گوشی هواوی مدل Y70 ظرفیت 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم-اصفهان موبایل مارکت

با اینکه هواوی هرگز حضور قدرتمندی در ایالات متحده‌ی آمریکا که یکی از بازارهای اصلی فروش تلفن همراه است، نداشته اما این موضوع دلیل نمی‌شود که این شرکت چینی را یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده‌ی تلفن همراه هوشمند ندانیم. گوشی هواوی بسیار محبوب است و از این نظر تنها می‌توان آن را با گوشی سامسونگ مقایسه کرد که پرفروش‌ترین برند گوشی در دنیا است. نقطه ی عطف گوشی هواوی با معرفی نکسوس 6 پی رقم خورد، این مدل در سال 2015 و با تراشه ی اسنپدراگون طراحی و ساخته شده بود. وجود صفحه نمایش Amoled در کنار کیفیت QHD توانست کیفیت فوق العاده ای از یک گوشی هوشمند را به نمایش گذارد. تا آن زمان خرید یک گوشی تمام فلزی با این ضخامت و حس لوکس بودن در بازار محال ممکن بود، نکسوس 6پی با دوربیتی فراتر از حد تصور و اسپیکرهای قوی در یاد همه ماندگار شد.

تا سال 2019 هواوی بعد از سامسونگ دومین گوشی‌ساز برتر جهان بود و گوشی‌هایش را تحت برند خودش و یک برند زیرمجموعه به نام HONOR به فروش می‌رساند؛ اما در سال 2020 تصمیم گرفت برند آنر را بفروشد تا به صورت مستقل فعالیت خودش را ادامه دهد. با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی کشور و قیمت های سرسام آور گوشی های هوشمند و همچنین کاهش توان خرید مردم به خوبی می‌توان متوجه شد که خرید گوشی هوشمند در این روزا کار بسیار سختی محسوب می‌شود. چنانچه به قیمت روز گوشی هواوی نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی محسوب می‌شود. قیمت موبایل هواوی با در نظر گرفتن مشخصات آن، بسیار مناسب‌تر از سایر برندها بنظر می‌رسد. احتمالا به همین علت است که این کمپانی چینی توانسته علی‌رغم فراز و نشیب‌های سال اخیر حوزه موبایل، همچنان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در دنیا باشد. یکی از دلایل پایین بودن قیمت گوشی هواوی، به کارگیری تراشه‌های اختصاصی این شرکت در ساخت محصولات آن است.

انواع برندهای لپ‌تاپ،‌ محصولات گیمینگ، گوشی موبایل،‌ هندزفری، ساعت هوشمند و دیگر کالاهای دیجیتال که رضایت مشتریان را به همراه داشته‌اند، در کالاوما عرضه می‌شود. کالاوما همچنین، در راستای ارائه‌ی بهتر خدمات و رضایت مشتریان، بازارگاه را راه‌اندازی کرده است تا کیفیت را به بالاترین سطح برساند. تولید محتوا و مشاوره رایگان در انتخاب، ارسال به موقع سفارشات به تمام نقاط ایران، ضمانت 7 روز تعویض کالا، بخش دیگری از خدمات کالاوما جهت جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان عزیز است که بالاترین ارزش در کالاوماست؛ زیرا آنان را شایسته‌ی این اعتماد می‌داند. دوربین سلفی پاپ آپ در سال 2019 با One Plus 7 Pro ،Redmi K20 و Oppo Reno به اوج خود رسید؛ ولی اگر می‌خواهید تلفن هوشمند ارزان‌تری با دوربین سلفی پاپ آپ داشته باشید، گوشی هواوی Y9، همان گزینه است. هر چند که این گوشی هواوی در میان رده‌ها جای می‌گیرد ولی پردازنده Kirin 710F، چهار گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4000 میلی‌آمپری و البته پاپ آپ سلفی آن را محبوب کرده است.

  • در مجموع اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که پاسخگوی نیازهای روزانه شما باشد، حتماً به لیست قیمت گوشی هواوی نگاهی بیندازید و محصولات این سری را بررسی کنید.
  • با این حال، این گوشی هنوز در بازار، به ویژه بازار کشور ما حضور فعالی دارد.
  • هرچند با توجه به اتفاقات اخیر مرتبط با این کمپانی، مهم‌ترین وجه تمایز هواوی با سایر رقبا، عدم‌دسترسی محصولات این برند به خدمات گوگل است زیرا که آمریکا این شرکت را تحریم کرده و در لیست سیاه قرار داده است.
  • گوشی هانر یا آنر یک برند مجزای گوشی نیست بلکه متعلق به شرکت هواوی می‌باشد؛ دقیقا مشابه با ردمی و پوکو که متعلق به شرکت شیائومی هستند.
  • مشکلات مربوط به برنامه ها و فروشگاه های برنامه به طور خودکار تلفن های هوشمند هواوی را ذاتاً خطرناک تر از دستگاه های اندروید و iOS نمی کند، اما یک مشکل امنیتی بالقوه برای کاربران است که باید از آن آگاه باشند.

در طی سال‌های اخیر، دوربین سلفی گوشی‌های این سری بهترین‌های بازار بوده و هیچ کمپانی دیگری نتوانسته دوربین سلفی مشابه به آن معرفی کند. ساختار چهارگانه دوربین، لرزش‌گیر، لنز واید و قابلیت فوکوس خودکار در این مدل لحظات شما را به بهترین شکل ممکن ثبت می‌کند. با اینکه در سال‌های گذشته انواع گوشی هواوی مهم‌ترین محصول این کمپانی بود، اما محصولات مختلفی با برند هواوی در دنیا ساخته می‌شوند. هواوی در سال 2015 نیز تمرکز خود را بر انواع گوشی پرچم‌دار گذاشت و سری P موبایل هواوی به بازار آمد.

گوشی هواوی P40 Pro دوسیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت رم 8 گیگابایت

گوشی جدید هواوی در خانواده میت، Huawei Mate 40 Pro بوده که در سال 2020 معرفی و عرضه شده است. گوشی هواوی میت 40، گوشی هواوی میت 30 پرو 5G، گوشی هواوی میت 30 پرو، گوشی هواوی میت 30، گوشی هواوی میت 20 پرو، گوشی هواوی میت 20 ایکس و گوشی هواوی میت 10 بهترین گوشی هواوی در خانواده Mate برشمرده می‌شوند. اولین نسل از گوشی های سری Y در سال 2019 روانه بازار شد که به دلیل داشتن قیمت مناسب و ارائه بهترین مشخصات سخت‌افزاری توانست توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند و سهم کثیری از بازار فروش را به خودش اختصاص بدهد. در مجموع اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که پاسخگوی نیازهای روزانه شما باشد، حتماً به لیست قیمت گوشی هواوی نگاهی بیندازید و محصولات این سری را بررسی کنید. سری P30 حتی با نداشتن چیپست جدید و صفحه نمایش با کیفیت خیلی بالا، پرچمدار سال 2019 هوآوی بود.

گوشی هواوی Nova 9 ظرفیت 128/8 گیگابایت

با این حال، تحریم‌های سخت دونالد ترامپ علیه این شرکت مرموز چینی که وابسته به نهادهای کمونیستی جمهوری خلق چین است، مانع از پشتیبانی گوگل از محصولات این برند و البته برند وابسته‌ی هانر می‌شود. بنابراین، اگر استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل جزء مهمی از زندگی شما است، تا زمان رفع احتمالی تحریم هواوی توسط رئیس‌جمهور بایدن، خرید گوشی هواوی را به شما توصیه نمی‌کنیم و بهتر است که به خرید گوشی سامسونگ فکر کنید. گوشی‌های هواوی وای (سری Y) نسبت به آن دو سری ارزان‌تر هستند اما همچنان ویژگی‌های بسیار خوبی دارند. این گوشی‌ها در اواخر سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده‌اند و مجهز به یک سیستم دوربین مشابه با گوشی‌های سری P40 هستند.

تجهیزات جانبی

اختصاصی Kirin 710A هوآوی مجهز شده است که توانایی ارائه عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های و نرم‌افزار‌های محبوب دارد. باتری قدرتمند با میزان ظرفیت 6000 میلی‌آمپر‌ساعت هم سبب شده تا این گوشی به ازای هر بار شارژ صد درصدی به‌راحتی طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند. از گوشی‌های سری میت، باید به مجله خبری موبایل مارکت میت 40 پرو اشاره کرد که به یک نمایشگر غول پیکر 6.76 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز است و در دو نسخه با بدنه شیشه‌ای یا چرمی عرضه می‌شود. این گوشی به چیپست 5 نانومتری Kirin 9000 با 8 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی مجهز است و روی قاب پشتی آن دوربین سه‌گانه 50 + 12 + 20 مگاپیکسلی با لنزهای برند Leica حضور دارد.