌ی بازار کرد. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضه‌ی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. امروزه داشتن یک گوشی هوشمند مناسب، به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم هر انسانی محسوب می‌شود و خرید گوشی شیائومی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پاسخ به نیاز بسیاری از کاربران است. سری redmi با اراده جدید‌ترین مدل خود تحول بسیاری در بازار گوشی های شیائومیایجاد کرد.